انتخاب حرفه ای لباس عروس و پیراهن مجلسی در نارسیا

انتخاب حرفه ای لباس عروس و پیراهن مجلسی در نارسیا

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

از جمله لباس هایی که در طول تاریخ بسیار اهمیت داشته و همچنان نیز بر اهمیت آن افزوده می شود لباس عروس است. در بعضی از فرهنگ ها لباس عروس را با جواهرات و سنگ های قیمتی و طلا و نقره مزین می کنند. طوری که تنها جواهرات به چشم بیاید. اما خب این موضوع یک سری معایبی هم داشت که نمونه آن را می توان از کشور انگلستان مثال زد، زمانی که شاهزاده مارگریت در قرن پانزدهم لباس عروس خود را که با تعداد بیشماری از جواهرات تزئین شده بود به دلیل سنگینی زیاد بر تن نکرد، چون نمی توانست با این لباس راه برود. رفته رفته لباس عروس ها شکلی ساده تر و شیک تر به خود گرفتند البته این بدان معنی نیست که تنها پارچه ای ساده به رنگ سفید برای انتخاب لباس عروس را مناسب بدانیم بلکه باید در عین راحتی به زیبایی و مجلل بودن لباس نیز توجه نماییم. برای تاریخچه لباس عروس می توانید بخوانید.

نکاتی که در بالا به آن اشاره شد درپیراهن های مجلسی نیز باید رعایت شود که این نکات مهم را در طرح ها و مدل های لباس عروس و پیراهن مجلسی نارسیا به راحتی می توانید مشاهده نمایید. اما نکاتی دیگر و مهمتر نیز برای انتخاب لباس عروس و پیراهن مجلسی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

 

 

رنگ پوستتان و رنگ لباس عروس

ابتدای امر باید به شما عزیزان بگوییم که لباس خود عروس لزوماً نباید سفید باشد بلکه باید این جسارت را داشته باشید تا اگر رنگ سفید به پوست شما نمی آید، رنگی که مناسب رنگ پوست شما است انتخاب نمایید. برای تشخیص رنگ پوست کافیست ساعد دستتان را بالا بیاورید و در نور طبیعی خورشید، رنگ رگ‌ های دستتان را تشخیص بدهید. اگر رگ ها آبی یا بنفش به نظر می رسند، پوست شما سرد است و اگر رگ ‌ها سبز یا زیتونی به نظر می رسند، پوست شما تناژ گرم دارد.

ساده ترین راه، برای تشخیص تناژ رنگی پوست، رجوع به رنگ چشم و مو است. اگر رنگ چشم‌ها آبی، طوسی یا سبز و رنگ طبیعی موها بلوند، قهوه‌ ای و مشکی با تناژ آبی، نقره ‌ای بنفش یا دودی باشد پوست شما، سرد است. اما در صورتی که رنگ چشم ‌ها قهوه‌ ای یا عسلی و رنگ طبیعی موها بلوند، قرمز، نارنجی، زرد و مشکی با زمینه طلایی باشد، تناژ پوستی شما ، در دسته‌ ی پوست های گرم قرار دارد.که این فاکتور ها کمک شایانی می توانند در انتخاب رنگ لباس شما داشته باشند.

 

نکاتی که در زمان پرو لباس عروس و پیراهن مجلسی باید رعایت شود

همراهانی که با شما صادق هستند را ببرید

افراد زیادی را با خود برای پرو لباس نبرید بلکه یک و یا دو نفر از افرادی که با شما صادق هستند و نظر خاص و مهمی دارند و سلیقه آن ها با شما در یک راستا است را همراه خود داشته باشید تا در انتخاب بهترین لباس به شما کمک کنند.

 

قبل از پرو لباس غدایی مناسب بخورید

اگر غذای مناسب نخورید تنها خود را آزار می دهید چون اندازه واقعی بدن شما به گونه ای نیست که با نخردن یک وعده غذایی کوچک تر و یا بزرگتر شود. پس اگر می خواهید لباس دقیقا اندازه شما باشد قبل از پرو لباس، غدایی کافی میل نمایید.

 

 

همراه داشتن لوازم آرایش

این کار را شاید یک بار در زندگیتان انجام دهید یعنی اکثر افراد فقط یک بار این روز را تجربه می کنند پس برای انتخاب این لباس خاص و متفاوت حداقل مقداری لوازم آرایشی همراه خود داشته باشید تا با پرو لباس چهرتان نیز رنگ و لعابی پیدا نماید. با این کار راحت تر هم مدل مطلوب را خواهید یافت.

 

دوربین همراه خود داشته باشید

درخواست کنید بعد از پوشیدن لباس از شما عکس بگیرند و از روی عکس نسبت به لباس خود نظر دهید و با دقت بالاتری آن را مشاهده نمایید، با تمام جزئیات.

 

 

چندین مدل را امتحان کنید

حتی اگر آن ها را دوست ندارید باز هم تعدادی از این مدل ها را امتحان کنید شاید مناسب اندام شما باشند و با پرو و پوشیدن آن ها نظرتان نسبت به آن ها عوض شود.

 

لباس برای خانم های بلند قد و کوتاه قد

اگر شما دارای قدی بلند و کشیده هستید لباس پرنسسی مناسب اندام شما می باشد چه لباس عروس و چه پیراهن مجلسی طرح پرنسسی بر اندام شما ظاهری بسیار زیبا خواهد گرفت. پس با این گفته اگر قدی کوتاه دارید مدل های دیگر را امتحان نمایید و مدل پرنسسی را از لیست انتخاب های خود حذف نمایید. زیرا که اگر لباسی پف دار با اندامی ریز بر تن نمایید کوتاه تر به نظر می رسید و این مناسب شب عروسی و یا مهمانی شما نیست. لباس عروس های بلند و پیراهن مجلسی ماکسی شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.

 

 

نکاتی که گفته شد تنها بخشی از فاکتور ها و نکاتی است که در زمان انتخاب لباس عروس و یا انتخاب پیراهن مجلسی باید رعایت نمایید. اگر در پی آن هستید که مناسب ترین و بهترین انتخاب را برای این دو لباس داشته باشید می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید. نارسیا با دارا بودن انواع بسیار مختلفی از لباس عروس و پیراهن مجلسی می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.