پالتو های پیشنهادی برای خانم های شیک پسند

پالتو های پیشنهادی برای خانم های شیک پسند

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

امروزه از لباس تنها برای پوشش بدن استفاده نمی‌شود. دنیای مد و فشن روز به روز درحال گسترش است و این امر باعث شده افراد کمدهای خود را پر از لباس‌های رنگارنگ و طرح‌های گوناگون کنند. پالتو نیز طرح‌های گوناگونی دارد؛ اگر شما هم انواع پالتو، جنس‌های مختلف و نکات مهم خرید را نمی‌شناسید با نارسیا همراه باشید؛ با دانستن این نکات، امسال بهترین خرید زمستانی را خواهید داشت.

 

پالتو

 

کدام پالتوها برای کمد لباس شما ضروری هستند؟

برخی از لباس‌ها، جزو ضروریات کمد هر فرد است و نقش کلیدی در استایل دارد.این جور لباس‌ها به راحتی استایل‌های گوناگونی برای شما می‌سازند و در بحرانی‌ترین شرایط به دادتان می‌رسند. بنابراین برای داشتن استایل‌ زمستانه زیبا باید این پالتو‌های ضروری را بشناسید. در ادامه لیستی از این لباس‌های ضروری را مشاهده می‌کنید؛

۱. بارانی سفید؛ بارانی سفید تقریبا همیشه کاربرد دارد. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می‌توانید استایل‌های بسیار متنوع و متفاوتی را با بارانی سفید تجربه کنید. این پالتو هم برای قرارهای رسمی و هم دیدارهای دوستانه لباسی کاربردی و مناسب است.

۲. پالتوی ساده با رنگ‌های نود مثل کرمی، شتری، قهوه‌ای، طوسی؛ این پالتو می‌تواند مناسب استفاده روزمره باشد. برای رفتن به بازار و محل کار می‌توانید از این مدل استفاده کنید.

۳. کت چرم مشکی؛ برای موقعیت‌هایی که کمی حالت رسمی دارند می‌توانید از کت چرم استفاده کنید. کت چرم را می‌توانید هم با دامن و یا پیراهن‌های بلند و هم با شلوار جین یا پارچه‌ای به تن کنید.

 

مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید پالتو زنانه باید رعایت شود

باید استانداردهایی را برای خود درنظر بگیرید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. در خرید پالتو باید طبق فرم بدن‌، رنگ پوست‌ و قد خود دست به خرید بزنید. علاوه بر این موارد، جنس لباس نیز اهمیت زیادی دارد. اگر هنگام خرید، این نکات را مدنظر خود قرار دهید می‌توانید تا سال‌های زیادی و در موقعیت‌های مختلفی از پالتو خود استفاده کنید.

 

جنس پالتو

طبق منطقه‌ محل زندگی‌تان باید اقدام به خرید پالتویی کنید که در زمستان شما را گرم نگه‌ دارد. بنابراین اگر در استان‌های سردسیری کشور زندگی می‌کنید، می‌توانید از جنس تدی، پشمی و یا چرمی استفاده کنید؛ اما برای استان‌های جنونی که زمستان گرم‌تری دارند حتی برخی مانتو‌های پاییزی یا پالتو‌های نازک نیز کفایت می‌کند.

 

قد پالتو

بلند یا کوتاه بودن پالتو کاملا سلیقه‌ای است؛ ولی به طور کلی در انتخاب قد لباس باید به ویژگی‌های ظاهری خود مثل قد و میزان چاقی یا لاغری توجه کنید. مثلا افراد کوتاه قد و ظریف بهتر است از لباس‌های کوتاه استفاده کنند تا قد بلندتر به‌نظر برسند. در حالی که افراد قد بلند و کشیده می‌توانند هم از پالتوهای بلند و هم پالتو‌های کوتاه استفاده کنند.

 

سایز پالتو

چند سالی است که لباس‌ها و پالتوهای اورسایز ترند شده‌اند. لباس‌های اورسایز تن‌خور کاملا آزاد دارند و مشکل کوچک و بزرگ بودن سایز پالتو را تا حد زیادی کم‌رنگ کرده‌اند.

با این وجود پالتوهای سایز معمولی نیز هنوز طرفداران خود را دارند. هنگام خرید پالتو باید دقت کنید اندازه لباس یک الی دو سانت نسبت به سایزتان آزاد باشد. این کار باعث می‌شود در روزهای سردتر زمستان بتوانید یک لباس گرم‌ دیگر هم بپوشید.

 

داشتن جیب

شاید این مسئله، در نظرتان بی‌اهمیت جلوه کند؛ ولی جیب پالتو می‌تواند محل گرم کردن انگشتان یخ زده‌تان باشد؛ بنابراین در هنگام خرید، به تعداد و اندازه جیب‌ها نیز باید دقت کنید.

 

رنگ پالتو

اگر به فکر تهیه تنها یک پالتو کاربردی هستید، بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی مثل طوسی، سبز، مشکی و... بروید. چنین رنگ‌هایی به راحتی ست می‌شوند و کار را برای شما آسان می‌کنند. اما اگر بخواهید جسارت بیشتری به خرج دهید می‌توانید از رنگ‌های آجری، زرد، نارنجی، قرمز و... بروید. این رنگ‌ها سرشار از حس شادابی هستند و بهترین انتخاب برای پوشش‌های زمستانی‌اند.

 

پالتو شتری

 

انواع مدل پالتو جدید دخترانه

در ادامه این بخش طیف گسترده‌ای از انواع پالتو جدید دخترانه معرفی می‌شود. جالب است بدانید که این پالتوها هیچ‌گاه دمده نمی‌شوند و همیشه ترند هستند.

 

پالتو ربدوشامبری یا robe coat

این مدل که به "حوله پالتویی" هم شناخته می‌شود بدون هیچ‌گونه زیپ و یا دکمه است. این مدل، به وسیله یک کمربند از جنس خود لباس بسته می‌شود.

 

پالتو کلاسیک

این پالتو‌ها معمولا برش‌های ساده دارند و دقیقا اندازه تن افراد دوخته می‌شوند. مدل‌های ساده و یا یقه انگلیسی از انواع پالتو کلاسیک به حساب می‌آیند.

 

پالتو شنلی

پالتو شنلی که به "پانچو" هم شناخته می‌شود، برش آزاد دارد و بدون آستین است. پانچو با طرح‌ها و پارچه‌های گوناگونی طراحی و تولید شده است؛ به گونه‌ای که برخی از آن‌ها مناسب دیدارهای رسمی و برخی مناسب میهمانی هستند.

 

پالتو نظامی

پالتو نظامی با پارچه‌های ضد آب تولید می‌شود و دارای دو ردیف دکمه است. این پالتوها بیشتر به عنوان بارانی کاربرد دارند و هم به صورت کوتاه و هم بلند تولید می‌شوند.

 

پالتو بلند

 

پالتو چرم زنانه

پالتو چرم به صورت چرم مصنوعی و هم چرم طبیعی تولید می‌شود؛ توصیه می‌شود برای احترام به حقوق حیوانات به سراغ پالتو چرم طبیعی نروید.

 

پالتو خزدار

چنین پالتوهایی از خز طبیعی یا مصنوعی تولید می‌شوند و ممکن است تمام یا بخش‌هایی از لباس، خز کار شده باشد. پالتو خزدار طرفداران زیادی دارد؛ این لباس‌ها  بسیار گران‌قیمت هستند و از پوست حیوانات درست می‌شوند. برای احترام به حقوق حیوانات به سراغ لباس‌هایی با خز طبیعی نروید.

 

پالتو تدی

جنس این پالتو از پارچه‌ تدی است. لباس‌های جنس تدی معمولا آزاد و به صورت اورسایز دوخته می‌شوند.

 

پالتو سفید

 

نحوه نگهداری از پالتو

برای این که عمر پالتو و لباس‌های زمستانی خود را افزایش دهید، باید آن‌ها در شرایط مناسبی نگهداری کنید. نحوه مراقبت از هر پالتو به جنس آن بستگی دارد؛ بهترین راه این است که هنگام خرید از فروشنده یا خیاط درمورد نحوه نگهداری آن سوال بپرسید.

برای شست‌و‌شوی پالتو نیز، حتما آن را به خشک‌شویی ببرید. در خشک‌شویی‌ها، نحوه شست‌و‌شو و خشک کردن لباس با توجه به جنس آن متفاوت است؛ به همین خاطر در  حین شست‌وشو آسیبی به لباس‌تان نمی‌رسد.

همچنین می‌توانید در فصول گرم سال که از پالتو استفاده نمی‌کنید، آن را در محافظ‌های زیپ‌دار قرار دهید؛ این کار باعث می‌شود لباس‌تان از گرد و غبار و ذرات چربی در امان بماند.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.