لباس عروس مناسب افراد لاغر

لباس عروس مناسب افراد لاغر

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

انتخاب لباس عروس که متناسب با اندام شما باشد از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود اگر لباس عروس مناسب و متناسب با اندام تان انتخاب بکنید به راحتی میتوانید نقصای اندام خود را بپوشانید و شیک و زیبا در مراسم عروسی خود حاضر شوید بهتر است عروس خانوم های لاغر اندام از لباس عروس های چسبان دوری کنند چون این کار باعث میشود لاغرتر دیده شوید این افراد لباس های متنوعی را میتوانند برای عروسی خود انتخاب کنند یقه لباس عروس نیز در کامل کردن زیبایی اندامتان بی تاثیر نخواهد بود اگر انتخاب لباس عروس برایتان دشوار است با مطالعه این مقاله میتوانید به راحتی یک لباس عروس مناسب برای خودتان انتخاب کنید  در این مقاله درباره انتخاب درست لباس عروس برای افراد لاغر میپردازیم لطفا همراه ما باشید.

لباس عروس پرنسسی

 انتخاب مناسب یقه لباس عروس 

افراد لاغر اندام میتوانند برای کوتاه تر و پر تر دیده شدن گردن شان ازیک دور گردن مناسب و زیبا استفاده کنند لباس عروس های ک دارای یقه شل و بسته هستند میتواند یک انتخاب ایده آل برای این افراد باشد.
همچنین این افراد میتوانند از لباس عروس های دکلته یقه باز برای عروسی خود انتخاب کنند.
لباس عروس یقه دارمناسب این افراد نیستند چون باعث میشود قد شما بلندتر دیده شود اگر ترقوه های جذاب دارید و شانه های شما کوچک هستند میتوانید از لباس عروس هایی که یقه رومی دارند انتخاب کنید این نوع لباس عروس ها زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد واگر بالاتنه صافی دارید میتوانید از لباس عروس های با یقه گرد انتخاب کنید همچنین افراد لاغر اندام میتوانند از لباس عروس های که دارای یقه قایقی هستند بهره مند شوند.

لباس عروس پف دار

چه مدل یقه برای عروسای لاغر خوبه؟

مدل لباس عروس پرنسسی  پف دار یک لباس پرطرفدار بین  خانوم های لاغر اندام است چون زیبایی خاصی به این افراد میبخشد .
لباس عروس های طرح دار باید در انتخاب لباس عروس  در اولویت خانوم های لاغر اندام باشد مدل لباس عروس پرنسسی یک استایل جذاب و خاص به این افراد خواهد بخشید .
افراد لاغر اندام میتوانند از مدل لباس عروس های ماهی برای جذابیت اندامشان انتخاب کنند این مدل لباس عروس برجستگی های اندام این افراد را نمایان میکند. و باعث جذابیت بیشتر اندامشان میشود. همچنین افراد لاغر و قد کوتاه میتوانند از لباس عروس های دنباله دار استفاده کنند  بهتر است افراد لاغر از لباس عروس های کار شده و شیک برای مراسم عروسی خود انتخاب کنند با این کار میتوانند یک استایل خاص و زیبا برای روز عروسی داشته باشند.
افراد لاغر اندام میتوانند از لباس های دکلته و یقه باز و لباس های مدل پری دریایی برای عروس خود انتخاب کنند.

لباس عروس پرنسسی

لباس عروس شیک و لاکچری  کار شده 

افراد لاغر به راحتی میتوانند از لباس عروس های کار شده برای مراسم عروسی خود انتخاب کنند لباس عروس های کارشده میتواند استایلی مناسب برای این افراد بسازد لباس عروس های کار شده مروارید و یا گلدوزی شده مناسب افراد لاغر هستند بهتر است این افراد لباس عروسی خود را با پارچه های ضخیم انتخاب کنند.
انواع لباس عروس کار شده وجود دارد که بعضی از آنها پر کار هستند بعضی از آنها تنها قسمتی از آن کار شده که افراد لاغر در این باره دستشان باز است 
لباس عروس های مانند لباس های که با مروارید ، دانتل ، سنگ ، گیپور ،کریستال... کار شده اند وجود دارد هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند که افراد میتوانند مطابق سلیقه خود لباس مناسب برای خودشان انتخاب کنند.

لباس عروس کار شده


باید و نباید ها ی انتخاب یقه لباس عروس

قبل از هر چیزی باید به پارچه ای که برای دوخت لباس عروسیتان استفاده شده دقت کنید بعضی از پارچه ها برای لاغرتر کردن افراد چاق به کار میرود و بعضی از پارچه ها برای توپر و خوش فرم دیده شدن افراد لاغر استفاده میشود  .
افرادی که لاغر و قد بلندی دارند نباید از لباس عروس های تنگ وراسته انتخاب کنند این افراد میتوانند از لباس عروس های پفی انتخاب کنند همچنین این افراد بهتر است از لباس عروس پوشیده آستین دار دوری کنند چون با این کار لاغرتر و کشیده تر دیده خواهید شد این افراد نباید از لباس عروس های دکلته استفاده کنند همچنین لباس عروس های با جنس ساتن مناسب این افراد نخواهد بود.
استفاده از تور و یا مدل آرایش نیز تاثیر زیادی بر روی استایلتان خواهد گذاشت افراد لاغر میتوانند از لباس عروس های مدل ماهی برای عروسی خود استفاده کنند برای بهتر دیده شدن اندام میتوانید از لباس عروس های که با پارچه های ابریشمی دوخته شده اند انتخاب کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.