نحوه شست و شو لباس مجلسی

نحوه شست و شو لباس مجلسی

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

وقتی به عقد وعروسی دعوت میشوید قبل از هر چیزی به لباس فکر میکنید لباسی که بتوانید شما را مرتب و زیبا نشان دهد اگر درست از پیراهن مجلسی های خود نگه داری کنید. میتوانید بار ها از آن برای مجالس مختلف استفاده کنید.  
انواع لباس های مجلسی مثل پیراهن مجلسی کوتاه ،پیراهن مجلسی کار شده  با پارچه های مختلف وجود دارد که شرایط خاصی برای شست شو و نگه داری نیاز دارند امکان این که در عروسی  لک لوازم آرایشی و یا لک چربی غذا ... روی لباس شما بیفتد بسیار زیاد است و پاک کردن آن اگر راه کار را بلد باشید بسیار راحت خواهد بود در این مقاله با نحوه  پاک کردن لک و شستشو لباس مجلسی میپردازیم تا افرادی که میخواهند  لباس مجلسی خود را تمیز و سالم نگه دارند از این مطالب بهرمند شوند با خواندن این مقاله میتوانید به  راحتی لک های لباس خود را پاک کنید و نحوه نگه داری آن را یاد بگیرید همراه ما باشید.

لباس مجلسی

 شست شوی زود هنگام لباس مجلسی

بهتر است در اولین فرصت برای شستن  لک روی لباس مجلسی اقدام کنید این کار باعث میشود لک روی لباس به راحتی پاک شود  اگر لک لباس کهنه شود شست شویی آن سخت تر خواهد شد سعی کنید از پخش کردن لک لباس خود داری کنید .


نوع جنس لباس مجلسی 

بهتر است قبل شستن  لباس مجلسی خود برچسب لباس خود را با دقت بخوانید در برچسب لباس ها  دمای مجاز شست شویی لباس ذکر شده است شما میتوانید مطابق با نوشته برچسب لباس را شست شو دهید  . 
نحوه شستن لباس مجلسی بستگی به نوع پارچه آن دارد.


لباس مجلسی

شوینده مناسب  برای لباس مجلسی 

برای شستن لباس مجلسی بهتر است از شوینده های ملایم استفاده کنید تا لباس مجلسی شما آسیب نبیند استفاده زیاد از شوینده لباس باعث میشود لباس شما تمیز نشود .
بهتر است تا حد امکان از مواد شوینده کمتری برای شستن لباس استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید .
همچنین میتوانید از شوینده های لباس بچه برای شستن لباس های مجلسی خود استفاده کنید .

دمای آب مناسب برای شستن لباس مجلسی 

 برای شستن لباس مجلسی باید از آب سرد استفاده کنید استفاده از آب داغ برای لباس مجلسی باعث چروک شدن  و یا رنگ رفتگی لباس شما خواهد شد  برای شستن لک روغن ویا لک میوه از لباس مجلسی میتوانید از آب ولرم برای پاک کردن آن کمک بگیرید اگر لک خون روی لباس شما افتاد بهتر است لباس را با آب سرد خیس کنید  و برای شستن آن از مایع شست شو و یا صابون استفاده کنید.

نحوه  شستن وخشک کردن این لباس 

بهتر است تشت را پر آب کنید و لباس مجلسی خود را درون آن قرار دهید و اجازه دهید ۱۵دقیقه لباس شما خیس بخورد بعد با استفاده از مواد شوینده مناسب آن را به آرامی شست شو دهید از سابیدن لباس مجلسی خود خوداری کنید میتوانید لباس مجلسی خود را روی حوله قرار دهیدو به آرامی روی آن فشار دهید تا آب های اضافه لباس گرفته شود بعد گرفتن آب لباس میتوانید در جای صاف قرار دهید تا خشک شود برای کمرنگ کردن لک لباس میتوانید لباس را بعد از شست شو  در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.


 نحوه اتوی لباس مجلسی  

بهتر است قبل از اتو کشی از تمیز بودن اتو خود مطمعن شوید و اگر احیانا لباستان لک گرفت سریعا اقدام به پاک کردن آن کنید حتما از میز اتو برای اتو کردن لباس مجلسی استفاده کنید مراقب باشید اتو روی چسبی که برای چسباندان   تزئینات لباس استفاده شده قرار نگیرید دمای اتوی  باید در کمترین حالت قرار داشته باشد برای اتو انواع لباس مجلسی حرارت مخصوص آن نیاز دارد میتوانید نوع پارچه لباس خود را در گوگل سرچ کرده تا باحرارتی که برای نوع لباس شما. تعیین.شده  اتو کنید .


انواع لک روی لباس 

اگر لباس شما لک آرایشی گرفت بهتر است آن را با آب گرم خیس کرده بعد با شوینده های ملایم اقدام به شستن آن کنید و اگر لباس شما لک چایی یا قهوه گرفت سریعا با آب سرد شست شو دهید  اگر لباس عرق روی شما بود میتوانید با کمک صابون آن را شسته و تمیز کنید و برای این که لک خون را از روی لباس پاک کنید باید آب را همراه آرد روی لک قرار دهید و اجازه بدهید خشک شود بعد آن را بشورید.


شست شو با لباس شویی

تا حد امکان برای شستن لباس مجلسی خود از لباسشویی استفاده نکنید چرخشی که لباس شویی  دارد امکان دارد لباس شما را پاره یا خراب کند اگر امکان شستن لباس با دست وجود ندارد میتوانید لباس خود را پشت رو  کرده و درون کیسه مشکی قرار داده و لباس شویی را در کمترین زمان تنظیم کنید وبعد از شست شو سریعا لباس را خارج کرده و در جای  صاف خشک کنید.

لباس مجلسی  های  سنگ دوزی شده

در حد امکان لباس های مجلسی خود را به خشک شویی بسپارید از جمله  پیراهن مجلسی کار شده اگر امکان این کار وجود ندارد بهتر است با کمک شوینده های ملایم آن را بشویید  بهتر است  موقع شستن این نوع لباس آن را چنگ نزنید این کار باعث خراب شدن لباس مجلسی شما خواهد شد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.