چگونه با انتخاب لباس ۴ سایز لاغرتر به نظر برسیم؟

چگونه با انتخاب لباس ۴ سایز لاغرتر به نظر برسیم؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

از لباس های مجلسی و لباس های شب در انواع مهمانی ها و جشن های رسمی و غیر رسمی استفاده می شود اما این نکته که چه لباسی را در چه مراسمی به تن نماییم بسیار مهم است اما مهم تر از این نکته این است که باید توجه نماییم که چه لباسی برای اندام ما مناسب تر است و با آن لباس بر زیبایی و جذابیت ما اضافه می شود. نارسیا اینجاست تا در این خصوص نکاتی برای شما عزیزان بازگو نماید.

برای انتخاب پیراهن مجلسی و لباس شب افراد نگرش های مختلفی دارند برای مثال عده ای از خانم های عزیز لباس های با طرح های و دوخت قدیمی را برمی گزینند و برخی دیگر به دنبال آخرین مد در طراحی لباس می روند هر دو این دسته ها که گفته راه را به اشتباه می روند. زیرا عامل اصلی انتخاب لباس خاص مجلسی خوب و ایدآل نه انتخاب لباس با طرح و دوخت قدیمی است و نه خرید لباس های به روز که با آخرین مد طراحی شده اند هیچ یک مناسب شما نمی باشند. بلکه شناسه ها و فاکتور های دیگری است که باید در نظر داشته باشید مانند شکل اندام، سن، جایگاه اجتماعی و ... این موارد است که باید در انتخاب لباس در خاطر داشته باشید.

 

چگونه لاغر شیم؟

 

با رعایت چه نکاتی لباس خاص مجلسی که لاغر نشون میده را بپوشیم؟

آیا می دانید با انتخاب حرفه ای یک لباس می توانید لاغر به نظر برسید بدون این که حتی یک کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهید؟

با انتخاب یک لباس  جذاب مجلسی و یا یک لباس شب مناسب و شیک میتوانید لاغر به نظر برسید زیرا لباس ها اگر به صورت حرفه ای انتخاب شوند تا حد زیادی می توانند عیب و نقص ها را بپوشاند و افراد چاق را لاغر و یا حتی بلعکس افراد ریز اندام و لاغر را تا حدودی پر نشان دهد.

 

پوشیدن لباس با خط های عمودی

از لباس هایی که خط های افقی دارند استفاده نکنید چون باعث میشود که پهن تر دیده شوید.

 

از زیورالات درشت استفاده کنید

زمانی که که زیورالات درشت استفاده می کنید باعث می شود که چشم بیننده بیشتر به زیورالاته شما باشد تا لباستان.

 

لباس برای لاغری

 

از گن استفاده کنید

برای پنهان کردن چربی باسن و شکم خود می توانید از گن های مخصوص برای لباس جذاب مجلسی یا لباس عروس خود استفاده کنید.

 

از کفش پاشنه دار استفاده کنید

این عمل باعث میشود قد شما کشیده تر به نظر برسد و لاغر تر نشان دهد.

 

لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد

و اما نکته طلایی، برای این که لاغر به نظر برسید اولین نکته این است که لباسی که انتخاب نموده اید باید کاملا اندازه شما باشد. توجه داشته باشید که لباس باید اندازه شما باشد نه تنگ باشد و نه گشاد. افراد چاق اگر به دنبال لباس های تنگ و جذب بروند لباس آن ها را چاق تر از قبل نشان خواهد داد و در ناحیه که چاق هستند مانند شکم و یا پهلو و یا سینه لباس با چین و چروک نمایش داده می شود که این از جذابیت و زیبایی آن ها کم می کند.

 

انتخاب درست لباس مناسب در مهمانی ها

ما می توانیم برای راحت تر انتخاب نمودن لباس مهمانی ها را به دو دسته تقسیم نماییم و تصمیم بگیریم که چه لباسی در چه مهمانی و مراسمی مناسب برای حضور است.

مراسم و مهمانی های غیر رسمی و نیمه رسمی

در این مهمانی ها یعنی مهمانی های نیمه رسمی دست ما برای انتخاب لباس و پوشش باز است و به نوعی انتخاب ما انعطاف زیادی دارد. ما می توانیم برای این نوع از مهمانی ها و دورهمی ها لباسی انتخاب نماییم که هم راحت باشد و هم زیبا و خاص مانند پیراهن های کوتاه با رنگ تیره که زیبایی شما را به نمایش می گذارد و کاملا مناسب است.

 

 

مراسم و مهمانی های رسمی

برای این نوع مهمانی ها و مراسم ها که بارز ترین آن را می توانیم عروسی و یا نامزدی بیان نماییم باید لباسی در خور این جشن به تن نماییم. در چنین مراسم هایی از خانم ها انتظار می رود لباس و پیراهن های بلند به تن نمایند که دنباله آن بلند باشد زیرا که دارای محبوبیتی بالا است.

برای انتخاب یک لباس خاص مجلسی مناسب علاوه بر نکاتی که نارسیا برای شما عنوان نمود به فاکتور های دیگر نیز توجه نمایید. مانند سن و رنگ پوست با لحاظ این فاکتور ها درخواهید یافت که ساده ترو سریع تر از پیش لباس خود را انتخاب نموده اید. نارسیا با ارائه لباس های مجلسی در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف خریدی آسان و امن را برای شما بانوان سرزمین به ارمغان آورده است تا لذت یک خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.