روش صحیح شستشو و نگهداری از لباس مجلسی

روش صحیح شستشو و نگهداری از لباس مجلسی

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

اکثر افراد به پوشیدن یکی یا دو بار پیراهن مجلسی بسنده میکنند و به سراغ خرید لباس های جدید میروند شما میتوانید با تغییراتی روی لباستان  دوباره از آن استفاده کنید و می توانید این کار را به یک خیاط ماهر بسپارید.
در جشن و عروسی همه ما دوس داریم خوش بگذرونیم به دنبال خاطرات خوب هستیم پس بهتر از در کنار آن از لباسمان هم مراقبت کنیم به علت گران بودن لباس مجلسی افراد بیشتر سعی در نگهداری درست انها دارند و بهتر است نحوه درست نگه داری آنها را یا بگیرید ما در این مقاله نارسیا این نکات اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

 

نگهداری لباس مجلسی
 

نگه داری از لباس های با جنس نخ و پنبه 

 در کل لباس های که جنس نخ یا پنبه دارند حساس هستند و نگه داری از آنها سخت تر است .  بهتر است لباس مجلسی هاتون رو در فضای ک به لباس فشار می اید  و باعث چروک شدن آنها میشود قرار ندهید.
میتوانید با کمک بخار لباس های مجلسی را شستشو دهید این کار باعث حفظ لباس میشود. لباس های از جنسه پنبه برای سلامت پوست مفید هستند شما میتوانید این نوع لباس را به خشک شویی بسپارید و اگر میخواهید خودتان بشویید بهتر است با دست بشورید  نگه داری درست از لباس مجلسی باعث طول عمر لباس میشود اول باید نوع لباس و جنس ان را بشناسید تا به بهترین نحو از آنها مراقبت کنید. به علت گران بودن لباس مجلسی باید به خوبی ازشون نگه داریم کنیم گران بودن پارچه هم  در این امر بی تاثیر نیست. بهتر است از کاور های مخصوص  استفاده کنید.

 

لباس مجلسی نخی.
 

شستشوی زیاد لباس

لباس هایتان را زیاد شستشو ندهیدچون کیفیت لباس با هر بار شستن افت میکند. لباس را در معرض هوا قراردهید این کار باعث میشود عمر لباس افزایش یابد. اگر لکه ای روی لباس افتاد بهتر است در سریعترین زمان ممکنن اقدام به پاک کردن آن کنید زیرا هر چه زودتر تمیز شود بهتر لک ها میروند. قبل شستن لباس مجلسی آن را پشت رو کنید بعد بشورید با این کار آسیب کمتری به بافت لباس وارد میشود لباس‌های پشمی  بعد شست شو در سطحی صاف بدون اینکه آویزان شوند آن‌ها را خشک کنید.
برچسب روی لباس را بررسی کنید تا دمای  قابل شستشو را بدانید آب گرم باعث آسیب به بافت لباس میشود بلاخص لباس های با جنس پنبه همینطور رنگ برخی لباس ها را میبرد بهتر است از اب سرد برای شستن لباس استفاده کنید برای شستن میتوانید از صابون یا پاک کننده ها استفاده کنید.

 

تعمیرات ساده 

انتخاب جنس لباس یکی مهمترین چیزهای است ک باید به آن دقت کنید بهتر است لباس های بادوام انتخاب کنید و به  دوخت آنها دقت کنید ک به تعمیر نیازی نداشته باشد شما میتوانید لباس های که دکمه آن ها یا زیپ و... نیاز به تعمیر دارد  ته کمدتان مانده  را با تعمیر و تغییرات مختصر استفاده کنید. برای تعمیر کردن لباس های پاره شده میتوان از رفو استفاده کرد یکی از رایج ترین روش های تعمیر لباس است.
یک خیاط ماهر می تواند بر روی لباس های نه چندان كهنه معجزاتی انجام دهد تا لباس های قابل تعمیر و بلا استفاده در گنجه و یا كمد، لباس هایتان را دوباره مورد استفاده قرار دهید
با کوتاه کردن لباس میتوانید در طرح آن تغییری بوجود بیاورید و از حالت قبل خارج کرده و صاحب لباس جدیدی شوید.

 
 تزیینات پیراهن مجلسی کار شده

 افراد میتوانید تزییناتی روی لباس انجام بدید یا با اضافه کردن کمربند تغییری در لباس ایجاد کنید لباس های مجلسی ساده را میتوانید سنگدوزی یا گل دوزی روی لباس انجام داد از خلاقیت خودتان برای تغییر در لباس استفاده کنید اگرمهارت کافی ندارید بهتر است  این کارها را به خیاط بسپارید. لباس مجلسی بخاطر حساس بودن و ریسک در آن بهتر است بجای خرید اماده، آن را بدوزید .لباس هایی که خیاطان میدوزند به علت اندازه گیری متناسب با اندامتان دوخت میشوند و این باعث جذابیت شما خواهد شد و دقیقا اندازه شما خواهد بود.

 

لباس مجلسی کار شده

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.