جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده

جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

امروزه لباس عروس  پوشیده  بسیار ترند هستند و جذابیت خاص خود را دارند انواع لباس های پوشیده متنوع در بازار امروزی وجود دارد که میتوانید لباس عروسی خود را  به راحتی انتخاب کنید .
افراد مشهور زیادی در مراسم عروسی خود از لباس های پوشیده انتخاب میکنند بانوان با انتخاب لباس عروسی پوشیده وقار و زیبایی خود را به رخ میکشند. معمولا کسای که به حجاب اعتقاد زیادی دارند از لباس عروس پوشیده انتخاب میکنند این افراد میتوانند از آنجا که بعضی از بانوان وسواس خاصی نسبت به لباس عروسی خود دارند میتوانند لباس عروس خود را به یک خیاط ماهر بسپارند تا متناسب با اندام و زیبایی خود لباس پوشیده بدوزند این مقاله را تا انتها مطاله کنید تا مطالبی را  در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

لباس عروس پوشیده


لباس عروس مناسب این افراد

بعضی از بانوان ایرانی بنا بر اعتقادات خود دوست دارند نوع پوشش خود را در عروسی خود هم حفظ کنند که این نوع لباس در عروسی های مختلط بسیار حس راحتی به این بانوان میبخشد  لباس عروس های پوشیده و زیبای  زیادی وجود دارد که میتواند از شما یک عروس زیبا و جذاب بسازد لباس های پوشیده هم همچنین لباس عروس های دیگر دارای تزئینات زیبا و لوکس هستند که این موضوع زیبایی آن را دو چندان میکند خوشبختانه در سال های اخیر همانند قبل پیدا کردن لباس عروس پوشیده دشوار نیست در قسمت بعضی از این نوع لباس عروس ها از شالی آراسته به سنگ ها و جواهرت قیمت کار شده است همچنین لباس عروس پوشیده  نشان از  وقار عروس است.

لباس عروس پوشیده

انواع لباس عروس پوشیده

این نوع لباس عروس هم همانند لباس عروس های دیگر مدل و نوع خاص خود را دارند  و دست شما در انتخاب نوع لباس و همچنین جنس  لباس عروس باز است لباس عروس های  دامن تور و بالاتنه ساتن  و همینطور بالاتنه گیپور کار شده و یا دامن تور و بالا تنه سنگ دوزی شده میتوانند انتخاب مناسب و زیبایی باشد .
یکی از جذابترین نوع لباس عروس پوشیده میتواند لباس دنباله دار و پوشیده باشد.
 لباس عروس های عربی  سنگ دوزی و دیزاین دانتل میتواند زیبایی خاصی به این نوع عروس ها ببخشد.
لباس عروس های کلاه دارهم یکی از زیباترین نوع لباس عروس برای این بانوان است.

 

لباس عروس باحجاب

 

آستین لباس عروس پوشیده

لباس عروس های تور و حاشیه گیپور وبا آستین های  پوشیده مناسب خانوم های محجه هستند بعضی از لباس عروس های آستین دار نه تنها برای پوشیده گی استفاده میشود بلکه بعضی از عروس خانوم ها به علت زیبایی که به آن ها میبخشد این نوع لباس عروس را پسند میکنند.
لباس عروس های آستین کلوش و یا آستین پفی میتواند جذابیت و آراستگی خاصی به شما ببخشد همچنین افرادی که زیاد لاغر و یا چاق هستند میتوانند از لباس عروس های آستین دار انتخاب کنند.   لباس های عروس های آستین گیپور یا دانتل و یا حریر میتواند انتخاب زیبا و خوبی برای شما باشد.


جنس لباس عروس 

جنس پارچه لباس عروس بستگی به انتخاب شما دارد بعضی از عروس خانوم ها دوست دارند لباس عروس اروپایی ساده و بدون کار شده انتخاب کنند و بعضی از آن ها دوست دارند لباس های زیاد کار شده انتخاب کنند که هر دو نوع لباس عروس زیبایی خاص خود را دارند .
 جنس لباس عروس  ساتن ساده و بالاتنه کار شده هم میتواند انتخاب زیبا و خاصی باشد.   همچنین جنس گیپور هم زیبایی خاص خودش را دارد و مورد استفاده بعضی از بانوان برای لباس عروسی است .
 لباس عروس با پارچه ژاکارد بسیار لوکس  و خاص هستند که میتواند مناسب خانوم های محجبه باشد همچنین میتوانید نوع پارچه خود را به خیاط بسپارید تا مطابق استایل شما و جنس پارچه برای شما لباس عروس  بدوزد.

انتخاب کفش برای این عروس ها

عروس خانوم ها میتوانند کفش و گل خود را مطابق با لباس خود انتخاب کنند. 
اگر قد کوتاه دارید انتخاب کفش  ۵تا ۱۰سانت میتواند شمارا جذاب نشان دهد ولی اگر قد بلندی دارید بهتر است پاشنه کفشی که انتخاب میکنید زیاد بلند نباشد این  بانوان در انتخاب کفش پاشنه بلند محدودیتی ندارند فقط توصیه میشود بانوان قد بلند در انتخاب کفش پاشنه بلند افراط نکنند.
همچنین تاج و تور عروس  هم همانند کفش یکی از مهم ترین چیز های است که باید در نظر گرفته شود .


لباس عروس متناسب  اندام 

یکی از مهم ترین چیز های که در انتخاب لباس عروس  سایز لباس عروس است باید مطابق اندام خود لباس عروس مناسب انتخاب کنید .
اگر از آن دسته از بانوان هستید که بالا تنه بزرگی دارید میتوانید از لباس عروس هایی که پایین تنه پفی دارند انتخاب کنید و یا اگر پایین تنه بزرگی دارند از دامن کلوش استفاده کنند لباس عروس های ساده هر اندامی را زیبا و جذاب خواهند کرد.
متاسفانه بعضی از بانوان قوز دارند و این باعث میشود هر نوع لباسی به اندامشان نیاید و یا درست در تنشان نایستد این بانوان از انتخاب لباس دکلته بپرهیزند همچنین  میتوانند از لباس های آستین حلقه و یا آستین کوتاه انتخاب کنند تا  بهتر دیده شوند.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.