چگونه با ست کردن شومیز سفید جذاب تر شویم؟

چگونه با ست کردن شومیز سفید جذاب تر شویم؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

اهمیت شومیز سفید در کمد لباس هامون

همیشه پوشیدن لباس و انتخاب مدل های مناسب یکی از دغدغه های هر روزه ی اکثر خانم هاست، بسیاری از افراد به این موضوع که در هر مکانی مانند: مهمانی، محل کار و یا حتی برای رفت آمد های روزانه و خرید و ... لباس مناسب و شیکی به تن داشته باشند، اهمیت زیادی می دهند.

 از آن جایی که خرید لباس های زیاد، به زمان بیشتر و البته هزینه ی بالاتری هم نیاز دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای خریدن لباس های گوناگون، در کمد خود انواعی را داشته باشند که به راحتی با هر لباس دیگر و حتی کفش و کیف های گوناگون هماهنگ شود. شومیز سفید از آن لباس هایی است که حضور آن در کمد خانم ها بسیار کار گشاست. برای این که شما هم به معجزه ی ترکیب استایل های بی نظیر به وسیله یک شومیز سفید پی ببرید، در این مطلب به استایل کردن این لباس در حالت های مختلف و با لباس های گوناگون و راهنمای خرید لباس زنانه می پردازیم.

 

شومیز سفید با شلوار روشن

با شومیز سفید چی بپوشم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای زیبا تر شدن بهتر است شومیز سفیدمان را با چه لباس هایی و در چه رنگ هایی بپوشیم. جالب است بدانید که این لباس با بیشتر لباس های دیگر از جمله شلوار، دامن، کت، شلوارک و ... به راحتی ست می شود و در کنار همه ی رنگ ها ترکیب زیبایی خلق می کند.

از شومیز سفید می توان به عنوان لباس اصلی استفاده کرد و یا این که به عنوان عنصر مکملی در زیر باقی لباس ها آن را پوشید. در کنار آن، هم پارچه های طرحدار زیبا می شوند و هم پارچه های ساده و رنگی خود را نشان می دهند.

یکی از ویژگی های رنگ سفید این است که می تواند تمرکز را بر روی رنگ های دیگر استایل بیشتر کند.  علاوه بر دنیای متنوعی از استایل های مختلف که با شومیز سفید می توان خلق کرد، نکته ی بسیار مهم این است که اکثر این استایل ها در نهایت سادگی و شیکی خواهند بود.

این روز ها بسیاری طرفدار تیپ های ساده اما جذاب هستند، که امکان پوشیدن آن ها در مکان های مختلفی وجود داشته باشد. پس بیایید در دنیای این استایل های گوناگون گشتی بزنیم.

 

ست شومیز سفید با شلوار مشکی

یکی از لباس هایی که معمولا اکثر خانم در کمد خود دارند شلوار مشکی است، شلوار مشکی و شومیز سفید در کنار هم ترکیب فوق العاده ای را تشکیل می دهند. فرقی ندارد که جنس شلوار شما چیست، شلوار مشکی می تواند، جین، پارچه ای و کتان باشد، حتی خیلی فرقی نمی کند که مدل آن چیست، چسبان است یا کوتاه، مام استایل است یا راسته، تقریبا تمام شلوار های مشکی را می توان به راحتی با شومیز سفید ست کرد. اما برای پیشنهاد، یک شلوار مشکی اسلیم را می توانید با شومیز سفید یقه انگلیسی یا حتی یقه گرد بپوشید. برای کامل کردن این استایل یک کیف دوشی با زنجیر یا بند بلند به همراه کتانی سفید هم نیاز است. اگر قرار است با این تیپ به یک مهمانی نیمه رسمی بروید می توانید کفش پاشنه بلند استیلتو را جایگزین کتانی کنید.

 

شومیز سفید با شلوار مشکی

 

سارافون با شومیز سفید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سارافون علاقه دارید، خبر خوب این است که این لباس ها هم با شومیز سفید به راحتی ست می شوند. کافی است شومیز سفید خود را از زیر بپوشید و هماهنگ با رنگ سارافونتان یک شلوار انتخاب کنید. البته سارافون و شلوار مشکی به همراه شومیز سفیدی که در شلوار گذاشته اید، انتخاب بی نظیری است. باز هم با انتخاب کفش مناسب می توانید این استایل را اسپرت یا رسمی کنید. وقتی از سارافون استفاده می کنید گردنبند های بلند می توانند چشم ها را به شما خیره کنند.

 

ست شومیز سفید با سارافون

 

مانتو های جلو باز با شومیز سفید

این روز ها، محبوب ترین مانتو ها در تابستان، مانتوهای جلو باز، گشاد و بلند هستند، بر خلاف مانتو های دکمه دار که اهمیت ندارد در زیر آن چه بپوشید، انتخاب لباس زیرین برای مانتو های جلو باز بسیار مهم است. شومیز های سفید به خاطر ظاهر زیبایی که دارند به استایل جلوه خاصی می دهند و سبب می شوند تا ظاهر شما منظم و آراسته به چشم بیاید. از سوی دیگر شومیز های سفید را می توان در زیر تمام مانتو ها پوشید، در تابستان که رنگبندی مانتو ها گسترده و شاد است، رنگ خنثی ای مانند سفید می تواند جلوه این رنگ های شاد را بیشتر کند.

 

شلوارتیره یا روشن با شومیز سفید

برای این استایل، کافی است که در کمد خود را باز کنید و هر شلواری که دوست دارید را انتخاب کنید، شومیز سفید با شلوار های تیره رنگ و کفش های پاشنه دار استایل رسمی خلق می کند و اگر در کنار شلوار های رنگ روشن و پاستلی قرار بگیرد، استایل کژوال تر خواهد شد. بهتر است شلوار های تیره و شومیز سفید را در فصل سرد و شلوار های روشن را در فصل گرم با این لباس بپوشید. یکی از استایل های بسیار محبوب با شومیز سفید، ست کردن آن با شلوار هم رنگ است. یک استایل کاملا سفید ظاهر شما را بسیار شیک می کند. اگر از یک کفش پاشنه بلند رنگی هم در کنار آن استفاده کنید، این ترکیب تکمیل می شود، اما صندل های تخت نیز انتخاب مناسبی برای فصل تابستان هستند.

 

ست جذاب شومیزسفید با لی 

شلوار های جین در دهه های اخیر همیشه در میان لباس های محبوب خانم ها قرار داشته اند و برای گشت و گذار های خیابانی، خرید، تفریح و ... بسیار مناسبند، شاید مدل جین ها هر چند سال یک بار تغییر کند اما شلوار جین گزینه ای حذف نشدنی است. شومیز های سفید در دسته ی لباس های رسمی یا نیمه رسمی قرار دارند، برای اسپورت کردن استایل خود با این لباس و ایجاد یک ترکیب برای رفت آمد معمول می توانید یک شلوار جین را با آن بپوشید. کتونی های سفید انتخاب بسیار مناسبی برای تکمیل کردن استایل شما هستند. استفاده از اکسسوری های براق می تواند جلوه ی استایل شما را بیشتر کند.

 

شومیز سفید با لی

 

دامن کوتاه یا بلند با شومیز سفید

دامن ها و شومیز سفید از بهترین ترکیب ها کنار هم هستند. این استایل برای مهمانی های دوستانه که زمان برگزاری آن عصر باشد استفاده می شود. دامن های رنگی بلند و چین دار با کفش تخت برای بهار گزینه ی مناسبی است و دامن های میدی با کمر بند های پهن و کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای زمانی است که به دنبال یک استایل نیمه رسمی هستید.

 

همچنین شما می توانید بهترین لباس های مجلسی و عروس را در نارسیا مشاهده نمایید و به راحتی می توانید لباس دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهیدشما حتی می توانید با مشاورین رایگان نارسیا برای انتخاب لباس عروس و لباس مجلسی تماس حاصل فرمایید و سفارش دوخت لباس خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان آماده و تحویل شما داده شود.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.