فرم اندام شما با لباس عروس ساتن جذابتر است یا تور؟

فرم اندام شما با لباس عروس ساتن جذابتر است یا تور؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

امروزه انواع لباس عروس با پارچه های متنوع و مدل های  مختلف توسط افراد ماهر دوخت میشود که  افراد بتوانند مطابق با سلیقه خود و اندام خود لباس مناسب برای عروسی خود انتخاب کنند لباس عروس های ساتن و همچنین تور طرفداران زیادی بین خانوم های جوان پیدا کرده  است که این نوع لباس عروس ها  را به صورت ساده و یا طرح دار و کار شده طراحی و دوخت میشوند تا عروس خانوم ها در انتخاب لباس عروس انتخاب های زیادی داشته باشند  یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب لباس عروس به آن دقت کنید این است که آیا مناسب اندامتان است؟ آیا آن زیبایی که به دنبالش هستید با چه مدل لباس عروس  به آن میرسید؟ 
در این مقاله نارسیا به انواع لباس عروس های ساتن و تور اشاره خواهیم کرد که افراد بهتر با این دو نوع لباس عروس آشنا شوند لطفا در این مقاله ما را همراهی کنید .

لباس عروس ساتن


لباس عروس ساتن برای چه اندامی مناسب است؟

لباس عروس های ساتن یک استایل شیک و شکیل  ب عروس خانوم ها خواهد بخشید عروس خانوم های که به دنبال لباس عروس های ساده هستن به راحتی میتوانند از لباس عروس های ساتن برای روز عروسی خود انتخاب کنند میتوان از لباس عروس های ساتن با ترکیبی از پارچه های تور و یا گیپور انتخاب کرد لباس عروس ساتن نرم و راحت هستند بیشتر افراد از این نوع لباس عروس برای فصول سرد انتخاب میکنند افراد میتوانند از لباس عروس های ساتن دنباله دار ،  لباس عروس پوشیده ساتن ،ساتن پفی ... متناسب با اندامشان برای مراسم عروسی خود انتخاب کنند پارچه های ساتن صاف و براق هستند این نوع لباس عروس ها تن پوشی شیک و متفاوقی به افراد میبخشد که افراد میتوانند از لباس عروس های ساتن بلند و یا کوتاه برای خاص بودن استایلشان در بهترین شب زندگی خود استفاده کنند.

لباس عروس ساتن

لباس عروس تور برای چه اندامی مناسب است؟

انواع لباس عروس تور و یا ترکیبی از پارچه های دیگر وجود دارد که زیبایی خاصی به خانوم های جوان میبخشد لباس عروس های تور و جدید  برای عروس خانوم ها طراحی دوخت میشود که  افراد میتوانند مطابق سلیقه و اندام خود از این نوع لباس عروس بهره مند شوند لباس عروس هایی با آستین تور و یا دامن تور .... میتواند انتخاب ایده عالی برای عروس خانوم ها باشد.
پارچه های تور ظریف و در عین حال زیبا هستند انتخاب یک لباس عروس توری نگاه هر فردی را به شما جلب خواهد کرد.
عروس خانوم ها میتوانند از لباس عروس های که در  قسمتی از آن مروارید و یا سایر جزئیات کار شده برای  داشتن ظاهری با شکوه  انتخاب کنند.
لباس عروس ها توری مدرن و در عین حال کلاسیک هستند عروس خانوم ها برای انتخاب این سبک لباس عروس محدودیتی ندارندو دستشان در انتخاب لباس های توری باز است و به راحتی میتوانند یک لباس توری زیبا برای مراسم عروسی خود انتخاب کنند.

لباس عروس توری

 لباس عروس مناسب افراد لاغر 

انتخاب یک لباس عروس مناسب از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود افرادی که لاغر و قد بلند هستند نباید از لباس عروس های تنگ و چسبان انتخاب کنند این افراد میتوانند از لباس عروس های دامن پفی و تور انتخاب کنند. این نوع لباس دقیقا همان چیزیست که میتواند اندام زیبا به شما بدهد میتوانید از لباس عروس های که دامن های لایه لایه دارند را با پیراهن گلدوزی و یا تزئین شده و یا ساده برای عروسی خود انتخاب کنید لباس عروس ها ی پرنسسی میتواند انتخاب خوبی برای این افراد باشد.
اگر قد کوتاهی دارید بهتر است از لباس عروس های تور پف دار دوری کنید  به علت حجیم بودن این نوع لباس داخل آن گم خواهید شد.
لباس عروس های ساتن به علت این که افراد را لاغر تر نشان میدهد بهتراست افراد لاغر از این نوع لباس عروس انتخاب نکنند.

 لباس عروس مناسب افراد چاق 

روز عروسی بهترین روز برای عروس خانوم ها با هر قد و وزنی به شمار میاید افراد چاق باید برای انتخاب لباس عروس وسواس زیادی به خرج دهند تا لباس عروسی که انتخاب میکنند آنها را لاغر تر و خوش فرم نشان دهد و نقص های اندامشان را بپوشاند  .
انتخاب لباس های  تور که ترکیبی از گیپور هستند میتواند زیبایی خاصی به افراد  چاق بدهد این افراد میتوانند از لباس عروس دامن تور و یا آستین تور و بالا تنه گیپور برای عروسی خود انتخاب کنند همچنین انتخاب لباس عروس های ساتن کمک میکند تا افراد چاق .لاغتر به نظر برسند پس لباس عروس های ساتن میتوانند بهترین انتخاب برای افراد چاق باشد
پارچه زخیم این لباس ها باعث میشود افراد چاق اندامشان بهتر دیده شود

لباس عروس ساتن

یقه ی لباس عروس مناسب افراد مختلف

یکی از مهم ترین قسمت لباس عروس میتوان به یقه آن اشاره کرد که باید متناسب با قد و وزن افراد انتخاب شود .
لباس عروس های که دارای یقه دکلته هستند برای  افرادی که شانه های پهنی دارند مناسب هستند لباس های یقه هفتی باعث کشیده تر دیده شدن گردن افراد میشود پس برای افرادی که صورت گرد و گردن کوتاه دارند مناسب هستند.
لباس های یقه قایقی مناسب افراد با سینه های کوچک است اگر سینه های بزرگ دارید بهتر است از این مدل یقه  لباس عروس انتخاب  نکنید.

لباس عروس ساتن


افرادی که میخواهند لباس عروسشان کمی پوشیدگی داشته باشد میتوانند از لباس عروس های یقه ایستاده انتخاب کنند همچنین این نوع یقه لباس عروس مناسب افراد که صورت کشیده دارند مناسب است همچنین لباس عروس های که دارای یقه دلبری هستند مناسب افراد لاغر و استخوانی است.  با انتخاب این نوع یقه لباس ترقوه این افراد نمایان میشود و باعث زیبایی اندامشان خواهد شد.
همچنین لباس های یقه هالتر که به دور گردن بسته میشوند مناسب افراد که شانه های پر و بزرگ هستند است.

ودر آخر ...

شاید خرید لباس عروس فقط یک بار در زندگی هر خانوم اتفاق بیوفتد پس بهتر است در روز عروسی با لباس عروسی زیبا باشکوه و خاص حاضر شوید و برای انتخاب لباس عروس مناسب  دقت حوصله شما نیاز است .
اگر لباسی مد نظرتان است حتما پرو کنید تا مطمئن شوید برازنده اندامتان است .
مطمئن شوید لباسی که انتخاب میکنید دقیقا اندازه شما باشد میتوانید لباس مد نظر خود را به یک خیاط ماهر بسپارید تا متناسب با اندامتان برایتان یک لباس عروس مناسب بدوزد.
همچنین  برای به صرفه تر بودن میتوانید یک لباس عروس مناسب اجاره کنید خانوم های ریز نقش میتوانند از لباس عروس های ماکسی و بلند انتخاب کنند.
اکثر لباس عروس ها دارای تزییناتی زیبا هستند موقع خرید لباس عروس توجه داشته باشید که در کدام قسمت لباس کار شده است خانوم های ریز نقش بهتر است تزئینات لباس در بالاتنه لباس باشد و افراد چاق بهتر است تزئینات لباس در قسمت شکم لباستان باشد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.