بهترین آرایش و شیکترین لباس مناسب خواستگاری

بهترین آرایش و شیکترین لباس مناسب خواستگاری

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

 

استایل خواستگاری با شومیزو شلوار

اکثر بانوان برای لباس خواستگاری  از شومیز سفید و شلوار استفاده میکنند این نوع لباس یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین نوع لباس است که جذابت و زیبایی خاصی به خانوم ها میبخشند. خانوم های خوش سلیقه برای این که در خواستگاری بینظیر دیده شوند شومیز شلوار انتخاب میکنند چون این نوع لباس ظاهری دخترانه و در عین حال زیبا و آرام به خانوم ها میبخشد .

روز خاستگاری میتواند برای عروس  پر از آرامش باشد و یا یه روز پر از استرس و اضطراب داشتن استایلی شیک و برازنده نیازمند لباس زیبا  و همینطور خوش رنگ  است البته آرایش مناسب و یا کفش و شال  و یا روسری مناسب در این عمر دخیل هستند ما در این مقاله کنار شما هستیم تا در زیبا تر دیده شدن شما کمک کنیم  لطفا همراه نارسیا باشید .

 

استایل خواستگاری


خواستگاری اولین دیدار

خواستگاری اول یعنی وقتی مادر داماد به همراه خواهر داماد یا خاله و عمه .... یعنی زنانه به خاستگاری عروس خانوم میایند و برای آشنایی با خانواده عروس پیش قدم میشوند و در این مواقع پوشش شما بسیار مهم است چون خانوم ها معمولا ظاهر و تمیز بودن خیلی اهمیت دارد . در این خاستگاری میتوانید از شومیز شلوار و یا بلیز یا دامن و همینطدر بلیز و شلوار استفاده کنید و ظاهر دخترانه داشته باشید. بهتر است در جلسه اول خواستگاری به علت نبود آقایان بدون چادر و همینطور بدون شال یا روسری حاضر شوید.

 

استایل خواستگاری با شومیز شلوار


 

خاستگاری رسمی 

خواستگاری رسمی یعنی در این جلسه خانوم ها با حضور آقایان برای خواستگاری به خدمت خانواده عروس خانوم میرسند و به همین علت این خواستگاری رسمی حساب میشود در این خاستگاری بهتر است از چادر سفید زیبا استفاده کنید و لباس های مانند شومیز گشاد و دامن و یا کت دامن یا کت و شلوار مجلسی همینطور تونیک و شلوار به همراه شال  و یا روسری میتوانند انتخاب مناسب و زیبایی باشد. بهتر است در این جلسه مرتب و بی نقص باشید.

 

خواستگاری رسمی


 

شال و کفش مناسب برای شب خواستگاری 

رنگ شال خود را متناسب با رنگ لباس و رنگ پوست خود انتخاب کنید انتخاب کفش بستگی به قد شما و لباسی که انتخاب کرده اید دارد مثال اگر قد کوتاهی دارید میتوانید از کفش های پاشنه زیر ۵ سانت استفاده کنید و اگر قد شما بلند است میتوانید از صندل های بدون پاشنه یا پاپوش استفاده کنید.
به علت این که در فرهنگ ما استفاده از شال و با روسری یا چادر با رنگ های تیره مانند قهوای یا مشکی و یا سرمه ای ... خوش یومن  نمیدانند  بهتر است از این  زنگ ها استفاده نشود چون مناسب خاستگاری نیستن بهتر از رنگ های شاد ملیح استفاده شود تا حس خوب آرامش کافی داشته باشید.


 

رنگ لباس برای خواستگاری

 میدانید ست بودن رنگ لباس های شما چقدر در استایل شما تاثیر گذار است ؟ 
همانگونه ک زیبای و خوش دوخت بودن  یک لباس باعث جذابیت و زیبایی شما میشود رنگ لباس هم میتواند باعث خاص دیده شدن استایلتان شود همه ما میدانیم که در روز خاستگاری باید از رنگ های روشن استفاده شود از رنگ های تیره بهتره خود داری کنید مثال میتوانید از رنگ های میتوانید از رنگ های سفید صورتی ملیح و یا آبی روشن و یا لیمویی استفاده کنید تا آرامش کافی داشته باشید.

 

آرایش مناسب برای شب خواستگاری 

 قبل آرایش به این فکر کنید با نشان دادن خود واقعیتان چقدر میتواند حس خوب به اطرفیان بدهید حاضر شدن بودن آرایش در جلسات خواستگاری  نشان میدهد که شما از اعتماد بنفس خوبی برخوردار هستید .
آرایش غلیظ نه تنها سن شما را بالا میبرد بلکه از معصومیت صورت خود کاسته میشود. بهتر است با یک آرایش ملایم در این جلسه حاضر شوید با این کار ظاهری دخترانه به خود دارید و آرامش خاصی به اطرافیان میدهید  شما میتوانید با استفاده از کرم پودر همراه با ریمل و رژ لب و یا خط چشم ی آرایش ملایم و زیبا داشته باشید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.