افراد قد کوتاه چه لباس عروسی بپوشند؟

افراد قد کوتاه چه لباس عروسی بپوشند؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

 

انتخاب لباس عروس مناسب با  اندام  هر شخصی  رابطه مستقیم دارد مسلما هر شخصی خواستار این است که  لباس عروسی که برای روز عروسی خود انتخاب میکند بهترین باشد اگر به بعضی از نکات مهم توجه کنید قطعا در شب عروسی خود میدرخشید یکی از بخش های مهم در روز عروسی هر فردی انتخاب لباس عروس است که متاسفانه بعضی از افراد برای انتخاب لباس عروس دچار سر در گمی میشوند که میتوانید برای انتخاب لباس عروس از افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند کمک بگیرید و از راهنمایی آنها پیرویی کنید افراد قد کوتاه باید لباسی را انتخاب کنند. که موجب بلند تر دیده شدن آنها شود با رعایت کردن بعضی نکات میتوانید در شب عروسی خوب به زیبایی بدرخشید در این مقاله به نکات مهمی درباره انتخاب لباس عروس مناسب برای افراد قد کوتاه میپردازیم لطفا این مقاله  را تا انتها مطالعه کنید..

 

لباس عروس مناسب قد کوتاه

 

انتخاب لباس مناسب برای افراد قد کوتاه 

لباس مناسب یعنی چی؟؟ لباس مناسب یعنی لباسی که نقص های انداممان را بپوشاند و زیبایی انداممان توجه افراد را جلب کند افرادی که قد کوتاهی دارند باید لباسی که انتخاب میکنند قد آنها را بلند تر نشان دهد افراد قد کوتاه بهتر است لباس های پف دار دوری کنید چون این نوع لباس ها باعث میشود شما داخل لباس عروس خود گم شوید بهترین انتخاب لباس های راسته و ساده است لباس عروس های زیادی وجود دارد که در عین سادگی زیبایی خاص خودشان را دارند  انتخاب لباس عروس های ساده میتواند بهترین انتخاب برای عروس های ریز نقش باشد چرا که این لباس عروس ها باعث حفظ اندام و کشیده تر دیده شدن اندامتان خواهد شد .
بهتر است اولویت تان برای انتخاب لباس عروس شکل اندامتان باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید برای انتخاب لباس عروس تان باید صبر حوصله و همچنین دقت زیادی به خرج دهید  بهتر است قبل خرید لباس عروسیتان آن را پروو کرده و مطمعن شوید که مناسب تان است همچنین میتوانید لباس عروس خود را سفارشی به خیاط خبره بسپارید تا لباس مناسب اندامتان رابرایتان بدوزد.

 لباس عروس مناسب افراد چاق و قد کوتاه 

انتخاب لباس عروس مناسب کاری طاقت فرساست که عروس خانوم ها با نزدیک شدن روز عروسی استرس شان نیز بیشتر میشود و وقت زیادی را صرف پیدا کردن لباس عروس مناسب میکنند که اگر عروس خانوم چاق و قد کوتاه باشند انتخاب لباس عروس نیز برایشان سخت تر خواهد شد .
درست است اندام مناسب باعث جذابیت افراد میشود ولی دلیل نمیشود افرادی که وزن زیادی دارند جذاب نباشند فقط باید راه رسم درست انتخاب کردن را یاد بگیرند و لباس مناسب اندام شان انتخاب کنند .
لباس عروس پف دار و لباس عروس عربی به هیچ عنوان برای این افراد توصیه نمیشود چون باعث میشود قدشان کوتاه تر نشان دهد لباس عروس ساده و دارای یقه مناسب میتواند مثل لباس عروس اروپایی انتخاب مناسبی برای این افراد باشد بهتر است به چند مزون لباس عروس سر بزنید تا بتوانید بهترین لباس را برای خودتان انتخاب کنید.

 

لباس عروس اروبایی

افراد لاغر و قد کوتاه

افراد ریز نقش  که لاغر و قد کوتاه هستند محدودیت خاصی برای انتخاب لباس عروس دارند لباس که انتخاب میکنید باید قد شمارا کشیده تر و اندامتان را پر تر نشان دهد مثال لباس عروس مدل ماهی و یا شیپوری میتواند یک انتخاب مناسب باشد  .
بهتر است انتخاب لباس عروس مدل ماهی را در اولویت قرار دهید .
این نوع لباس عروس توجه را سمت باسن و کمر شما جلب کرده و زیبایی اندامتان را نشان میدهد یکی دیگر از لباس عروس های که میتوانید انتخاب کنید لباس عروس  راستا است این نوع لباس عروس مناسب افراد ساده پسند است. همچنین میتوانید از لباس عروس های دنباله دار برای عروسی خود انتخاب کنید توجه داشته باشید لباس عروس های شلوغ وپف دار باعث کوچیک تر دیده شدن شما خواهد شد پس بهتر است از آنها دوری کنید.

 

لباس عروس مناسب افراد قد کوتاه


دامن لباس 

لباس عروس های پرنسسی به علت داشت پف های زیاد دامن مناسب افراد ریز نقش نیستند همچنین لباس عروس های که دنباله بزرگی دارند نیز مناسب این افراد نخواهد بود بهترین انتخاب لباس عروس های است که دارای دامن ساده هستند  .
دامن های راسته بدن افراد را میپوشاند و باعث کشیده تر و بلند تر دیده شدن آنها میشود.
 دامن مناسب نقش مهمی در بهتر دیده شدن شما دارد پس باید دقت زیادی برای انتخاب لباس عروسی داشته باشید دامن های کلوش، دامن های راسته، دامن های با فرمA ، مناسب افرادی هستند که اندام ریز نقش دارند
لباسی که انتخاب میکنید باید در کنار بلند تر نشان دادن شما اندامتان را نیز خوش فرم نشان دهد لباس عروس های که بالا تنه کوتاه و دامن بلندی دارند به بلند دیده شدن افرادی که دارای جسه کوچکی  هستند کمک میکند

کفش پاشنه بلند و مدل مو

یکی از مهم ترین عواملی ک باعث بلند تر دیده شدن شما خواهد شد کفش پاشنه بلند است انتخاب کفش پاشنه بلند موجب میشود که قدتان بلند تر دیده شود توجه داشته باشید که کفشی که انتخاب میکنید قابلیت آن را داشته باشد که روز عروسی پاهایتان را اذیت نکند و حس راحتی در آن داشته باشیداگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارید میتوانید فقط برای عکاسی در روزعروسی از آن استفاده کنید و در مراسم عروسی کفش مناسب تری به پا کنید همچنین تاج عروس بلند و مناسب نیز میتواند به بلند تر دیده شدن شما کمک کند  عروس خانوم های که قد کوتاهی دارند باید از شینیون مو بالای سر انتخاب کنند میتوانید از شینیون کار خود بخواهید مدل مدی مناسب برای موهای شما کار کند.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.