چه لباس عروسی به چه اندامی میاد؟

چه لباس عروسی به چه اندامی میاد؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

انتخاب لباس برای خانم ها همیشه چالش برانگیز بوده حتی اگر به یک مهمانی ساده نیز دعوت شده باشند، از مدت ها قبل به دنبال این هستند که چه لباسی مناسب برای آن مهمانی است و چه لباسی آن ها را جذاب تر نشان می دهد. در انتخاب لباس عروس نیز همین روش را پیش می برند اما، به گونه ای بسیار متفاوت تر، زیرا که این روز یعنی روز عروسی برای افراد زیادی فقط یک بار در طول عمرشان اتفاق می افتد و می خواهند در این روز بهترین چهره، بهترین آرایش، بهترین استایل و مناسب ترین لباس جشن را بر تن نمایند.

 چگونه باید لباس عروسی مناسب اندام خود را انتخاب نمایید؟ فرم بدن شما چگونه است؟ قد شما بلند است یا کوتاه؟ لباس مناسب افراد بلند قد و لباس مناسب افراد کوتاه قد چگونه است؟ انواع لباس  مناسب افراد چاق و لباس عروس مناسب افراد لاغر را چگونه انتخاب نماییم؟ این سوال ها بخشی از سوال هایی است که پاسخ آن را باید بدانید تا انتخاب لباس مناسب اندام شما باشد
در این مقاله قصد داریم پاسخ بخشی از این سوالات را به شما همراهان نازنین ارائه دهیم با نارسیا همراه باشید.


لباس عروس مدل ماهی مناسب اندام ساعت شنی

اگر دارای این اندام هستید یعنی اندازه شانه ها و دور سینه شما یه اندازه دور باسنتان است و کمرشما باریک تر و کمتر از اندازه دور سینه و باسنتان است بدن شما را اصطلاحا ساعت شنی می گویند . مدل لباس ماهی برای اندام شما گزینه ای مناسب است.
مدل این لباس به این گونه است که از بالا تا روی زانوی شما جذب و تنگ است و از زانو به پایین گشاد می شود. اگر اندام خوبی دارید این مدل را می توانید بر تن نمایید. پارچه لباس  ماهی اصولا طرح دار و کار شده و سنگ دوزی است که جذابیت فوق العاده ای دارد.

لباس عروس ماهی


مدل ماهی و پارچه های ابریشمی برای اندام منحنی

بهتر است یک بار هم که شده به جای پوشاندن انحناهای بدنتان با آن ها کنار بیایید و لباسی انتخاب نمایید که نه تنها آن ها را مخنی نکند، بلکه این منحنی ها را زیبا نشان دهد. لباس مدل ماهی که پارچه آن از ابریشم است و به نسبت دیگر پارچه های لباس ضخیم تر است. انتخابی مناسب، برای افرادی که چنین اندامی دارند، می باشد. مدل ماهی کمک می کند که باسن و سینه شما تا حدی برجسته تر و بزرگ تر نشان داده شود


لباس  دکلته مناسب اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل این گونه است که بالاتنه یعنی سینه و شانه ها به نسبت باسن و پایین تنه کوچک تر هستند و این افراد باسن پهنی دارند. برای این که تناسب را در اندام خود در این روز رعایت کنید باید تمام توجهات را بروی بالا تنه و شانه ها و سینه جلب کنید. بهترین گزینه این است که لباس شما شانه های شما را به نمایش بگذارد با این کار توجه از قسمت پایین تنه و قسمت چاق بدن شما برداشته می شود.


لباس عروس هایی با مدل یقه هفتی شکل برای اندام سیبی شکل

این اندام یعنی اندام سیبی شکل به این گونه است که بالاتنه پرو باسن لاغر و کوچک است. عروس هایی که بدن این چنینی دارند، باید لباس  یقه هفت انتخاب نمایند و دامن هایی انتخاب نمایند که بلند و ساده باشد تا دو نیم تنه به تناسب برسند. اگر در قسمت نیم تنه بالا  کمربند پهن نیز ببندید با این کار نیم تنه شما بلند تر نیز دیده می شود.


لباس جشن با دامن پفی برای اندام مثلثی وارونه

اندام مثلثی وارونه به این گونه است که شانه های شما بزرگ تر و پهن تر از پایین تنه شما است و مناسب ترین لباس برای این اندام  عروس پرنسسی که دامنی پف دار، دارد می باشد. این مدل لباس عروس از لباس عروس های کلاسیک است و مناسب خانم هایی است که اندام مثلثی وارونه دارند. با انتخاب این لباس کلاسیک تاج کوتاه انتخاب نمایید و هم چنین تور مناسب این لباس هم باید کوتاه باشد.

لباس عروس با دامن پفی


لباس  مدل A-LINE مناسب اندام مستطیلی

این فرم بدن به این گونه است که تمام اندام شما مانند شانه و شینه و کمر و باسن در یک خط قرار دارند و به یک اندازه هستند به اصطلاح به این اندام، اندام مستطیلی می گویند، باید لباسی را انتخاب نمایید که منحنی های بدن شما را به نمایش بگذارد.
لباس  مدل A-LINE به این گونه است که در قسمت بالا تنه جذب و از کمر به پایین و دامن به صورت فون می باشد و چون در قسمت میانی بدن یعنی کمر باریک می شود انحنای اندام را به نمایش می گذارد و شما را خوش اندام تر و جذاب تر نشان می دهد.


لباس عروس مناسب افراد بلند قد

لباس های سبک پری دریایی مناسب افراد بلند قد است اما بهتر است بگوییم این افراد همه مدل های لباس عروس را غیر از مدل ماکسی می توانند به راحتی انتخاب نمایند. پیراهن مجلسی ماکسی افراد را بلند قد نشان می دهد و افراد بلند قد برای جذابیت بیشتر نباید این نوع لباس را انتخاب نمایند اما ایدآل ترین و مناسب ترین طرح و مدل لباس عروس برای این افراد خوش استایل لباس با مدل پری دریایی است

لباس عروس مناسب افراد قد بلند


لباس جشن عروسی مناسب افراد کوتاه قد

لباس جشن عروسی بدون چین و ساده مناسب اندام این افراد است. زیرا که اگر لباس ساده باشد و پارچه و چین نداشته باشد، شما را درشت تر نشان می دهد. پس برای جذابیت بیشتر لباسی ساده و بدون چین و پارچه اضافه انتخاب نمایید.
تمامی مدل هایی که پیشتر در این مقاله برای شما عزیزان بازگو نمودیم را در نارسیا می توانید مشاهده نمایید. اگر طرح و مدل خاصی از لباس را مخصوص خود می خواهید می توانید با سفارش لباس در طرح و مدل دلخواه خود روز عروسی خود را با لباسی که مخصوص شما آماده و دوخته می شود خاطره انگیز و با شکوه نمایید.

 

 

 

 

 

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.