کت و شلوار زنانه [انواع مدل های شیک و لاکچری]

کت و شلوار زنانه [انواع مدل های شیک و لاکچری]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

کت و شلوار زنانه در بین خانم ها و هم بین آقایان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. افراد شیک پوش اصولا به این نوع پوشش علاقه بسیاری دارندکت و شلوار زنانه مخصوص خانم ها زیبایی و ظرافت خاصی به آن ها می دهد و برای مهمانی های رسمی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

اما در زمان انتخاب کت و شلوار زنانه باید چه فاکتور ها و نکاتی را مد نظر قرارداد تا بهترین اتخاب را انجام دهیم؟  فاکتور هایی مانند فرم و استایل، رنگ کت و شلوار، طرح کت و شلوار و همچنین قد خود را باید از فاکتور های بسیار مهم در انتخاب کت و شلوار مناسب قرارداد. با نارسیا همراه باشید تا انواع و همچنین نکاتی در خصوص کت و شلوار زنانه برای شما عنوان نماییم.

 

کت و شلوار زنانه

 

انتخاب کت و شلوار دخترانه بر اساس فرم بدنتان

در بیشتر کت و شلوار دخترانه  فرم بدن خاصی را لحاظ نموده اند و اگر شما این فرم بدن را رعایت نکنید ممکن است کت و شلواری که انتخاب نموده اید برای بدن شما تنگ و یا گشاد جلوه نماید. این نکته بسیار مهم است که کت و شلوار شما باید دقیقا مطابق فرم و استایل بدن شما طراحی و دوخته شده باشد.

برای مثال اگر کمر شما بزرگ می باشد به دنبال پارچه هایی باشید که خود نمایی کنند با این انتخاب توجهات از روی اندام شما برداشته و به پارچه معطوف می شود و یا اگر از افرادی هستید که قد کوتاهی دارید و یا ریزنقش هستید باید کت شما کوتاه و تا روی کمرتان باشد با این کار کشیده تر و قد بلند تر به نظر می آیید.

 

رنگ کت و شلوار را چگونه انتخاب نماییم؟

اکثرا کت و شلوار را یک لباس رسمی می دانند و رنگی که برای این لباس انتخاب می نمایند اصولا از رنگ های تیره است مانند سرمه ای، مشکی، قهوه ای، و یا طوسی. اما باید بدانید که اگر لباسی رسمی است لزوما نباید به رنگ تیره باشد و می توانید رنگ های دیگر را نیز برای کت و شلوار زنانه انتخاب نمایید. اما برای انتخاب رنگ کت و شلوار باید به مکانی که می خواهید این لباس را بر تن داشته باشید نیز فکر کنید و توجه داشته باشید. مثلا اگر مهمانی رسمی است، از همان رنگ های تیره استفاده نمایید. اما اگر برای عروسی و جشن های این چنینی میخواهید کت و شلوار را بر تن داشته باشید رنگ قرمز و آبی و و بنفش و ... نیز می تواند مناسب باشد.

 

کت شلوار زنانه

 

لباس زیرین کت چگونه باید باشد؟

حتما باید برای انتخاب لباس زیرین کت نیز انتخابی مناسب داشته باشید. برای انتخاب لباس زیرین کت بهتر است لباسی رسمی و دارای دکمه و یقه  و یا لباسی با یقه هفت را انتخاب نمایید. در زمان انتخاب لباس به رنگ کت و شلوارتان بسیار دقت داشته باشید ولباسی انتخاب نمایید که با رنگ کت و شلوار شما هم خوانی داشته باشد یک انتخاب غلط می تواند کل استایل شما را خراب کند.

 

انواع کت زنانه

همانطور که پیشتر نیز به این نکته اشاره نمودیم، کت و شلوار در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بانوان می توانند در فصل پاییز و زمستان این پوشش را برای مجالس خود انتخاب نمایند.با درجه هوا جنس پارچه و قد آن نیز تغییر می کند. مثلا پارچه هایی که در فصل بهار و تابستان انتخاب می شوند برای فصل زمستان و یا پاییز مناسب نیستند در ادامه نارسیا چند نوع از پارچه های مخصوص کت و شلوار را برایتان عنوان می کند.

 کت های ابریشمی

این جنس از پارچه مخصوص و مناسب برای فصل سرما و زمستان است که می تواند شما را گرم نگه دارد. این نوع از کت و شلوار را به راحتی می توانید با لباس ها و وسایلتان ست کنید. کت ابریشمی در عین اینکه برای فصل های سرد سال مناسب است می‌تواند در هر مناسبتی هم مورد استفاده قرار گیرد.

 کت های مجلسی  یقه دار بزرگ

این نوع از کت ها برای بانوان بسیار شیک و جذاب است در بعضی از طرح های این مدل از کت از کمربند همرنگ پارچه کت استفاده شده که استفاده از دکمه را در این کت به حداقل رسانیده .

کت های جلیقه ای

این نوع از کت فاقد آستین است و یقه آن تا حدودی بزرگ می باشد و به راحتی نیز پوشیده می شود. این مدل از کت را می توانید برای فصل پاییز و یا ماه آخر زمستان بر تن نمایید. این کت را می توانید با شلوار مشکی چرم و یا سفید و یا شلوار چین بر تن کنید .

مدل کت و شلوار زنانه بلند

این مدل بسیار پرطرفدار بین خانم های لاغر اندام یا خانم هایی که پایین تنه بزرگ تری دارند میخواهند دیده نشود استفاده می شود.

 

کت و شلوار دخترانه

 

کت های ضخیم

این کت ها مانند کت های نظامیان می باشد و به راحتی می توان زیر آن لباسی دیگر نیز بر تن نمود. تنوع رنگی این نوع کت ها بسیار متنوع است و همراه بهترین کیفیت می توانید آن ها را در نارسیا مشاهده نمایید.

کت های شنل دار و خز دار

این نوع از کت ها از خز های مصنوعی و همراه پلی استر و پشم با کمربند طراحی می شوند. این نوع کت ها دارای ظرافت و پیچیدگی بسیاری هستند این مدل کت در بیت ایتالیایی ها و فرانسوی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و در فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی می باشند.

 

انتخاب شومیز مناسب برای کت

برای پوشیدن شومیز برای زیر کت بهتر است همرنگ خود کت نپوشیم و از رنگ های متضاد برای شومیز زیر کت انتخاب کنیم. اکثر خانم ها برای زیر کت خود از شومیز سفید یا شومیز مشکی استفاده می کنند که خیلی شیک تر و خاص تر به نظر می رسد.

 

کت شلوار دخترانه

 

همانطور که از ابتدای این مقاله بیان شد کت و شلوار زنانه لباسی رسمی است که بانوان خوش سلیقه و شیک پوش آن را انتخاب می نمایند و در بین خانم ها محبوبیت بالایی دارد. البته این نکته را نیز در خاطر داشته باشید که هر چه قد شما بلند تر و لاغر تر باشید کت و شلوار دخترانه بر اندام شما بهتر و زیبا تر جلوه می کند و زیبایی های شما را بهتر نمایش می دهد. حتی اکثرا برای کت و شلوار دخترانه برای نوجوانان هم از مدل کت شلوار دخترانه مجلسی و رنگی انتخاب میکنند. این نکته را نیز به عنوان نکته آخر از طرف  نارسیا در ذهن داشته باشید که برای این که کشیده تر به نظر برسید از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.