مدل های لباس مجلسی شیک که شما را خاص نشان می دهد!

مدل های لباس مجلسی شیک که شما را خاص نشان می دهد!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

در انتخاب لباس مجلسی اسپرت باید توجه کرد و طرح و فرم مناسب را انتخاب کرد زیرا هرکدام از اجزا تیپ اسپرت تأثیر زیادی بر ظاهر خواهند داشت. لباس ­های مجلسی اسپرت سبکی است که مرز بین لباس رسمی و روزمره بودن را کم­رنگ­تر کرده و امروزه در حال جایگزین شدن به‌جای لباس­ های به سبک و فرم قدیمی است.

لزومی ندارد که لباس مجلسی به صورت پیراهن براق یا پولکی باشد، حتی لباس­ های اسپرت ساده نظیر یک بلوز و شلوار ساده می­تواند بهترین تیپ را برای شما به ارمغان آورد. در خرید لباس مجلسی دخترانه اسپرت قبل از خرید باید از سایز قسمت­ های مختلف بدن چون دور کمر، دور باسن و سینه اطلاع داشت و طول سرشانه، میزان بلندی فاق از مواردی هستند که در ظاهر لباس بر اندام تأثیر به سزایی دارند. باید به یک نکته توجه شود و آن این است که در لباس ­های دخترانه اسپرت از پارچه ­های براق استفاده نشود، زیرا این مدل پارچه ­ها تناسبی با اسپرت بودن ندارند. توصیه می­شود که در کفش­هایی که با لباس مجلسی دخترانه اسپرت استفاده می­کنیم، کفش ­های پاشنه ­دار را فراموش کنیم و زیورآلات چوبی و پارچه ه­ایی را جایگزین زیورآلات طلا و نقره کنیم. بهتر است لباس مجلسی دخترانه اسپرت سایز شما بوده و بزرگتر یا کوچکتر نباشد تا زیبایی خود را به خوبی نشان دهد.

اگر تمایل دارید با ویژگی­ های لباس مجلسی دخترانه اسپرت که قابل ست‌ کردن با موهای کوتاه و دم اسبی است آشنا شوید و از نکاتی راجع به اسپرت کردن لباس با لی مطلع شوید و انتخاب مناسب با خرید لباس زنانه داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

اهمیت نسبت فامیلی

از دغدغه­ های بانوان انتخاب لباس مناسب برای مجالس است، حال اگر این مجلس و مهمانی مربوط به یکی از فامیل­ های نزدیک باشد این حساسیت چندین برابر خواهد شد. عموماً در مراسمی خاص نظیر عروسی اگر از اقوام نزدیک عروس یا داماد هستید لباس ­های کوتاه با رنگ شاد و لباس­ های عروسکی برای خواهر عروس یا داماد مناسب است. استفاده از کت‌ ودامن و کت‌وشلوار و لباس ­های شب بلند و آستین­دار برای دختران جوانی که نسبت خواهر عروس یا داماد را دارند مناسب نمی­ باشد. دختران جوان در این مراسم ­ها به‌عنوان فامیل درجه اول عروس یا داماد بهتر است لباسی شبیه لباس عروس شامل لباس ­های بلند پفی با رنگ روشن استفاده نکنند. اگر به‌عنوان مادر عروس یا داماد در مراسم حضور دارید بهتر است از پارچه های گیپور و دانتل استفاده شود و رنگ تیره و مشکی برای مادران مناسب­تر است. توصیه می ­شود مادر عروس یا داماد لباسی بلند تا پایین زانو داشته باشند.

 

 

لباس مجلسی اسپرت دخترانه با موی کوتاه

اکثر دخترها در بسیاری از محیط­ها حتی مهمانی­ ها و مجالس علاقه دارند تا لباس ­های مجلسی، اسپرت و راحت بپوشند. همچنین چیزی که در تصور مردم وجود دارد آن است که در مجالس تنها موی بلند آرایش ­پذیر است و موی بلند جذابیت بیشتری خواهد داشت. اولین نکته آن است که با موهای کوتاه بهتر است از رنگ مشکی برای لباس استفاده شود و در صورت نبود رنگ مشکی در اولویت ­های بعدی به سراغ رنگ ­های روشن، پاستلی و رنگ­ های خنثی و خانواده رنگ ­های قرمز و صورتی بروید. با موی کوتاه بهتر است به سراغ لباس مجلسی اسپرتی با پارچه ­های نرم و لطیف بروید. در خصوص نوع لباس مجلسی اسپرت دخترانه با موی کوتاه بهتر است از لباس ­های بدون آستین استفاده شود و یا از لباسی پشت‌ باز استفاده شود. از انتخاب لباس مجلسی گشاد با موهای کوتاه باید صرف­ نظر کرد، زیرا این مدل لباس ­ها با موهای کوتاه افراد را ضعیف و بیمار جلوه می دهد..

در خصوص یقه لباس مجلسی اسپرت دخترانه با موی کوتاه استفاده از یقه گردن مخفی انتخابی هوشمندانه خواهد بود. یقه دلبری نیز از دیگر توصیه ­های لباس مجلسی اسپرت دخترانه با موی کوتاه است، البته یقه دلبری در مدل دکلته و عادی دارد. همچنین یقه رومی اولویت دوم در یقه لباس مجلسی اسپرت دخترانه با موی کوتاه است. یقه­ای که به دیده‌ شدن شانه و گردن کمک کرده و آن را پنهان نکند.

 

 

لباس اسپرت دخترانه بلند با موهای دم اسبی

اکثر دختران به‌ویژه در فصل گرما ترجیح می­دهند تا موهایشان را ببندند و از عرق کردن زیاد جلوگیری کنند. یکی از راهکارها برای این موضوع استفاده از موهای دم اسبی است. دم اسبی از گذشته نوعی آرایش کلاسیک مو برای دختران جوان به شمار می­رود. در انتخاب لباس مربوط به موهای دم اسبی باید به این نکته اشاره کرد که اگر لباس جزئیات پیچیده و طرح و نقش فراوانی دارد بهتر است از مدل موی ساده استفاده شود و بالعکس، به همین منظور همراه مدل موی دم اسبی که مدلی ساده است بهتر است از لباس اسپرتی همراه با جزئیات و طرح و نقش­دار استفاده شود. بهتر است همراه با مدل موی دم اسبی از لباس­های اسپرت یقه هفت استفاده شود.

 

 

لباس مجلسی اسپرت با کتانی برای دختران جوان

زمانی که حرف از کفش کتانی می­آید استایل اسپرت در ذهن همگان مجسم می­شود، حال‌آنکه ست‌کردن کفش کتانی با لباس مجلسی و رسمی کار دشواری نیست. اولین نکته در لباس مجلسی اسپرت با کتانی برای دختران جوان استفاده از کفش­های کتانی پاشنه تخت و بدون لژ و بدون ساق است. درصورتی‌که شلوار لباس مجلسی گشاد نباشد، ست‌کردن آن با کتانی بهتر خواهد بود.

 

 

لباس مجلسی دخترانه را با لی اسپرت کن

لی جز لباس ­هایی است که در رنگ و استایل و از نظر نوع لباس تنوع زیادی دارد. زمانی که حرف از اسپرت کردن لباس مجلسی دخترانه به میان می­آید، تنها شلوار را در بر نمی­ گیرد بلکه برای این کار می­توان از دامن لی، بلوز لی، کت لی، مانتو لی و ... استفاده شود. اولین توصیه این است که رنگ­های مختلف لی را با هم بپوشید، زیرا رنگ بک دست کسل‌کننده است و از طرفی لی روشن توجه و نظرات را به خود جلب و لی تیره توجه و نظرات را تقریباً از خود دور می­کند. یک بلوز رنگی شاد همراه با لی می­تواند تیپ شما را اسپرت کند. استفاده از اکسسوری کمربند در اسپرت کردن لباس مجلسی دخترانه با لی تأثیر بسزایی دارد. بهتر است از کمربندهای رنگی، زنجیری یا کمربند پارچه­ ای استفاده شود.

 

و در انتها...
برای انتخاب و خرید لباس مجلسی اسپرت به نکاتی که گفته شد دقت لازم را داشته باشید تا در مجلس عروسی یا مهمونی خاص و جذاب دیده شوید و همچنین شما می توانید برای مشاوره رایگان برای انتخاب لباس مد نظرتون با همکاران مجرب ما (
نارسیا)  تماس حاصل فرمایید تا پاسخگوی سوالات شما شوند.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.