نرخ دوخت خیاطی زنانه 1401 (با احتساب قیمت پارچه)

نرخ دوخت خیاطی زنانه 1401 (با احتساب قیمت پارچه)

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نرخ دوخت خیاطی زنانه ۱۴۰۱ چقدر است؟

عوامل زیادی در قیمت و نرخ دوخت خیاطی زنانه ۱۴۰۱ دخیل هستند. اکثر بانوان ترجیح میدهند ک لباس زنانه مجلسی، عروسی، عقد، میهمانی، مراسم را بدوزند تا این که خرید کنند.
 لباس مجلسی زیبا می تواند باعث شود شما در جشن و عروسی ها بدرخشید و این خواست هر خانومی است لباس مجلسی زیبا ک متناسب با اندام ما باشد نه تنها باعث جذابیتتان میشود بلکه باعث میشود اعتماد بنفس تان بالاتر برود. قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۱ نسبت به طرح متفاوت است.

 

لباس مجلسی کار شده

 

قیمت دوخت لباس عروس 

قیمت دوخت لباس عروس با توجه به پارچه، متریال و مدل انتخابی عروس انتخاب میشود. عوامل دیگری که در قیمت لباس عروس تاثیر گذار است عبارت اند از :جنس پارچه انتخابی برای لباس عروس که این پارچه شامل پارچه زیر کار لباس و پارچه رویی لباس و دانتل و تزیینات روی لباس میباشد.تزیینات روی لباس که در قیمت گذاری لباس موثر است. شامل جواهردوزی که میتواند از سنگ های سوارسکی و نگین های اتریش که دارای قیمت بالاتری هستند استفاده شود و یا سنگ های معمولی که به نسبت قیمت پایینتری دارند. کریستال دوزی و مروارید دوزی که مناسبتر از سنگدوری از لحاظ قیمت دوخت لباس میباشد. استفاده از گل های دست ساز داخل لباس، استفاده از دانتل خام یا کار دست شده در لباس که دانتل خام قیمت پایینتری نسبت به دانتل کار شده دارد.

 

قیمت دوخت لباس عروس

قیمت لباس عروس

قیمت دوخت مانتو ۱۴۰۰

قیمت دوخت لباس عروس

لیست قیمت دوخت لباس زنانه سال ۱۴۰۰

 

معیار های تعیین قیمت 

 لباس مجلسی های ساده که کارهای خاصی روی آن انجام نشده و فقط دوخت انجام شده صد درصد کمتر از پیراهن مجلسی کار شده است که  که ساعت ها وقت برای دوخت و کار های تزئیناتی آن انجام شده است برای شما آب میخورد و البته دوخت لباس توافقی و بسته به میزان هنری که خیاط برای دوخت لباس به کار می‌برد دستمزد میگیرد هرچه خیاط ماهرتر باشد مسلما سفارشات بیشتری  میگیرد و بستگی به نوع لباس دستمزد دریافت میکند.
یکی از درخواست های خانم ها برای دوخت مانتو است که قیمت دوخت مانتو ۱۴۰۱ تعرفه های مختلفی دارد و به نوع پارچه و طرح بستگی دارد.

 

نوع پارچه در تخمین قیمت دوخت لباس زنانه اثر دارد!

 لباس های گیپور یکی از جذاب ترین نوع پارچه است ک شما میتوانید با این نوع پارچه لباس مد نظر تون رو به خیاط بسپارید گیپور پارچه ای توری نسبتا ضخیم است ک جلوه زیبایی میبخشد پارچه گیپور از الیاف پنبه وابریشم ساخته شده است این نوع پارچه هرگز موقع دوخت خراب نمیشودو میتوانید هر نوع تزیینی دوس دارید روی ان به کار ببرید  پوشیدن لباس با جنس گیپور ظرافت و زیبایی خاصی به شما میدهد شما میتوانید از پارچه های ساتن ، حریر ، کرپ و... هم برای دوخت لباس مجلسی استفاده کنید و به جذابیت خود بیافزایید لباس های مجلسی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و متناسب به سلیقه افراد هر مدلی که  می پسندد میتوانید بدوزید یکی از انواع مدل های لباس مجلسی، لباس دکلته است ک این نوع پارچه هم زیبایی خاصی دارند و میتوانید برای لباس مجلسی از این نوع پارچه هم استفاده کنید .

 

لباس مجلسی کوتاه

لباس کار شده
 

دستمزد خیاط

 دستمزد خیاط معمولا توافقی است و و بستگی به هنر و زمانی که برای دوخت لباس به کار میبرد دستمزد دریافت میکند و بستگی به نوع لباس رقم متفاوتی را دریافت میکنند.
لباس عروس پوشیده  بخاطر کارایی که روش باید انجام شود و پارچه زیادی که استفاده میشود هزینه زیادی دارد .
هرچه خیاط ماهرتر باشد مسلما سفارشات بیشتری می گیرد به همین علت قیمت گذاری روی قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۱ وجود ندارد خیاط انرژی زیادی صرف آماده سازی سفارش میکنند و به همین خاطر است که دستمزد خیاط تاثیر زیادی بر قیمت دوخت دارد.
معمولا محله های لوکس تر هزینه بیشتر برای دوخت لباس دریافت میکنند در نتیجه دوخت لباس مجلسی در محله های فقیرنشین با قیمت زیاد آب میخورد .

 

لباس عروس
 

اندازه پارچه در تخمین قیمت لباس زنانه اثر دارد

خیاط برای دوخت لباس ک کاملا اندازه باشد باید قد و دور کمر سر شانه و ... را اندازه بگیرد و شما میتوانید در دوخت لباس و نوع پارچه (نظاره گر باشید اول باید نوع اندام خود را بشناسید و متناسب با آن پارچه  بخرید اندازه پارچه بستگی به نوع لباس و اندام شما دارد معمولا اگر لباس مد نظر را به خیاط بگویید در اندازه پارچه راهنمایی میکنند.

تعمیرات لباس هم در شاخه دوخت قرار دارد و میتوان لباسی ک خریداری شده را هم تعمیر یا اندازه خود کنید افرادی کار بلد در حرفه خیاطی دقت زیادی در انتخاب پارچه و دوخت دارند پس با خیال راحت میتوانید دوخت لباستان را به این افراد بسپارید. خیاط با استفاده از پنس سرشانه ایرادات اندام شمارا میپوشانند و غالب بدنتان میدوزند توجه داشته باشید کاملا جذب بدنتان دوخت شود. لیست قیمت اتحادیه دوخت لباس زنانه ۱۴۰۱ مشخص شده است و خیاطان طبق تعرفه اعلام شده باید نرخ خیاطی ۱۴۰۱ را مشخص کنند.

 

قیمت لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰

 

لیست قیمت دوخت لباس زنانه سال ۱۴۰۱

در جدول زیر لیست قیمت دوخت انواع لباس ۱۴۰۱ گفته شده که نرخ دوخت خیاطی زنانه اعم از لباس عروس با مشخصات کامل در اختیار شما قرار داده شده است.

ردیف شرح کالا وخدمات نرخ به تومان      
1 لباس عروس ماهی ساده  ساتن 3,500,000      
2 لباس عروس ساده ساتن با دامن فون 4,500,000      
3 لباس عروس ساده تور  4,000,000      
4 لباس عروس با شاین برجسته دامن پیله دار  5,500,000      
5 لباس عروس ساتن  بالاتنه دانتل ،دامن فون  4,500,000      
6 لباس عروس ساتن بالاتنه تا نصف دامن  دانتل برجسته  کار شده 5,500,000      
7 لباس عروس یقه مدل دار تمام دانتل کار شده  5,500,000      
8 لباس عروس بالاتنه کار دست شده سنگدوزی شده با سنگ های درخشان، دامن تور و ساتن  6,800,000      
9 لباس عروس  بالاتنه کار دست شده با سنگ و کریستال  ،دامن تور اسکارلت  6,800,000      
10 لباس عروس بالاتنه فول سنگدوزی شده ،دامن به صورت پراکنده و دون پاش کار شده   8,000,000      
11   لباس عروس آستین دار ساتن و تور، بالاتنه و دامن فول  مروارید دوزی شده  7,500,000      
12 لباس عروس با سنگدوزی طراحی دار ،بالاتنه تا نصف دامن کار شده  8,500,000      
13 لباس عروس زاک پوزن تمام دانتل کار شده و  گل برجسته  8,500,000      
14 لباس عروس  تمام با پارچه شاین برجسته طرحدار همراه با زونیکس  9,500,000      
15 لباس عروس تمام لباس شاین طرحدار همراه با تزیین دانتل کار شده  9,500,000      
16  لباس عروس  زونیکس و تمام دانتل وارداتی کار شده با مدل سازی ژورنالی 2021  12,000,000      
17 لباس عروس فول سنگدوزی شده طراحی دار ،لاکچری ترین  مدل ژورنالی  2021 15,000,000      
18 لباس عروس فوق العاده پرکارفول دانتل  با دانتل وارداتی خاص و کار شده ،دامن دنباله دار همراه با تور سر بلند کار شده 20,000,000      
19 لباس عروس مدل عربی فول  کار شده با سنگ و کریستال های سوارسکی همراه با شکوفه های سوارسکی فوق العاده لاکچری  و خاص همراه با گل های دست ساز شاین برجسته و دامن زونیکس 25,000,000      

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.