بهترین ترکیب لباس ها با رنگ طوسی | ست كردن رنگ طوسی

بهترین ترکیب لباس ها با رنگ طوسی | ست كردن رنگ طوسی

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

رنگ طوسی ترکیبی از رنگ سفید و مشکی است و برخی افراد علاقه به این رنگ دارند واز این رنگ برای استایل خود استفاده میکنند به دلیل این که رنگ طوسی رنگ خاصی است  به راحتی با لباس های دیگر ست میشوند امروزه رنگ طوسی در هر نوع لباس دوخت میشود و در اختیار افرادی که به این رنگ علاقه دارند قرار میگیرد ومعمولا این نوع رنگ شلوار بین آقایان و یا خانوم ها محبوبیت خاصی دارد به طوری ک برای جشن ها یا مراسم ها از این نوع رنگ شلوار استفاده میکنند و شما میتوانید از این رنگ در لباس های رسمی و یا غیر رسمی استفاده کنید در نظر داشته باشید که رنگ های خنثی به راحتی با هر رنگی ست میشوند این رنگ خنثی ست مانند رنگ سفید یا مشکی. اینجا با نارسیا همراهتون هستیم تا رنگ طوسی را با رنگ های دیگر راحت ست کنید.

 


 

روش ست کردن رنگ طوسی 

برای ست کردن شلوار طوسی با رنگ های دیگر شما رنگ های زیادی پیش رو دارید و به راحتی میتوان هررنگی را برای ست كردن رنگ طوسي بلاخص با رنگ های شاد مانند لیمویی، سفید، صوتی یا قرمز و... یا با رنگ هایی مانند مشکی سرمه ای، بنفش سبز لجنی و... ست کنید.
رنگ طوسی رنگ ویژه ایست که به راحتی با هر رنگی که دوست دارید میتوانید ست کنید شما میتوانید کت شلوار های با رنگ طوسی را با شومیز مجلسی  پیراهن  یا تی شرت های با رنگ های مثل مشکی یا سفید انتخاب کنید و زیبا و جذاب دیده شوید و یا میتوانید شلوار طوسی تیره را با یه بولیز طوسی روشن ست و یا شلوار طوسی روشن را با لباس طوسی تیره ست کنید . ترکیب شلوار طوسی تیره با لباس قرمز شمارا زیبا و جذاب نشان میدهد واگر مانتو شما طوسی بود میتوانید از شلوار های مشکی با یک لباس سفید و یا میتوانید لباس و کیف زرد و شلوار و مانتو طوسی و حتی از ست خردلی و طوسی استفاده کنید. 

 

ست كردن رنگ طوسي.
 

لباس مشکی  و شلوار طوسی 

 مشکی و طوسی هر دو رنگ خنثی هستن و هردو استفاده زیادی بین افراد دارد و جذابیت خاصی میبخشند. میتوانید با شلوار طوسی با لباس مشکی یک استایل کلاسیک و یا مجلسی  داشته باشید و به راحتی برای جاهای رسمی میتوان از این رنگ استفاده کرد همچنین میتوانید برای محل کار از شلوار طوسی با مانتوی مشکی استفاده کنید و یا میتوانید برای مراسم های رسمی از آن استفاده کرد. کت و شلوار طوسی و کیف کفش مشکی جذابت خاصی به شما میبخشد. همچنین میتوانید از شلوار و کیف  طوسی و لباس و کفش مشکی را باهم  ست کنید.
 استفاده از پارچه های طرح دار طوسی و یا پارچه های راه راه و همینطور چهارخونه دار در ترکیب با رنگ مشکی  بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آیند. برای ست شلوار طوسی با رنگ مشکی بهتر است تردید نکنید.

 


 

ست طوسی و سفید

شلوار و یا لباس های ک رنگ طوسی هستند رنگی هست که باید همه ما باید تو کمدمان آن را داشته باشیم چون اکثر خانوم ها موقع ست کردن لباس باعث سردرگمی میشوند ولی از آن جایی که رنگ طوسی شیک و جذاب است و همینطور رنگ ست که به راحتی با هر رنگی که دوست دارید ست میشود ازجمله با رنگ سفید پس ست کردن آنها برای افراد راحت تر میشود. میتوانید از شومیز و دامن و یا شومیز و شلوار طوسی را با  کیف کفش سفید استفاده کنید همچنین کت شلوار طوسی و پیراهن سفید جذاب و شیک خواهید بود. طوسی و سفید دو از رنگ های خواصی هستند که در کنار هم زیبایی خاصی به افراد میبخشند.
.

 

 

انتخاب کیف و کفش برای ست طوسی

هماهنگ بودن رنگ کیف و کفش در استایل ما نقش مهمی دارند و اگر درست با لباس و یا شلوار ست نکنید استایل جذابی نخواهید داشت. انتخاب کفش کیف بسیار مهم است و اگر کفشی که دارید را نمیدانید با چه رنگی بهتر میتوانید ست کنید رنگ طوسی میتواند بهترین گزینه باشد. میتوان از کیف که کفش های با رنگ طوسی تیره را با شلوار طوسی روشن ست کنید همچین میتوانید شلوار طوسی را با کیف کفش صورتی، مشکی ،سفید و شیری ست کنید و همینطور میتوانید با کیف کفش خردلی و یا جیگری ست کنید و زیبا  و خاص دیده شوید.


 

چرا رنگ طوسی انتخاب کنیم

بخاطر محبوبیت این رنگ بین افراد انتخاب این رنگ بسیار هوشمندانه است از شلوار های اسپرت، گشاد اسلش راسته طوسی میتوانید با انواع لباس به راحتی ست کنید رنگ طوسی اولین انتخاب هر شیک پوشی میتواند باشد این رنگ هیچ وقت بلا استفاده نمیماند و هر وقت و هر جا میتوان از این رنگ استفاده کرد و ست کردن آن با لباس های دیگر بسیار آسان است.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.