چگونه با شومیز گلدار، شیک و خاص شویم؟ [مدل های جدید۲۰۲۱]

چگونه با شومیز گلدار، شیک و خاص شویم؟ [مدل های جدید۲۰۲۱]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

استایل و لباس‌های هر شخص، بخشی از شخصیت و سلایق آن فرد را نمایان می‌کند. استایل و نوع پوشش، اولین بخش از شخصیت است که دیگران با آن برخورد می‌کنند؛ به همین دلیل مهم است که روی نوع استایل خود و جزئیات آن حساس باشید و انتخاب‌های درستی در این زمینه داشته باشید. یکی از بخش‌های مهم در استایل بانوان، شومیز است. با استفاده از شومیز می‌توان استایل‌های متفاوت و متنوعی را تجربه کرد؛ بنابراین یک شومیز خوب می‌تواند در موقعیت‌های زیادی به کمک‌تان بیاید و استایلی چشم‌نواز برایتان رقم بزند. شومیزها تنوع زیادی در طراحی، دوخت و طرح پارچه دارند؛ یکی از شومیزهای بسیار پر طرفدار که همیشه ترند بوده، شومیز گلدار است. شومیز گلدار بیشتر در میهمانی‌ها و دورهمی‌های صمیمی و دوستانه کاربرد دارد و ظاهری صمیمی به شما می‌بخشد. اگر شما هم طرفدار انواع شومیز گلدار هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید بهترین استایل را با شومیز گلدار با نارسیا تجربه کنید.

 

 

شومیز گلدار با شلوار

شومیز گلدار محدودیتی در پوشش و ترکیب لباس‌ها به شما نمی‌دهد. شما می‌توانید شومیز گلدار را با مدل‌های مختلف دامن یا شلوار ست کنید و به هر صورت زیبا و دوست‌داشتنی به نظر برسید. ست کردن شومیز گلدار با دامن کوتاه، جلوه‌ای نوجوانه و جوان به شما می‌دهد در حالی که ست کردن شومیز گلدار با دامن بلند‌تر جلوه‌ای بزرگسالانه و پخته به شما می‌بخشد. اگر شومیز گلدار را با دامن ست می‌کنید، توصیه می‌شود از طرح‌های مونوکروم و تک رنگ استفاده کنید تا استایل‌تان ظاهر شلوغی نداشته باشد؛ حتی می‌توانید از رنگ‌های شومیزتان استفاده کنید و دامنی به رنگ گل‌های شومیز به تن کنید. برای ست کردن شومیز گل‌دار می‌توانید از مدل‌های مختلف شلوار بگ، شلوار دمپا گشاد، شلوار راسته، شلوارک، شلوار مام استایل و... استفاده کنید. شلوار راسته و جذب برای مناسبت‌ها و دیدارهای رسمی مناسب‌تر است؛ ولی به طور کل، شومیز گلدار ظاهری نسبتا صمیمی به استایل‌تان می‌دهد‌. برای ست کردن شومیز گلدار با شلوار، می‌توانید از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. ترکیب شومیز گلدار با شلوار، استایلی ساده و جذاب ایجاد می‌کند. این استایل همیشه بدون ریسک است و در موقعیت‌های زیادی می‌تواند به دادتان برسد!

 

 

شومیز گلدار را با رنگ‌های خنثی ست کن

شومیز گلدار چه دارای نقش بزرگ باشد و چه نقش ریز و ظریف، معمولا ترکیبی از رنگ‌های مختلف است؛ بنابراین بهترین انتخاب برای اجزای دیگر استایل، لباس و اکسسوری استفاده از رنگ خنثی است. اگر در کنار شومیز گلدار از لباس‌های شلوغ و طرح‌دار استفاده کنید، ظاهرتان شلخته و بهم ریخته به نظر می‌رسد. می‌توانید از لباس‌های تک رنگ یا دو رنگ استفاده کنید؛ ولی انتخاب زیرکانه‌تر، استفاده از رنگ‌های مکمل شومیز گلدارتان است. به عنوان مثال، برای شومیز با گل‌های بزرگ زرد و گل‌های کوچک بنفش، می‌توانید از دامن بنفش استفاده کنید یا می‌توانید این شومیز را با شلوار سفید یا سیاه ست کنید و از اکسسوری یا کفش به رنگ زرد استفاده کنید.

 

 

انتخاب کفش ساده با شومیز گلدار

معمولا شومیز گلدار در مرکز توجه قرار می‌گیرد؛ به همین منظور بهتر است سایر آیتم‌های استایل، متناسب با شومیز انتخاب شوند. انتخاب بدون ریسک و همه پسند، آیتم‌های ساده است. برای انتخاب کفش با شومیز گلدار می‌توانید به سراغ کفش‌هایی با زمینه ساده ولی طراحی زیبا بروید. برای این نوع استایل می‌توانید هم از کفش‌های کتونی و اسپرت و هم کفش‌های پاشنه‌بلند و مجلسی استفاده کنید. هر کدام از این نوع کفش‌ها، استایل شما را دچار تغییر می‌کند و با توجه به نوع سلیقه می‌توانید از کفش اسپرت یا مجلسی استفاده کنید و تنها نکته مهم، زمینه ساده کفش است. توصیه می‌شود هنگام ست کردن شومیز گلدار با کفش، به سراغ کفش‌هایی با رنگ‌ سیر، مثل رنگ مشکی بروید تا تمرکز اصلی بر شومیز باشد.

 

 

ست کردن شومیز گلدار با کیف دستی

کیف، از جذاب‌ترین اکسسوری‌های استایل است که می‌تواند استایل شما را دچار پیچیدگی کند. برای ست کردن کیف دستی با شومیز گلدار، می‌توانید به سراغ کیف‌هایی با طرح گل‌دار، خال‌دار یا حتی ساده بروید. کیف‌ دستی چرم برای میهمانی‌های مجلسی و رسمی و کیف‌ دستی پارچه‌ای برای میهمانی‌های دوستانه‌ و صمیمی‌تر مناسب است. در انتخاب کیف خلاقیت به خرج بدهید و جنس‌ها و مدل‌های مختلف کیف را با شومیزتان امتحان کنید تا بهترین ترکیب را بیابید.

 

 

استفاده از کمربند پهن با شومیز گلدار بلند

برای این که شومیز گلدار و بلندتان از حالت سادگی خارج شود، می‌توانید به سراغ کمربندها بروید. اگر تناسب اندام خوبی داشته باشید می‌توانید از کمربند پهن در استایل‌تان استفاده کنید. کمربند پهن باعث پیچیدگی در استایل می‌شود و کاربرد خوبی در این نوع استایل دارد ولی افراد با حالت بدن گلابی یا افرادی که در ناحیه شکم اضافه وزن دارند نباید به سراغ این نوع استایل بروند. استفاده از کمربند پهن در کنار شومیز گلدار بلند برای افرادی که جثه ظریف دارند نیز، انتخاب بسیار خوبی است.

 

 

آرایش صورت با انتخاب گل‌های شومیز

در کنار شومیز گلدار معمولا میکاپ‌های ملیح و طبیعی توصیه می‌شود. آرایش ملیح و نچرال، صورت‌تان را باز می‌کند؛ برای داشتن آرایش صورت زیبا در کنار شومیز گلدار می‌توانید به سراغ رژلب‌های نود بروید. رنگ قرمز، آلبالویی، صورتی پاستیلی و رنگ لب و... بهترین انتخاب‌ها برای این نوع استایل است. برای آرایش چشم نیز می‌توانید به یک خط چشم ساده و ریمل اکتفا کنید. اگر تمایل داشتید پشت پلک‌هایتان را سایه بزنید هم، می‌توانید از رنگ گل‌های شومیز کمک بگیرید و آرایش‌تان را با لباس‌تان ست کنید. برای آرایش‌های نوجوانه‌تر می‌توانید به سراغ خط چشم‌های رنگی بروید و حتی خط چشم‌تان را با برگ سبز گل‌های شومیز، ست کنید.

 

 

شومیز گلدار برای افراد چاق

معمولا لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ، خطای دید ایجاد می‌کند و افراد را چاق‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد؛ به همین خاطر استفاده شومیزهای گلدار در استایل افراد چاق، دارای ریسک است. با این حال، افرادی که هیکلی هستند یا اضافه وزن دارند می‌توانند به سراغ شومیزهای گلدار با گل‌های ریز بروند. یکی دیگر از انتخاب‌های خوب برای افراد چاق، شومیزهایی است که  فقط بخش‌هایی از آن دارای پارچه گلدار است. علاوه بر این که این شومیزها کاربرد متنوع‌تری دارند، باعث نمی‌شوند افراد چاق‌تر از حالت عادی به‌نظر برسند.

 

در این مقاله به توضیح نکاتی که در هنگام ست و خرید شومیز گلدار باید توجه شود، پرداختیم. شومیز های گلدار برای هر نوعی از پوششی مناسب هستند و می توان از آن ها برای مجالس مختلف استفاده کرد. شما می توانید در کنار انواع سارفون، شلوار، کت، دامن و مانتو از شومیز گلدار با رنگ های مختلف استفاده کنید. با دانستن نحوه ست کردن لباس ها با شومیز گلدار کمک می کند تا شما بهترین استایل را متناسب با فرم بدنتان انتخاب کنید، بنابراین حتما در هنگام خرید شومیز زنانه به فرم بدن، ترکیب رنگ، نوع طرح و موارد دیگر توجه لازم را داشته باشید. ما در فروشگاه آنلاین نارسیا انواع شومیز گلدار با مدل های مختلف را برای بانوان ایرانی طراحی کرده ایم. شما می توانید با توجه به سلیقه و استایل خود از شومیزهای گلدار فروشگاه اینترنتی زنانه نارسیا انتخاب کنید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.