لباس‌ سکسی تحریک کننده و جذاب که مردان را از پای درمی آورد!

لباس‌ سکسی تحریک کننده و جذاب که مردان را از پای درمی آورد!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

مدل لباس سکسی جذاب

 اگر احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است بهتر از یاد بگیرید که چگونه مرد خود را جذب خود کنید  شما میتوانید با چند ترفند ساده یاد بگیرید که چه لباس، تیپ و استایل باعث تحریک آقایان میشود .اقایون دوست دارند اندام مان را بهتر از آن چه هست  نشان دهیم .
همه ما میتوانیم هر نوع لباسی که دوس داریم انتخاب کنیم و بپوشیم و باید بدانید ک برای تحسین جنس مخالف (آقایان) پوشش خود را انتخاب نمیکنیم ولی پوشیدن لباس زیبا و یا  گاهی تحسین همسرانمان باعث اعتماد بنفس در ما خواهد شد در مقاله نارسیا به شما میگوییم چه لباسهای سکسی جذاب انتخاب کنید. 

لباس سکس

 

ایده هایی برای سکسی شدن 

 کفش های پاشنه بلند 

کفش های پاشنه بلند کلاسیک به دلیل سکسی بودن توجه مردان را به پاها جلب میکند و با لباس سکسی می شود. شاید یکی از دلایل جذاب بودن پاشنه بلند برای مردان این است ک بانوان با پوشیدن کفش پاشنه بلند آرامتر راه میروند و ظریف تر دیده میشوند و اعتماد بنفس بالایی دارند و کمتر قوز میکنند و کمر و باسن آنها تکان ظریف تری می خورد. کفش پاشنه بلند میتواند سیگنال هایی برای جذب جنس مخالف باشد آقایان تمایل بیشتری به کمک کردن به خانم های دارن که کفش پاشنه بلند پوشیده اند و همینطور جذب آنها میشدند و یکی از آیتم های سکسی شدن است.

لباس سکس
 

پوشیدن لباس سکسی جذاب تنگ

با نوع  لباس پوشیدن  می تواند در رفتار یک مرد تاثیر گذار باشد. خانوم ها معمولا علاقه دارن که اندامشان تحسین شود لباس های جذب باعث میشود مردان شما را با سکسی ترین لباس جذاب ببینند.  شومیز و پیراهن و تونیک های جذب یکسره که تا بالای زانو هستند جذاب هستند مردان دوس دارند برجستگی های بدن خانوم های خود را ببینند.
اگر اندام مناسب دارید باید بدانید که لباس های تنگ مردان را جذب خود میکند همچنین لباس های که قسمتی از آنها توری هستند هم میتواند برای مردان جذاب باشد از رنگ های روشن کم رنگ استفاده کنید لباس تور سکسی جذاب و گیپور شمارا خاص تر نشان میدهد.

لباس خواب سکسی

 

تاپ  باز بعنوان لباس تحریک کننده

بهتر است از تاب های که بند های ظریف دارند و نازک یا لیز هستند استفاده کنید این نوع لباس قسمتی از بدن را در معرض دید قرار میدهد  مردان  شانه ، گردن ، بالاس سینه توجه خواصی دارند با استفاده از گردنبد های ظریف جدابتر میشوید. دکلته برای مردان جذاب است واین قسمت از بدن را سکسی جذاب میدانند. مثال پوشیدن یک تاپ مشکی با یک شلوار لی جذب سفید برای آقایان فوق العاده است و یکی از لباس سکسی به شمار می رود.

شورت سکسی.

 

برخی شلوار ها

میتوانید از شلوار های جذب کوتاه استفاده کنید این کار باعث میشود پشت ران جلب توجه کند همینطور ساق پا برهنه باعث تحریک مردان میشود، شلوار یوگا هم میتوانند باعث تحریک مردان شود علتشم این است ک پاها برجسته تر دیده میشود. شلوارک ها هم یک نوع لباس سکسی جذاب برای مردان است، شلوارک که با کفش ورزشی میپوشید باعث میشود جذب شما شوند. ساق های بالای ران باعث میشود ران شما نمایان شود، این ساق ها باعث میشود پاهای شما کشیده و زیبا دیده شود با پوشیدن ساق بالای ران با یک تی شرت بلند  ویا با  دامن کوتاه هوش از سر مرد میبرید.
 

 لباس های گشاد مردانه

جالب است بدانید مردانه علاقه زیادی دارند که زن ها از لباس های آنها استفاده کنند  این کار حس خوبی به آنها میدهد و برای آنها جذاب تردیده میشوید. بخصوص اگر برای شما گشاد باشد حس این که در لباس آنها احاطه شده اید برای آنها جذاب است  آنها با این نوع لباس پوشیدن خانوم ها حس راحتی میکنند تیشرت های عکس دار هم از دید مردان بامزه و جذاب هستند خانوم ها با پوشیدن لباس مردان دوس دارند بو و عطر انها را استشمام کنن.

 

لباس سکسی قرمز

لباس سکسی قرمز یکی از این مواردی است که باعث تحریک می شود مخصوصا لباس های ساده ولی جذب و کوتاه یا لباس های سکسی ای که پشت تا کمر یا جلو باز است. 

لباس سکسی

 

زدن لاک سفید

یکی از ایتم هایی که بین خانم ها و آقایون پرطرفدار است استفاده از لاک سفید است. اگر می خواهید تیپ سکسی داشته باشید از لاک سفید را بر روی دست و پا استفاده کنید که این کار خیلی باعث تحریک می شود و یک فانتزی سکسی است.
 

برنز کردن

بعضی از آقایان از رنگ پوست برنز تحریک می شوند اما این برای همه اقایان ملاک زیبایی یا سکسی بودن نیست. بعضی از افراد دوست دارند طرف مقابلشان پوست سفید داشته باشند.

 

 آرایش کردن 

جالب است بدانید مردان آرایش ملایم را بیشتر میپسندند استفاده از رژلب های پررنگ برای مردان جذابتی ندارند و لب های طبیعی بیشتر مورد پسند هستند. شما میتوانید از نرم و مرطوب کننده های لب استفاده کنید و از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری کنید. همچنین شما میتوانید از برق لب استفاده کنید پوست خود را تمیز و نرم و لطیف نگه دارید و موهای زائد را از بین ببرید. سلول های مرده پوست را لایه برداری کنید و برای آرایش چشم ها بهتر است آرایش  ملایم انجام دهید  آرایش غلیظ برای مردان جذابتی  ندارند.

لباس سکسی زنانه

 

داشتن اعتماد به نفس بالا

قبل از هر چیزی بهتر است اعتماد بنفس خود را حفظ کنید خانوم هایی که اعتماد بنفس بالایی دارند برای مردان به شدت جذاب هستند. که با داشتن اعتماد به نفس بالا درمراسم ها با لباس شب سکسی شوید و یک تیپ سکسی بزنید که طرف مقابل خودتان را جذب خود کنید.
 

لباس زیر سکسی

لباس زیر سکسی یکی از مهم ترین لباس های تحریک آمیز مردانه است، رنگ های متنوع و روشن شما را زیبا تر میکند از لباس های چاک دارنازک و همچنین از لباس زیر سکسی تنگ استفاده کنید.
 قبل از رفتن به تخت خواب لباس خود را درنیاورید و اجازه دهید همسرتان این کارا انجام دهند. بهتر است هر روز لباس زیر خود را تعویض کنید و نظافت و تمیزی را در اولیت قرار دهید.
اگر افتادگی سینه دارید میتوانید از سوتین های جک دار قابل تنظیم استفاده کنید. سوتین های کاپ دار هم برای افراد که سینه های کوچک دارند مناسب هستند و با این روش ها به استایل زیبا نزدیک میشوید. در کل سعی کنید از شورت و سوتین سکسی که به رنگ سفید یا قرمز هستند تهیه کنید و از تور و بند طراحی شده بپوشید.

 

شما می توانید به راحتی برای انتخاب و تهیه لباس های سکسی و مدل لباس سکسی از کارشناسان مجرب نارسیا راهنمایی بگیرید و از لباس مجلسی سکسی کوتاه یا بلند وحتی لباس عروس را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و حتی برای دوخت سفارش بدهید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.