فاکتورهای اصلی انتخاب لباس مناسب خواستگاری

فاکتورهای اصلی انتخاب لباس مناسب خواستگاری

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

یکی از روز های زیبا و مهم هر دختر و پسری روز مواجعه خانواده های دو طرف به صورت رسمی یعنی روز خواستگاری است. در این روز برای بار اول است که خانواده های دو طرف به صورت رسمی با یک دیگر آشنا می شوند و این روز برای دختر و پسر صاحب مراسم بسیار زیبا و مهم است. به همین مناسبت لباس خواستگاری که دختر و پسر برای این روز تهیه می کنند و بر تن می نمایند از جمله مهم ترین موارد این مهمانی است و در انتخاب لباسی مناسب و در خور طرفین و این مهمانی باید دقت کافی را به خرج داد.

در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی مهم و طلایی را که در انتخاب لباس مناسب خواستگاری باید رعایت نمایید را برای شما عزیزان بیان نماییم با نارسیا همراه باشید.

 

لباس خواستگاری

 

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد روز خواستگاری اولین مواجهه دو خانواده به صورت رسمی می باشد این نکته را که در ذهن داشته باشید متوجه می شوید که راه طولانی تا ازدواج در پیش دارید. پس باید لباسی را انتخاب نمایید که مناسب دختر خانم ها باشید و همچنین ظاهر شما را برازنده تر نماید.

لباس هایی که طرح و نقش و شکل های نا مرتب و پیچیده و شلوغ دارند و از جنس هایی مانند گیپور و دانتل باشند و لباسی مانند کت و شلوار و یا کت و دامن برای این روز استفاده ننماید. زیرا که مناسب خواستگاری نیستند. به جای این انتخاب های غلط را به پیراهن های اسپورت دخترانه و یا بلوز و دامن های دخترانه و لباس هایی که بیشتر مناسب دختر خانم ها و همچنین با لحاظ شرایط و نوع مجلس و مهمانی انتخاب نمایید.

 

فاکتورهای انتخاب لباس مناسب خواستگاری

شاید سوالی که بسیار ذهن شما را درگیر کرده این است که چه لباسی را برای روز خواستگاری انتخاب نماییم که هم مناسب این روز باشد و هم نمایشگر فرهنگ و مذهب باشد؟ پاسخ به این پرسش تا حدودی سخت و تا حدودی نیز برای افرادی که تخصص این کار را دارند آسان است. کافی است بدانید که آیا در حالت عادی معمولا شما استایلی پوشیده دارید یا خیر؟ اگر از دسته افرادی که دارای حجاب کامل هستید، برای روز خواستگاری نیز می توانید از چادر و یا لباس های بلند و پوشیده مانند پیراهن های راسته و یا مانتو شنلی برای لباس پوشیده خواستگاری استفاده نمایید.

 

لباس خواستگاری مناسب اندام شما

  • لباسی برای این روز انتخاب نمایید که درست مناسب اندام شما باشد نه گشاد و نه تنگ.

  • اگر دارای قدی کوتاه هستید و در اصطلاح از خانم های ریز نقش هستید لباس و شلوار و یا لباس و دامن خود را یک رنگ و یا رنگ هماهنگ انتخاب نمایید.

  • اگر خانمی قد بلند هستید و از شلوار استفاده می نمایید ما به شما شلوار های دم پا دار را پیشنهاد می دهیم.

  • لباس با رنگ روشن برای خانم های چاق و یا دارای اضافه وزن ممنوع است زیرا شما را چاق تر نشان می دهد.

  • رنگی انتخاب نمایید که مناسب سن و اندام و جایگاه شما داشته باشد.

 

 

بهترین لباس برای روز خواستگاری

و اما بهترین لباس برای روز خواستگاری لباسی است که شان و جایگاه شما را حفظ نماید و آن را زیر سوال نبرد و از طرفی نیز مناسب سن و مناسب این روز باشد:

  • بهترین انتخاب برای این روز بلوز و دامن و یا پیراهن می باشد.

  • تا حد امکان شلوار را انتخاب ننمایید و همچنین رنگ مشکی را برای این روز کنار بگذارید و در این روز مشکی را انتخاب ننمایید.

  • جنس جین را به کلی در این روز کنار بگذارید.

  • لباسی که مناسب خانم جوان است انتخاب نمایید و لباس خانم های جا افتاده را به هیچ عنوان انتخاب نکنید.

  • در این روز انتخاب و پوشیدن دامن کوتاه که تا روی زانوی شما باشد به کلی ممنوع است.

  • جوراب نازک را نیز از جمله پوشش ممنوعه خود در نظر بگیرید .

 

در روز خواستگاری کافی است خودتان باشید

اگر همیشه لباس های راحت می پوشید روز خواستگاری نیز لباسی انتخاب نمایید که راحت باشد .

اگر ظاهر شما پوشیده و دارای حجاب کامل هستید روز خواستگاری نیز لباسی انتخاب نمایید که حجاب کامل شما را حفظ کند.

اما در بین انتخاب های خود این نکته را در ذهن داشته باشید که انتخاب های شما باید مناسب یک دختر خانم باشد و در عین حال باید در این لباس راحت باشید.

 

لباس خواستگاری از کجا بخرم

 

رنگ لباس مناسب لباس خواستگاری

در این روز و این مراسم بهتر آن است که رنگ سفید را انتخاب ننماید و آن رنگ را برای دیگر مراسم و مجالس آینده کنار بگذارید. زیرا که این رنگ به خانواده آقای داماد این حس را می دهد که کار تمام شده است و نظر شما مثبت است در صورتی که هیچ صحبتی صورت نگرفته است.

علاوه بر رنگ سفید رنگ تضاد سفید را نیز به کلی کنار بگذارید. رنگ مشکی با این که در بین خانم های ایرانی طرفدار زیادی دارد، اما در هر حال حس غم و کدورت و ناراحتی را به طرف مقابتان منتقل می کند. این رنگ مناسب مراسمی نیست که آغازگر خوشی و شادی یک زندگی است.

 

انتخاب های ممنوع لباس در این روز

خانم های زیبا و خوش سلیقه، این نکته را در ذهن خود داشته باشید که لباس کوتاه و دکلته و تاپ و دامن های کوتاه و جوراب های نازک به هیچ عنوان مناسب این مراسم نیست، از انتخاب این لباس ها خودداری نمایید. این پوشش را در مراسم و مجالس آینده انتخاب و بر تن نمایید و بدانید که فرصت برای پوشیدن این لباس ها به شدت فراهم است.

درضمن آن طرف قضیه را نیز در نظر بگیرید که آن هم ممنوع است، یعنی لباس های رسمی و اداری را نیز برای این مراسم و مجلس خواستگاری خود انتخاب ننماید.همانطور که پیشتر نیز بیان شد از مانتو های تیره و چادر تیره استفاده نکنید.

 

لباس خواستگاری برای افراد لاغر

لباس مناسب خواستگاری برای افراد لاغر لباسی است که بسیار تنگ نباشد اگر از پیراهن استفاده میکنید بهتر است از کمر پایین کمی گشاد باشد و از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا رنگ تیره شمارو لاغر تر نشان می دهد. لباس خواستگاری برای افراد لاغر بسیار تنوع زیادی دارد پس برای انتخاب لباسشان تنوع زیاد است و جای نگرانی نیست.

 

لباس مناسب خواستگاری

 

اگر به دنبال استایل مناسب برای خواستگاری و لباسی مناسب شان و جایگاه خود هستید که در عین این که زیبا باشد جذاب و طبق مد روز نیز باشد، مدل ها و طرح های لباس خواستگاری نارسیا را پیشنهاد می دهیم. با انتخاب مدل ها و طرح های متنوع خرید اینترنتی لباس مناسب خواستگاری را به ساده ترین و امن ترین شکل تجربه نمایید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.