آرایش روز خواستگاری که شمارا به شدت دلربا میکند

آرایش روز خواستگاری که شمارا به شدت دلربا میکند

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

روز خواستگاری یکی از مهم ترین روزهای زندگی هردختریست پس بسیار مهم است که در روز خواستگاری خود چگونه حاظر شوید؟
روز خواستگاری روزیست که به طور رسمی دختر خانوم و آقا پسر و  خانواده ها  باهم دیدار میکنند  لباس و صورت هر فردی اولین چیزی است که افراد با آن روبرو میشوند پس باید لباس خواستگاری  که انتخاب میکنید و نوع آرایش صورت تان علاوه بر وقار زیبایی تان را نیز حفظ کند و  شخصیتتان را نیز زیر سوال نبرد بنابرین توجه به نکاتی در انتخاب لباس مناسب و آرایش بسیار مهم خواهد بود.
در این مقاله نارسیا به نکاتی مهم درباره انتخاب لباس مناسب برای روز خواستگاری و همچنین آرایش مناسب خواستگاری میپردازیم لطفا همراه ما باشید. آرایش مناسب و آراسته بودن شما نشان از وقار و خانومی شماست داشتن زیبایی دخترانه و حفظ ظاهر دخترانه و سادگی ظاهرتان میتواند به جذابیت شما بیافزاید در این مقاله به نکاتی مهم درباره انتخاب لباس مناسب برای روز خواستگاری و همچنین آرایش مناسب خواستگاری میپردازیم لطفا همراه ما باشید

 

لباس خواستگاری

آرایش دخترانه وملایم را انتخاب کنید

به هیچ عنوان برای روز خواستگاری از آرایش غلیظ و زننده استفاده نکنید آرایش غلیظ باعث میشود از ظاهر دخترانه خود دور شوید و سن سالتان بیشتر از آن چه هست دیده شود مدل آرایش دخترانه ساده انتخاب کنید و باتوجه به مدل صورتتان آرایش کنید.
آرایش زیاد در دیدار با خانواده داماد ممکن است بعدا حرف و حدیث به همراه داشته باشد چون بعضی از افراد معتقدا در روز خواستگاری باید  چهره خود عروس خانوم را ببینند نه چهره با میکاپ سنگین! قبل از هر چیزی باید اول به کمک مرطوب کننده صورتات را مرطوب کرده و بعد از آن به کمک کرم پودر عیب های پوست مانند جوش های سر سیاه کک و مک ... بپوشانید چشم های یکی از مهم ترین اعضای صورت به شمار می آید و آرایش زیبا دخترانه چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است کشیدن خط چشم  با سایه مات و ملایم و استفاده از ریمل میتواند جذابت چشمانتان را چندین برابر کند برای گونه ها نیز از رژ گونه ملایم استفاده کنید  و از استفاده از رژ گونه های روشن و جیغ بپرهیزید و در آخر خط لب و رژ لب با رنگ ملایم انتخاب کنید و رژ لب که با آرایش چشم ها هماهنگ باشد استفاده کنید.

 

ارایش ملایم خواستگاری

 

 بهترین لباس و آرایش مناسب شب خواستگاری

مدل مو، آرایش صورت، مدل لباس خواستگاری و...  تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر شما خواهد داشت لباسی که برای شب خواستگاری خود انتخاب میکنید بسیار مهم خواهد بود به هیچ عنوان لباس زنان سن بالا یا لباس مردانه به تن نکنید.  همچنین از انتخاب دامن و لباس های کوتاه ، شلوار ، لباس مشکی ، لباس های کار شده ، لباس های نازک ، جواب شلواری های خیلی نازک ....بپرهیزید بهتر است یک پیراهن دخترانه زیبا با رنگی مناسب همراه با دامن بلند برای روز خواستگاری انتخاب کنید لباسی که انتخاب میکنید باید دخترانگی شما را بیشتر نشان دهد اگر مذهبی هستید و همیشه ظاهری پوشیده دارید بهتر است در روز خواستگاری نیز ظاهری پوشیده داشته باشید و از خود واقعیتان دور نشوید لباسی که انتخاب میکنید باید اندازه و مناسب سن سالتان باشد .

 

لباس خواستگاری

 

لباس خواستگاری

 

لباس مناسب اندام و رنگ آن

انتخاب لباس مناسب خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است لباسی که انتخاب میکنید نباید تنگ و یا گشاد باشد و باید دقیقا اندازه شما باشد  از لباس های با رنگ ملایم و آرامش بخش انتخاب کنید رنگ های مانند صورتی ، آبی روشن،لیمویی،  نسکافه ای، بژ، کرم ... برای تکمیل زیبایی تان انتخاب کنید از انتخاب رنگ های جیغ و تیره بپرهیزید چون مناسب روز خواستکاری نیستند. همچنین بهتر است از استفاده از رنگ سفید برای کل استایلتان پرهیز کنید عقاید مذهبی خود و طرف مقابل را در نظر بگیرید و بر اساس همان لباس مناسب به تن کنید انتخاب چادر، کت وشلوار و یا کت و دامن،  شومیز های آستین دار، پیراهن های راسته ،  مانتوهای سنگ دوزی شده و... مناسب روز خواستگاری خواهد بود.


 

روسری و آرایش مناسب مناسب برای خواستگای

برای تکمیل زیبایی آرایش خود باید یک روسری زیبایی به سر کنید روسری نقش مهمی در زیبایی چهره شما دارد برای روز خواستگاری بهتر است شال انتخاب نکنید روسری حالت رسمی تری دارد و مناسب خواستگاری است. استفاده از روسری با رنگ روشن صورت شمارا با طراوت و زیبا نشان خواهد داد بهتر است مدل بستن روسری برای روز خواستگاری یاد بگیرید .
باید به فرم صورتتان نیز توجه کنید باید روسری که به سر میکنید و مدل آن با آرایش صورتتان هماهنگی لازم را داشته باشد مرتب بودن موها در زیر روسری شما تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما خواهد گذاشت پس به آن دقت کنید همچنین بهتر است از کلیپس برای بستن موهای خود استفاده نکنید  بهتر است رنگ روسری و مدل بستن آن با لباس تان هماهنگ باشد تا ظاهری زیبا داشته باشید.

 

نکات تکمیلی

توجه به نکاتی کوچک در ظاهر تان میتواند تاثیر به سزایی داشته باشد بعضی از دختر خانوم ها دوست دارند در روز خواستگاری خود آرایش خلیجی داشته باشند ولی باید در نظر داشته باشید که با این نوع آرایش نه تنها زیبا نخواهید بود بلکه آرایش غلیظ باعث میشود سن تان بسیار بالاتر از آن چه هست نشان دهد تا حد امکان در روز خواستگاری باید خودتان باشید ! باید چهره واقعی تان را ببینند و بپسندند همچنین با شلوغ کردن ظاهرتان با اکسسوری ها ظاهری زیبا نخواهید داشت پس در انتخاب آن ها نیز دقت زیادی داشته باشید اگر قد کوتاهی دارید و میخواهید کمی بلند تر دیده شوید میتوانید از کفش های لژ دار کمک بگیرید و از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری کنید چون مناسب روز خواستگاری نبوده و با آن راحت نخواهید بود  و اگر قدی بلند دارید باید از صندل های جلو باز و تخت انتخاب کنید.
همچنین شما می توانید برای خرید اینترنتی لباس مناسب خواستگاری به نارسیا مراجعه کنید و لباس دبخواه خود را انتخاب کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.