اصول اصلی انتخاب یک کت و شلوار زنانه شیک

اصول اصلی انتخاب یک کت و شلوار زنانه شیک

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

در این مقاله بر آن شدیم تا در خصوص دو پوشش مهم بانوان یعنی مانتو و کت و شلوار نکات مهمی را درباره چگونگی انتخاب و ست کردن برای شما بانوان عزیز بیان نماییم با نارسیا همراه باشید.

مانتو از جمله مهم ترین نوع  پوشش بانوان ایرانی است. که تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی خانم های ایرانی دارد و انتخابی نامناسب برای مانتو میتواند بر عکس این مطلب را ثابت نماید. پس بسیار مهم است که مانتویی انتخاب نمایید که کاملا مناسب اندام و همچنین مناسب مکانی باشد که آن را بر تن می کنید.

در خصوص کت و شلوار نیز باید گفت که اگر در پی پوششی هستید که همیشه و در همه جا شیک و رسمی به نظر برسید کت و شلوار بهترین انتخاب و کامل ترین گزینه برای شما می باشد.

 

کت و شلوار

 

کت و شلوار مجلسی همانطور که بهتر از هر کسی می دانید از جمله لباس های رسمی به حساب می آید که باید در زمان انتخاب به فاکتور هایی مانند قد و شکل اندام خود و استایلی که دارید و فرم بدنتان دقت نمایید تا کت و شلوار به خوبی روی بدنتان بنشیند و جذابیت شما را بیشتر کند. کت و شلوار لزوماً نباید فقط متناسب با مد روز باشد بلکه فاکتور هایی که بیان شد را نیز در کنار مد روز بودن مدل دلخواهتان در نظر بگیرید تا انتخابی فوق العاده داشته باشید.

همانطور که در بالا و همچنین در دیگر مقالات نارسیا برای شما عزیزان عنوان کردیم در زمان انتخاب هر لباسی ولو مانتو و کت و شلوار که این مقاله مخصوص این دو پوشش است، باید استایل و فرم بدنتان را در ذهن داشته باشید و انتخابی که مناسب این اندام است را برگزینید.

 

ست کردن مانتو

خیلی از خانم ها و دختران جوان هر روز ممکن است این سوال و چالش را داشته باشند که مانتو خود را با چه چیز هایی ست کنند . داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید. اگر گران ترین و زیبا ترین لباس ها را هم انتخاب نمایید و بر تن کنید زمانی که با فرم بدنتان هم سویی نداشته باشند و یا اصول صحیح پوشیدن آن را ندانید، نمیتوانید ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید. اصول ست کردن مانتو و کت و شلوار و یا هر نوع لباس دیگری نیاز به دانش و تخصص خاصی دارد. ولی شما میتوانید با درنظر گرفتن تعداد کمی از این فیلتر ها نیز کمک بسیاری در جذابیت ظاهری خود نمایید.

مانتو هسته تشکیل دهنده استایل و پوشش ما است زیرا که بیشترین سهم را در ظاهر ما به خود اختصاص می دهد. پس بعد از این که مانتو خود را انتخاب نمودید در کنار آن شال ، کیف و کفش، اکسسوری هایی را که هماهنگ با رنگ و طرح و نقش مانتو است را انتخاب نمایید.

 

کت و شلوار مشکی

 

اصول ست کردن کت و شلوار

لباس های کاملاً اندازه، یکرنگ و راه راه عمودی باعث بلندتر و لاغرتر دیده شدنمان می شود. یا لباس های چند لایه، راه راه افقی و رنگ روشن باعث چاق تر و کوتاه تر دیده شدنمان می شود. این ها از اصول ست کردن هستند که  تقریباً همه ی ما با اصول کلی لباس پوشیدن آشنا هستیم. برای انتخابی بهتر و وارد شدن در دنیای مد باید اول اصول رنگ شناسی را بدانیم

رنگ ها شامل رنگ های اصلی مثل قرمز، زرد و آبی، رنگ های ثانویه مثل سبز، نارنجی و بنفش، و رنگ های ترکیبی که از ترکیب رنگ های اصلی و ثانویه به وجود می آیند، هستند. رنگ ها تاثیرات مثبت و منفی بر ما می گذارند. رنگ ها را می توان به سه دسته گرم و سرد و خنثی تقسیم کنیم. رنگ های گرم و سرد خود دو دسته روشن و تیره دارند.

 

قد و رابطه آن با انتخاب یک مانتو

در انتخاب مانتو به اندام و استایل وعلی الخصوص قدتان توجه کنید

اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

  • خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد .

  • پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد پس مانتو خیلی کوتاه نیز مناسب شما نیست.

  • باید مانتویی انتخاب نمایید که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری داشته باشد.

  • بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یک دست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد.

  • پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

عکس تمام موارد که مناسب افراد بلند قد نمی باشد مناسب خانم هایی با قد کوتاه است.

 

کت و شلوار مجلسی

 

ست کردن کت و شلوار

ست کردن کت و شلوار زنانه  زیبایی و جذابیت استایل شخصی شما را چند برابر می‌کند. همانطور که در انتخاب مانتو نیز پیشتر بیان شد انتخابی نامناسب و بدور از تحقیق و دانش می تواند ظاهر زیبای شما را ناپسند کند و اما با انتخابی مناسب و حرفه ای از هر نوع لباسی وخصوص کت وشلوار می توانید اگر عیبی در ظاهرتان وجود دارد آن را به خوبی مخفی نمایید. آنچه می ماند همه جذابیت و شیک بودن شما خواهد بود.

کت و شلوار زنانه به رنگ طوسی، به دلیل خنثی بودن رنگ آن، قابلیتی عالی برای ست شدن با رنگ های مکمل کیف و کفش و اکسسوری را دارا است و در واقع یک استایل کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. مخصوصا اگر آن را با کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید. اگر استایل کت و شلوارتان اسپرت باشد به راحتی می توانید با انواع کتونی به خصوص کتونی سفید ست کنید.

انواع مختلفی از مانتو کت و شلوار های دخترانه را که بر اساس آخرین مد های روز دنیا دوخته و تهیه شده اند را در سایت نارسیا مشاهده می نمایید. که به راحتی می توانید آن ها را هم به صورت اینترنتی خریداری نمایید و خریدی ایمن و مناسب را به خود هدیه دهید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.