اقوام و فامیل درجه یک در عروسی چگونه باید لباس بپوشند !

اقوام و فامیل درجه یک در عروسی چگونه باید لباس بپوشند !

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

یکی از کار های دردسر ساز  و در عین حال زیبا این است که در مجلس و مهمانی که دعوت شده ایم چه پیراهن مهمانی با چه طرح و رنگی را انتخاب و بر تن نماییم. حال در نظر بگیرید  که این مجلس و مهمانی به مناسبت  عروسی یکی از نزدیکان شما باشد که به مراتب دغدغه انتخاب لباس برای شما پر رنگ تر و مهم تر می شود. نارسیا برای حضور در مهمانی ها متناسب با سن و جنسیت و شان اجتماعی افراد لباس هایی را در طرح ها و مدل ها و رنگ های متنوع به شما عزیزان پیشنهاد داده است با مراجعه به سایت و انتخاب آن می توانید این انتخاب خاص را در مهمانی پیش رو بر تن نمایید و بیش از پیش بدرخشید.

اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید علاوه بر این که چه مدل و لباس و رنگی را باید انتخاب نمایید، این است که چه لباس هایی را در طرح ها و رنگ هایی نباید انتخاب نمایید و نباید بر تن نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در این زمینه برای شما همراهان همیشگی نارسیا بازگو نماییم.

جشن عروسی یکی از جشن ها و مهمانی های رسمی ایرانیان به حساب می آید پس بنا به همین دلیل باید در انتخاب لباسی مناسب برای حضور در این مجلس رسمی سنگ تمام بگذارید و تا حدودی تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

نقطه آغازین انتخاب

ابتدای امر باید بدانید که مجلس و مهمانی عروسی که دعوت شده اید مربوط به چه کسی است آیا از نزدیکان درجه یک شما است و یا نه عروسی یکی از دوستان و یا همکاران دور شما؟ عروسی در کجا برگذار می شود؟ در تالار در باغ و یا در خانه؟ اگر تمام این ها را بدانیم تا حدودی دامنه انتخاب های خود را می توانیم محدود تر نماییم.

البته در برخی از مهمانی ها و مجالس از مهمانان خواسته می شود که تم و رنگ مخصوصی را در این مهمانی بر تن نمایند پس ابتدا سوال نمایید که آیا تم و یا رنگ و طرح خاصی را در نظر گرفته اند یا خیر.با این کار شما نیز مطیع قوانین آن مجلس و مهمانی خواهید بود.

اما از بایدها که گذر کنیم به نباید ها می رسیم باید در ادامه مقاله نباید ها و لباس های ممنوع را به شما عزیزان یادآور شویم تا بهترو جذاب تر از همیشه در عروسی نزدیکان حاضر شوید. همچنین چند مدل از عکس لباس مجلسی مناسب افراد درجه یک جهت ایده هم برای شما گذاشته ایم که در صورت انتخاب می توانید مدل های دیگر لباس مجلسی را ببینید و انتخاب کنید.

 

 

لباس رنگ سفید

این رنگ را برای عروس کنار بگذارید. این مهمانی و عروسی برای شما نیست پس بگذارید تمام توجهات به عروس جلب شود بهترین کار این است که تمامی مهمانان از پوشیدن لباسی به رنگ سفید خودداری نمایند و این رنگ را در مجالس و مهمانی های مخصوص خود بر تن نمایند. مگر این که خود عروس از شما خواسته باشد که این رنگ را برای لباس خود انتخاب نمایید در غیر این صورت از لباس هایی به رنگ سفید که مانند لباس عروس است حذر نمایید و آن ها را انتخاب نکنید.

 

لباس رنگ مشکی

با انتخاب این رنگ مراسم عروسی را با مراسم عزا عوض می کنید. درست است که پوشین لباس های مشکی شیک و جداب هستند، اما اگر لباس مشکی انتخاب نمودید اکسسوری هایی انتخاب نمایید که به رنگ های شاد و روشن باشند تا ظاهر شما را از حالت کسل کننده خارج نماید.

 

لباس مجلسی

 

لباس های جین

حتی اگر در این لباس جذاب هم به نظر می رسید این لباس را به هیچ عنوان انتخاب ننمایید.چون عروسی مکانی مناسب یرای پوشیدن لباس جین نیست. لبان نوع پارچه به هر طریقی که دوخته شود حالتی اسپورت دارد و برای مجالس غیر رسمی مناسب است عرسی آن هم عروسی یکی از نزدیکان جای پوشیدن چنین لباسی نیست.

 

انتخاب پیراهن کوتاه ممنوع

باز هم برمی گردیم به معقوله و مبحث رسمی بودن مجلس عروسی، درست است که   پیراهن مجلسی کوتاه   جذاب هستند، اما ظاهری غیر رسمی دارند و مناسب برای مجلس عروسی که مهمانی رسمی می باشد نیست. به قد لباس خود دقت نمایید و تا می توانید آن را بلند انتخاب نمایید که هم شیک است و هم جذاب در ضمن از لباس های کوتاه نیز راحت تر هستند و نیازی نیست دائما آن را پایین بکشید.

 

لباس خیلی باز ممنوع

روز عروسی روز خاص عروس و داماد است تمام توجهات باید به سمت عروس و داماد باشد با انتخاب لباس های باز توجهات را به سمت خود جلب می کنید که این کار اصلا کار صحیحی نیست. همچنین افراد زیادی با سنین مختلف در این مهمانی حاضر می شوند بهتر است شان خود را با عدم انتخاب لباس های باز حفظ نمایید.

 

لباس مجلسی برای واهر داماد

 

لباس های پفی را انتخاب ننمایید

این نوع لباس ها برای زمانی است که مجلس برای شما باشد و شما صاحب مجلس باشید خواه تولد خواه عروسی برای شما باشد. پس زمانی که شما فقط به عنوان مهمان در این مهمانی و مجالس دعوت شده اید این نوع لباس ها را به هیچ عنوان انتخاب نکنید.

 

لباس های پلنگی

لباس ها و ساپورت های طرح پلنگی اصلا مناسب مجلس رسمی مانند عروسی نیست این طرح ها را در مجالس و مهمانی های دیگر استفاده نمایید و جای آن پیراهن های شیک زنانه در رنگ ها و طرح های روز دنیا را انتخاب نمایید.

 

لباس برای خواهر عروس

 

شلوارک در عروسی؟!

با این که بعید است شلوارک را در عروسی انتخاب نمایید اما با این حال این نکته را نیز لازم است بگوییم که انتخابی بسیار غلط است اگر شلوارک را برای عروسی انتخاب نمایید چه برای افراد بزرگسال چه برای کودکان به هیچ عنوان شلوارک را به عنوان لباس عروسی انتخاب نکنید.اگر شما از افراد نزدیک به عروس نیستید بهتر این است که لباس شب را از گردانه انتخاب های خود حذف نمایید و لباس های ساده با جنس حریر را جایگذین این انتخاب نمایید.

 

 

لباس مجلسی مناسب اقوام درجه یک عروس و داماد 

از نباید ها که در پوشیدن لباس مجلسی بگذریم ،به انتخاب لباس مجلسی مناسب عروسی اقوام و دوستان نزدیک می رسیم . اولین نکته که در انتخاب لباس شب باید به آن دقت شود رسمی بودن آن است . شما به یک مهمانی لوکس دعوت شده اید که باید به عنوان یکی از مهره های اصلی آن مهمانی بسیار درخشان به نظر برسید . لباس شب های بلند با جواهردوزی های درخشان و یا اگر به کاره دست و سنگدوزی علاقه ندارید ،لباس مجلسی های با تکنیک دوخت جذاب مولاژ و پارچه سازی های حجم دار بهترین گزینه ها برای این نوع  مراسم و اقوام درجه یک می باشد .

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.