نکات خیلی مهم راجع لباس عروس خانوم های ریز اندام

نکات خیلی مهم راجع لباس عروس خانوم های ریز اندام

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

انتخاب لباس عروس که متناسب با سایز و اندام ما باشد خیلی مهم است و یکی از مهم ترین دغدغه های عروس خانوم ها است  باید در نظر داشت که اکثر بانوان بسیار در انتخاب لباس عروس خانم وسواس خاصی دارن و میخواهند در عروسی خود بدرخشند عروسی یکی از مهم ترین روزهای است که در زندگی هر فرد اتفاق میوفتد پس باید با انتخاب درست لباس و همچنین کفش و مدل مو  خود دقت زیاد ی داشته باشید علاوه بر زیبایی راحتی لباس هم بسیار مهم است با انتخاب درست میتوانید حس  آرامش و راحتی را در خود ب وجود بیاورید. اگر قد کوتاهی دارید و لاغر اندام هستید ما  در نارسیا نکاتی را به شما آموزش میدهیم تا به راحتی لباس مناسب اندام خود انتخاب کنید همراه ما باشید.

 

لباس عروس مناسب افراد لاغر

 مناسب ترین لباس عروس برای اندام لاغر 

خانوم های ریز اندام با این وجود که  همه مدل لباسی شما را زیبا نشان دهد ولی اگر میخواهید در عروسی خود مثل پرسنس بدرخشید پس بهتر است در انتخاب لباس خود دقت کنید.
شما باید به فکر لباسی باشید که شما را کشیده تر نشان دهد لباس عروس ترومپت دنباله دار باعث میشود قد شما کشیده تر دیده شود و همینطور لباس های ک بالاتنه آنها دکلته هستند. انتخاب خوبی میتوانند باشند تا به  بلند تر دیده شدن شما کمک کننده.از لباس عروس های چند لایه بپرهیزید و خودتان را لایه لباس پنهان نکنید بهترین نوع لباس لباس های ساده هستند مثل لباس  فرمالیته با پارچه حریر تا زیبای خود را به نمایش بگذارند لباس های که منجق کاری شده اند یا پاپیون دار مناسب این افراد نیستند. از لباس های گیپور و پف دار خود داری کنید چون باعث میشود شما کوچیک تر از آن چه هستید دیده شوید.

 

لباس فرمالیته


 سایز لباس مناسب افراد لاغر

مهم ترین چیزی که باید در باید به آن دقت کنید سایز لباس است  کوچک بودن سایز کمر و قد کوتاه یکی از ویژ گی های خانوم های ریز اندام است. لباس های عروس مخملی  باعث میشود اندام شما پر تر نشان بدهد این افراد ب دلیل این که اندام صاف با انحنای کمی هستند میتوانند از لباس عروس های کمر دار استفاده کنند تا سینه آنها برجسته تر دیده شود.
لباس عروس ساتن باعث میشود لاغر تر دیده شوید پس بهتر است از این نوع لباس دوری کنید لباس عروس های که مدل ماهی دارند باعث کشیده تر دیده شدن شما میشود لباس های که بالاتنه آنها از تور است میتواند باعث بزرگتر و پهن تر دیده شدن قسمت شانه و بازو شود.

 

یقه لباس 

لباس های که یقه هفت دارند مناسب و برازنده شما خواهند بود چون باعث میشوند قد شما کشیده و بلند تر دیده شود لباس عروس یقه هفت با آستین های بلند میتواند بالا تنه را کشیده‌ تر نشان دهد اگر اندامی ظریف و  همچنین قد کوتاهی دارید می توانید از لباس های که بندهای آن پشت گردن می افتد استفاده کنید چون این نوع یقه شما را کشیده تر و درشت تر نشان می دهد. از لباس های که قسمت جلویی سینه آن زیاد کار شده مناسب این افراد نیستند همچنین این افراد میتوانند از لباس عروس های بلند ماکسی و یا لباس عروس ترومپت انتخاب کنند و زیبایی خود را به نمایش بگذارند .

 

لباس عروس یقه هفت


 

مدل مو

مدل موی عروس تاثیری زیادی در زیبایی عروس دارد شما میتوانید از تاج عروس استفاده کنید. اگر قد عروس  کوتاه تر از قد داماد  است میتوان  از تاج سر های بلند استفاده کند تاج عروس میتواند برازنده شما باشد همچنین میتوانید از تور عروس هم استفاده کنیدهمچنین میتوانید  از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را شنیون کند شنیون کردن مو باعث میشود قد شما بلند تر  و کشیده تر دیده شوید همچنین میتوانید مدل موی خود را با توجه ب میکاپ صورت انتخاب کنید. اگر لباس عروستان بدون آستین است بهتر است از مدل موهای باز و زیبا انتخاب کنید.
 

مدل دامن 

دامن های ساده بلند میتواند گزینه خوبی برای خانوم های با اندام ریز باشد  این افراد باید لباسی  که انتخاب میکنند  دامن ساده داشته باشد دامن ساده میتواند قد شما را کشیده تر نشان دهد همچنین دامن های کلوش میتواند گزینه خوبی برای این افراد باشد همچنین میتوانید از کمر بند های پهن استفاده کنید این کار باعث میشود نیم تنه قسمت بالایی اندام شما کشیده تر و بلند تر دیده شود. دامن های  کلوش  به فرم A و دامن های راسته و دامن های نه راسته و نه خیلی  پفی از دیگر مدل دامن های هستند که می تواند کمک کند بلندتر از آنچه هستید  نشان دهید.

 

مدل دامن لباس عروس


 

کفش مناسب

همه ما میدانیم که برای بلند و رعنا دیده شدن در عروسی نیاز به کفش پاشته بلند داریم بهترین نوع کفش برای خانوم های که قد کوتاهی دارند کفش پاشنه بلند است همچنین باید راحتی کفش هم در نظر داشته باشید کفش پاشنه بلند برای بلند و  کشیده تر دیده شدن و همچنین داشتن  حس خوب به شما کمک میکند  .
برعکس خانوم های قد بلند کفش پاشنه بلند میتواند برازنده این افراد باشد میتوانید از کفش های های پاشنه بلند دانتل سفید و یاسنگ کاری و یا  نگین کار شده استفاده کنید همچنین میتواند از کفش های مچ بند جلو باز انتخاب کنید.لباس عروس خانوم را با طرح های بیشتر و مدل های متنوع در نارسیا پیدا کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.