با رسم و رسومات غلط در ازدواج چه کنیم؟

با رسم و رسومات غلط در ازدواج چه کنیم؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

باید در نظر داشته باشیم که هر کشوری و یا هر شهری رسم رسومات خود را دارد  متاسفانه در کشور ما بعضی از رسم رسومات دست پا گیر باعث شده جوانان تمایلی برای آغاز زندگی مشترک نداشته باشند. متاسفانه بعضی از پدر مادرا بعضی از رسم رسومات دست پا گیر را جزو اولویت آغاز زندگی جوانان میدانند که این نمیتوانند تظمینی برای خوشبخت شدن فرزندانمان شود باید در نظر داشته باشیم که امروزه جوانان ب علت همین سختگیری ها والدین تن به ازدواج نمیدهند آیا بهتر نیس کمی فکر کنیم که آیا  سخت گیری برای جوانان و اجرای رسم رسومات جایز است؟؟بهتر نیست با برداشتن رسم رسومات اشتباه ازدواج راحت را برای فرزندانمان فراهم کنیم؟

جهاز برون عروس


 رسومات اشتباه  که قابل حذفند

بهتر نیست بعضی از این رسم رسوماتی مانند اعلام کردن کادوها و یا رسم جهاز دیدن  آیا دیدن  کمد و کابیت  و یا یخچال تازه عروس  چه جذابیتی دارد ؟؟
همچنین رسم پاتختی و یا بله برون رسم شیر بها و یا گواهی بکارت که بیشتر توهین به عروس خانوم حساب میشود بهتر نیست کنار گذاشته شود؟ باور کنید هر چقدر هم تلاش کنید بهترین هارا فراهم کنید  آخر نمیتوانید از حرف و حدیث مردم سر باز کنید به علت استرس که به عروس و داماد بخاطر این نوع رسم ها وارد میشود لذتی که باید از  عروسی  خود ببرن را نمیبرند والدین بهتر است بگذارید جوانان یک ازدواج راحت و پر از لذت را تجربه کنند .

رسومات غلط ازدواج


رسوماتی ک باید حذف شوند 

حذف کردن رسم رسوماتی مراسم های نامزدی و یا عقد و عروسی، حنابندان  ،بله برون و یا پاتختی ..... جداگانه که هر کدام باید در محل جدا برگزار میشود رسمی نادرست و اشتباهیست که همه این مراسم ها نیاز به لباس خواستگاری وبله برون ، لباس عقد،لباس فرمالیته  و آرایشگاه و..... دارند که باعث میشود جوانان از ازدواج دلسرد شوند همچنین سخت گیری در ماه عسل که بعضی خانواده ها اصرار دارند که در خارج از کشور باشد هزینه زیادی در بر خواهد داشت گرفتن فیلم و عکس یک کار عادی در عروسی و... است ولی اگر انتظار فیلم برداری های عجیب و یا در مکان های لوکس هزینه زیادی بر دوش جوانان ک میخواهند زندگی مشترک را شروع کنند خواهد گذاشت .
خرید هدیه دختر پسر میتواند  رسم خوبی باشد با این کار طرفین میتوانند علاقه و محبت خود رابهم دیگر نشان دهند ولی وقتی توقع هدیه دادن های گرون مارک  و همچنین زیور آلات گرون قیمت داشتن باعث عذاب طرفین خواهد شد.


ازدواج آسان جوانان 


اگر به بعضی از روایت ها از ائمه را سر لوحه زندگی و ازدواج قرار دهیم شاید سخت گیری های بی جا را کنار بگذاریم توقعات مادی بی منطق در این شرایط بد اقتصادی باعث میشود جوانان تمایلی به ازدواج نداشته باشند و همینطور باعث کج روی جوانان خواهد شدتوقع جهیزیه انچنانی ویا خانه در شروع زندگی از جوانان یکی از انتظاراتیست ک خانواده ها از هم دارندباید در نظر گرفت این سختگیری های تضمینی برای خوشبخت شدن جوانان نخواد بودبهتر است اخلاق و باور های درست را در اولویت قرار دهید.
توقعات مالی از خواستگار در این شرایط بد اقتصادی ظلم درحق جوانان است.


بالا رفتن سن ازدواج

در اسلام ازدواج کردن مقدس و ارزشمند ب شمار میاید و ازدواج برای پاکدامن ماندن جوانان و سلامت چشم و روان انسان بسیار تاثیر گذار است همچنین میتواند آسیب های اجتمائی ک احتمال درگیر شدن جوانان که  ازدواج آنها به تاخیر میافتد  بیشتر است متاسفانه در کشور ما به علت سخت گیری هاو رسم رسوماتی که به جوانان متحمل میشود سن ازدواج به شدت بالا رفته و این امر باعث مشکلات زیادی در جوانان خواهد شد از جمله نیاز های جنسی عاطفی  که با بالا رفتن سن  و تمایل نداشتن به ازدواج رخ خواهد داد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.