مراقبت از لباس عروس بعد از عروسی

مراقبت از لباس عروس بعد از عروسی

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نگه داری درست از لباس عروس از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بعد مراسم عروسی هم همانند قبل مراسم به آن توجه خاصی داشته باشید اکثر عروس خانوم ها لباس عروسی خود را به عنوان یادگاری از روز عروسی نگه میدارن تا برای همیشه یاد خاطرات روز عروسیشان را برایشان تداعی کند. امروزه لباس عروس بسیار ارزشمند است و از قیمت بالایی برخوردار است.  بعضی از عروس خانوم ها برای روز عروسی لباس عروسی کرایه میکنند و بعضی از افراد ترجیح میدهند لباس عروسی خود را خریداری کنند که در هر صورت باید از آن مراقبت کنید پس بهتر است راهکار های درست نگه داری  از آن را یاد بگیرید لباس عروسی به علت رنگ سفید آن به سرعت لک میگیرد پس باید مراقبت زیادی از لباس عروسی خود بکنید در این مقاله راهکار های نگه داری و شستشویی درست لباس عروس را به شما آموزش خواهیم داد لطفا در این مقاله نارسیا  همراه ما باشید.

 

شستن لباس عروس


بررسی کامل لباس عروس بعد از مراسم

در روز عروسی ممکن است انواع لک و یا پارگی و یا سوختگی رو لباس عروستان ایجاد شود پس بهتر از قبل از این که آن را کنار بگذارید آن را به طور کامل بررسی کنید و اگر پارگی و یا مشکل دیگری بود آن را به یک خیاط ماهر بسپارید تا در اولین فرصت مشکل را رفع کند. با این کار با خیال راحت میتوانید لباس عروسیتان را به راحتی داخل کاور قرار داده و نگه دارید تا حد امکان بعد پوشیدن لباس عروس از عطریا اسپری مو... استفاده نکنید ، تا از لک شدن لباس عروس جلوگیری شود موقع راه رفتن عروس ممکن است پارگی روی قسمت پایینی لباس عروس مخصوصا لباس عروس پرنسسی و دنباله دار ایجاد شود بهتر است در اولین فرصت اقدام به ترمیم آن کنید و از گسترده شدن پارگی جلو گیری کنید.

نگهداری لباس عروس

نگه داری لباس در روز مراسم عروسی

نگه داری لباس  روز عروسی که در شرایطی هستید که شاید توجه کافی برای نگه داری از لباس عروس نداشته باشید ولی میتوانید به راحتی از مشکلاتی احتمالی که برای لباستان اتفاق بیوفتد جلوگیری کنید. این کار از اهمیت بالایی برخوردار است بهتر است قبل از این که لباس عروس خود را به تن کنید  وسایل هایی که امکان لک انداختن روی لباس را زیاد میکنند را استفاده کنید مانند عطر  اسپری... و اگر مجبورید بعد پوشیدن آن استفاده کنید ، بهتر است یک پارچه روی لباس عروس قرار دهید بعد استفاده کنید بهتر است بلافاصله بعد از میکاپ صورت لباس عروس تان را به تن نکنید و بگزارید تازگی لوازم آرایشی روی صورتتان کمتر شود بعد لباس عروس خود را بپوشید و از برخورد صورت با لباس تان خود داری کنید اگر به هر دلیلی  آرایش صورتتان با لباس عروس برخورد کرد بهتر است چند دیقه صبر کنید بعد اقدام به پاک کردن آن کنید.

دادن لباس عروس به  خشک شویی 

بهتر است بعد از مراسم عروسی لباس عروسی تان را به خشک شویی ببرید اگر لک روی لباس عروستان افتاد در اولین فرصت  اقدام به پاک کردن آن کنید و یا  آن را به خشک شویی بسپارید تا با روش های مخصوص اقدام به پاک کردن آن کنند لباس عروسی به علت کار زیاد روی آن باید به بهترین نحو شست شو شود پس بهتر است  شستن آن را به بهترین خشک شویی بسپارید و از شستن لباس عروس داخل لباس شویی خانگی خود داری کنید عدم توجه به بافت و زیور آلات لباس عروس باعث میشود آسیب جدی به لباس عروسیتان وارد شود سپردن لباس عروس تان به خشک شویی تضمینی به تمیزی و سالم ماندن لباس عروس تان میتواند باشد.


جعبه  و یا کاور مخصوص برای لباس عروس 

بعد از مراسم عروسی که مراقبت های مورد نیاز و شست شویی لباس تمام شد نوبت کاور کردن لباس عروس است تا از چروک و یا پارگی لباس عروستان جلوگیری شود بهتر است لباس عروس را در فضایی آزاد نگه داری کنید افرادی که حساسیت خاصی برای نگه داری لباس عروس دارند میتوانند برای بهتر نگه داشتن آن  از جعبه های مخصوص استفاده کنند با این حال بهتر است سالی یک بار آن را از جعبه بیرون بیاورد تاهوا بخورد و مطمعن باشید که سالم مانده است با استفاده از جعبه مخصوص به  لباس عروس تان فشار نمیاید و از  آویزان ماندن به مدت طولانی که به الیاف لباس آسیب میرساند جلوگیری میکند همچنین میتوانید برای بهتر نگه داشتن  لباس عروستان داخل جعبه دور لباس عروستان یک ملافه سفید بپیچید تا از گرد و غبار و یا رطوبت احتمالی جلو گیری شود.

 نحوه شستن لباس عروس در خانه

تا حد امکان لباس عروستان را به خشک شویی بسپارید و اگر مجبور به شستن آن داخل منزل هستید بهتر است با دست شست شو شود و از استفاده کردن لباس شویی برای شستن لباس عروس خود داری کنید چون با این کار به تزئینات و یا پارچه لباس در اثر چرخش لباسشویی آسیب جدی میرسد.
در اولین فرصت اقدام به پاک کردن لک های روی لباس کنید چون اگر لک قدیمی شود سخت پاک میشود و یا اصلا پاک نخواد شد!
بهتر است مقداری آب و مایع شوینده روی لک اسپری کرده و بعد با مسواک روی لک بکشید بعد با حوله و یا دستمال نمدار روی لک بکشید و با سشوار خشک کنید همچنین میتوانید برای شستن لباس عروس از وان حموم کمک بگیرید  و بعد شست شو آن را با چوب لباس آویزان کنید تا خشک شود برای اتو کردن لباس بهتر است روی آن ملافه بکشید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود و قبل از اتو کردن از تمیز بودن اتو مطمعن شوید.


آویزان کردن لباس عروس 

 برای اویزان کردن لباس عروس باید دقت لازم به خرج دهید میتوانید برای آویران کردن لباس عروس از جاهای  مناسب استفاده کنید.
 میتوانید آن را پشت در آویزان کنید و از آویزان کردن لباس عروس در پنکه سقفی و یاچراغ های آویز  خود داری کنید  با این کار احتمال سوختگی و یا پارگی روی لباستان بالا خواهد رفت  .
بهتر است جایی که برای آویزان کردن لباس انتخاب میکنید از چروک شدن و یا آسیب های دیگر برای لباس عروسی تان  جلو گیری کند.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.