10 مدل فوق العاده جذاب مدل موی باز و بسته عروس

10 مدل فوق العاده جذاب مدل موی باز و بسته عروس

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

مدل موی عروس بسیار تاثیر به سزایی در زیبایی عروس دارد  البته شینیون کار میتواند بستگی به قد شما و فرم صورت شما یک مدل موی زیبا به شما پیشنهاد کند که در این باره میتوان از شنیون کار ماهر کمک گرفت باید در نظر داشته باشید که زیبا و خاص بودن شما بستگی به نوع آرایش و  مدل موی و لباس عروس انتخابی شما دارد.
 این که چه نوع مو را پسند کنید میتوانید سلیقه و زیبایی شما را به نمایش بگذارد .اگر فکر میکند با انتخاب یک مدل موی که دوست ندارید و سلیقه شما نیست ولی آرایشگر اسرار به درست کردن این نوع مدل مو دارد بهتر است در انتخابتان تجدید نظر کنید و روی انتخابتان بیشتر فکر کنید یا قبل خرید لباس عروسی مدل موی انتخابیتان را با آرایشگر خود در میان بگذارید تا موقع درست کردن موهایتان به مشکل برنخورید .
نگران نباشید ما اینجا میتوانیم همراه شما باشیم تا به راحتی مدل موی مناسب خود را  انتخاب کنید و روزعروسیتان بدرخشید لطفا در نارسیا همراه ما باشید.

مدل موی عروس

موی باز


 مدل موی باز برای عروس 

اگر فکر میکند که زود گرمتان میشود و مدل موی باز باعث اذیت شما خواهد شد پس بهتر است از آن صرف نظر کنید از جمله در تابستان به خاطر گرمای هوا امکان  اذیت شدن شما با مدل موی باز بیشتر است چون باعث میشود که گرما را بیشتر احساس کنید با این حال مدل موی باز حالت اروپایی دارد و  با آرایش لایت متفاوت  و زیبا خواهید شد و برای بعضی از عروس خانوم های به شدت زیبایی و سادگی خاصی میبخشد.  انتخاب این نوع مدل مو برای عروس های  جوان تر توصیه میشود فقط مواظب باشید موهای شما وز و خراب نشود و زیبایی و صافی خود را حفظ کند اگر لباس عروس شما بدون آستین است مدل موی باز برازنده شما خواهد بود. امروزه مدل موی باز برای عروس خانم بسیار پرطرفدار شده است.
مدل موی باز با حالت فر بسیار شیک تر از صاف خواهد بود.

 مدل موی باز برای عروس


مدل موی بسته برای عروس

اکثر آرایشگاه ها پیشنهاد میکنند که از مدل موی بسته روی موی شما کار شود چون بسته بودن مو راحتی و زیبایی در عروسی به شما میبخشد و اکثرا عروس خانوم ها موهای خود را مدل موی بسته انتخاب میکنند.
شینیون بسته رسمی تر است و برای عروسی مناسب تر است البته بازم به فرم صورت و...بستگی دارد مدل موی شینیون بسته وبالا حالت کلاسیک دارد و زیبایی خاصی به عروس خانوم ها میدهد.
میتوانید موهای خود را شینیون ساده و یا شینیون کار شده انتخاب کنید  و بسپارید همانگونه که میخواهید مدل موی شما را درست کنند.

مدل موی بسته برای عروس

 

مدل آرایش 

شینیون صورت عروس که هماهنگی لازم را با میکاپ و لباس عروس  داشته باشد نیازمند حوصله و وقت کافی است تا یک عروس کامل و زیبا بسازد .
هر چقدر سختگیر تر باشید بیشتر امکان خطا وجود دارد. بهتر است با آرامش کامل مدل مو ومیکاپ خود انتخاب کنید.
آرایش صورت شما باید با مدل مو شما هم خوانی داشته باشد اگر آرایشگر شما توصیه کرد که مدل موی شما با  میکاپ که در نظر دارید هم خوانی ندارد  بهتر است به آرایشگر خود اطمینان کنید و میکاپ صورتتان را به آن بسپارید توجه داشته باشید که به سالن آرایشی مراجعه کنید که خبره و کار بلد باشند تا میکاپ صورت شما را خراب نکنند.

مدل آرایش برای عروس

 

مدل لباس و یقه لباس عروس

اگر لباس عروس شما یقه بسته دارد لباس عروس پوشیده است. بهترین مدل مو برای شما  شینیون  بسته است این دو با هم زیبایی خاصی خواهند داشت و اگر یقه لباس عروس  شما باز است میتوانید از مدل موی باز و یا نیمه باز  بهره مند شوید.
لباس عروس های یقه هفت میتواند با مدل موی باز بسیار زیبا باشند.
لباس عروس هایی که یقه آنها تمام بسته است بهتر است مدل موی بسته انتخاب کنید.
اگر لباس عروس شما پف ندارد و نرم و لخت است بهتر است به سراغ مدل موهای دخترانه  و زیبا باشید.


موی نیمه باز

مدل موی نیمه باز هم همانند مدل موی باز و بسته زیبایی خودشان را دارند و میتوانند جذابیت خاصی به بعضی از افراد بدهند این مدل مو طرفدارن خاص خودش را دارد انواع مدل موهای نیمه باز وجود دارد که شما بستگی به موهایتان میتوانید موی خود را برای عروسی انتخاب کنید اکثرا برای درست کردن مدل موی نیمه باز از اکسسوری های متفاوت استفاده میکنند که شینیون کار شما باید تشخیص دهد که چه مویی میتواند به فرم صورت و لباس شما بیاد و شما را زیبا و خاص نشان دهد.

موی نیمه بازعروس

مدل لباس پرنسسی بلند طرفداران خاص خودش را دارد. لباس‌های پرنسسی، چین دار و بافت پفی و زیبایی دارند. حتما لباس پرنسس های دیزنی را در انیمیشن‌ها و کارتون‌ها دیده‌اید. این لباس‌ها، استایلی خاص و شیک دارند.

 

مدل لباس پرنسسی باز 1401

مدل لباس پرنسسی باز یکی از محبوب‌ترین استایل‌هایی است که بانوان به خرید اقدام می‌کنند. این مدل نیازمند آرایشگر با تجربه است و از مهارت و خلاقیت بالایی برخوردار باشد. آرایش موی پرنسسی باز از انواع مدل آرایش موی جدید به شمار می آید. در این مدل آرایش مو اغلب از شینیون و بافت مو استفاده می شود که بافت موی به کار رفته در مدل آرایش موی پرنسسی باز می تواند باعث متفاوت به نظر رسیدن آرایش مو شود. آرایش موی پرنسسی برای مجالس و مهمانی های رسمی می تواند انتخاب ایده آلی است و این مدل آرایش مو فرم و حالت خاصی را به مو ها می دهد.

 

شینیون عربی باز

شینیون های عربی باز و نیمه باز زیبایی و جذابیت خاصی دارند. این مدل آرایش موها به صورت فر درشت و فر ریز هستند همچنین در برخی از مدل های آرایش موی باز و نیمه باز، موها به صورت لخت هستند که در این مدل ها قسمتی از موها به صورت بسته و قسمت جلویی موها نیز حالت جذابی بخشیده می شود.

شینیون های نیمه باز و باز برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب هستند همچنین اگر تمایل دارید ظاهر و چهره ای درخشان در مهمانی ها داشته باشید بهتر است از این مدل شینیون ها برای حالت بخشیدن به موهای خود استفاده نمایید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.