زیباترین مدل شومیز حریر در سال ۲۰۲۳

زیباترین مدل شومیز حریر در سال ۲۰۲۳

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

شومیز حریر: شاید شما نیز تا به حال نام شومیز را شنیده باشید. شومیز، یک کلمه فرانسوی است که نوشتار اصلی آن نیز Chemise می باشد. شومیز نام نوعی لباس زنانه خاص است که مثل تیشرت ها و بلوز های مختلف می باشد و نوع خاصی از لباس زنانه می باشد که یکی از مهم ترین انواع لباس های زنانه در دنیای امروزه شناخته می شود که انواع مختلفی نیز دارد. در میان انواع مختلف شومیز ها، شومیز حریر می باشد که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند. در ادامه قصد داریم در این مقاله شما را به طور کامل شومیز حریر و خرید لباس زنانه آشنا کند. برای خرید  شومیز حریر کلیک کنید.

 

شومیز حریر

 

انواع شومیز ترند ۲۰۲۳

  1. شومیز بلند
  2. شومیز مجلسی
  3. شومیز مدل یقه هفت
  4. شومیز مدل راه راه
  5. شومیز مخمل
  6. شومیز مدل جلو بسته
  7. شومیز مدل پشت باز
  8. شومیز حریر
  9. شومیز لی
  10. شومیز یقه ملوانی
  11. شومیز گل دوزی شده
  12. شومیز آستین باز و گشاد
  13. شومیز مدل یقه پلیسه
  14. شومیز حریر یقه هالتر
  15. شومیز حریر یقه پاپیونی
  16. شومیز حریر به همراه تزئین گل برجسته بر روی یقه
  17. شومیز اسپرت

 

شومیز حریر دخترانه

 

چرا شومیز حریر؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که چرا شومیز های حریر تا این حد در میان افراد مختلف طرفدار دارند. اگر بخواهیم شومیز های حریر را خیلی راحت برایتان تعریف کنیم، نوعی لباس های باز می باشند که مانند مانتو روی لباس دیگری پوشیده می شوند و از جنس حریر می باشند و به همین خاطر است که خریداران زیادی دارند.

از دیگر مزیت های زیباترین مدل شومیز این است که این لباس ها، با بسیاری از استایل ها و تیپ های مختلف همخوانی دارند و به همین خاطر است که بسیاری از افراد به خرید این شومیز ها علاقه مند می باشند. شومیز های حریر را می توان برای بیرون رفتن معمولی، استایل های خیابانی، مهمانی ها و مجالس مختلف و غیره پوشید و از آن استفاده کرد.

 

 

نحوه شستن شومیز حریر

شستن شومیز حریر در خانه کاری است که باید با دقت انجام دهید تا زیباترین مدل شومیز خود را خراب نکنید. شما باید نکات مهمی را بلد باشید که با رعایت کردن آنها می توانید به راحتی شومیز حریر خود را در خانه بشویید. اولین نکته استفاده از آب ولرم و سرد است. حریر پارچه نرم و لطیفی است و نباید برای شستن آن از آب گرم استفاده کنید. اگر شومیز حریر خود را در ماشین لباسشویی نیز می شویید، باید تنظیمات مختلف را درست انجام دهید.

دو نکته بسیار مهم دیگر در شستن شومیز حریر این است که اگر قصد دارید آن را دستی بشویید، باید این کار را با دستکش های پلاستیکی انجام دهید تا به حریر آسیبی وارد نشود. از دیگر نکات مهم نیز این است که شما باید برای شستن این لباس از مواد شوینده ملایم و نرم کننده استفاده کنید.

 

شومیز دخترانه حریر

 

شومیز حریر مناسب افرادی که بالا تنه درشت پهن دارند!

شومیز های حریر از دسته مناسب ترین انواع لباس های زنانه برای بانوان با بالا تنه های درشت و پهن می باشد. زیباترین مدل شومیز ها به طوری طراحی می شوند که استایل های مختلف و زیبایی دارند و افرادی که بالا تنه های درشت و پهن دارند و به اصطلاح کمی اضافه وزن دارند، می توانند با شومیز های حریر، استایل های زیبایی را برای خود ایجاد کنند.

 

 

شومیز حریر را با چه شلواری ست کنیم؟

همانطور که گفته شد، شومیز حریر را می توان برای استایل های خیابانی و مهمانی و مختلف پوشید. از دسته مهم ترین کار هایی که باید در زمان پوشیدن شومیز حریر انجام دهید، ست کردن شلوار با آن است. اولین نکته دقت به رنگ شومیز است. زیرا ست کردن شومیز حریر با رنگ سرد و شلوار های لی و جین طرفداران بسیار زیادی دارد. اما شلوار های پارچه با رنگ های متفاوت نیز می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن شلوار با شومیز حریر باشد.

 

 

شومیز کوتاه حریر

 

 

چکار کنیم شومیز حریر چروک نشود؟

چروک شدن لباس یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که ما با لباس های مختلف داریم و از آن راضی نیستیم. بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای جلوگیری از چروک شدن لباس هایشان می باشند. خیلی از خانم ها نیز دوست دارند که شومیز حریرشان چرک نشود تا بتوانند برای مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنند.

یکی از راه های موثر در چروک نشدن شومیز های حریر این می باشد که شما در زمان شستن شومیز حریر، این کار را با نرم کننده ها و شوینده های ملایم انجام دهید تا شومیز حریر شما لطیف باقی بماند و چروک نشود. از دیگر روش ها نیز می توان به اتو کردن شومیز حریر با ملایمت بعد از هر بار استفاده نام برد.

 

 

طریقه صاف کردن چروک شومیز حریر

درباره روش های جلوگیری از چروک شدن زیاد شومیز حریر در قسمت قبل، توضیحاتی را ارائه دادیم. در این بخش تلاش داریم تا درباره رفع چروک و طریقه صاف کردن چروک شومیز حریر صحبت کنیم.

  1. شومیز حریر را کاملا خشک کنید زیرا احتمال چروک شدن لباس های خیس و مرطوب بیشتر می باشد.
  2. صحیح اتو کردن لباس و شومیز های حریر باعث می شود که چروک های آنها برطرف شود.
  3. از مواد ضد چروک در هنگام شستشوی لباس استفاده کنید.
  4. از اسپری های ضد چروک استفاده کنید.
  5. چروک های روی لباس ها را مرطوب کنید و بکشید تا چروک ها را برطرف کنید.
  6. استفاده از سشوار نیز برای برطرف کردن چروک های لباس از روش های بسیار موثر و مناسب می باشد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.