پوشیدن کدام لباس ها برای پوست شما خیلی مضر است؟

پوشیدن کدام لباس ها برای پوست شما خیلی مضر است؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

 لباس  یکی از ضرروی ترین چیز های است ک همه ما به آن احتیاج داریم آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که بعضی از نوع لباس ها میتوانند پوست شما را بیمار کند؟
وقتی برای خرید راهی بازار میشوید لباس های رنگارنگ زیادی میبینیم از قبیل شومیز و پیراهن،پیراهن مجلسی کوتاه،مانتو اسپرت  و حتی لباس عروس و... چشم نواز هستند ولی در نظر گرفتن جنس لباس باید در اولیت ما باشد چرا که سلامتی مهم ترین دارایی هر انسانی است. پوست بزرگترین ارگان در بدن ما است بهتر است بدانید، بیشترین هوا را پوست ما جذب میکند و ما کمترین هوا را نسبت به پوست تنفس میکنیم.

 

  لباس

 

انتخاب درست لباس 

آیا ارزشش را دارد بخاطر چروک نشدن لباس پوستمان آسیب ببیند؟  بهتر است افراد لباس های نخی را جایگزین لباس های با الیاف مصنوعی کنند. بهتر است از لباس های با الیاف طبیعی مانند پنبه،کشمیر، نخ، کتان، کنف و ابریشم هستند استفاده کنید.
لباس های نخی بهترین نوع لباس هستند وبرای همه افراد مناسب هستند وهمه میتوانند از این نوع لباس استفاده کنند اگر حساسیت پوستی دارید لباس های که جنس پنبه دارند هم کمتر استفاده شود  لباس های که تور یقه دارند باعث اذیت میشوند الیاف مصنوعی باعث میشود پوست دچار حساسیت شود و در گرمای تابستان باعث گرمتر شدن دمای بدن شما میشود.

 

لباس نخی

 

لباس های ک باید انها را کنار بگذارید 

لباس های که جنس آنها باعث آسیب جدی به پوست میشود را باید کنار گذاشت، بدترین نوع لباس پلی استر بدترین نوع لباس است که از انتخاب این نوع لباس خودداری کنید.
افرادی که آلرژی دارند پوست آنها بیشتر در مرض خطر هستند.
لباس های با جنس اکریلیک باعث سرطان میشود! جنس ریون بیشترین نوع لباس مجلسی را تشکیل میدهد و از مواد شیمایی برای این نوع جنس لباس ها استفاده میشود لباس های از جنس استات و تری استات از سلولز ساخته شده است که برای پوست مضر است. همچنین لباس های جنس نایلون هم از نفت خام و مواد شیمایی تولید میشود که میتوانند آسیب زا باشند پس در انتخاب جنس لباس دقت کن. لباس های ارگانیک بهترین نوع لباس هستند.

 

لباس نایلون


 

حسایت به برخی لباس ها  

پوست بزرگترین ارگان در بدن ما است و مراقبت از آن خیلی مهم است لباس های که انتخاب میکنیم در سلامت ما نقش مهمی دارن حساسیت پوستی به شدت رایج شده است  پس باید در انتخاب جنس لباس دقت زیادی داشته باشیم. افرادی ک آلرژی دارند پوست آنها بیشتر در مرض خطر هستند. جنس پلیمر و پلاستیک حساسیت زا هستن و پوست را اذیت میکنند میتوانید لباس های های نخی را جایگزین کنید از پوشاکی که الیاف آنها به راحتی جدا میشوند خودداری کنید. الیاف طبیعی را جایگزین کنید اگر حساسیت پوستی دارید بهتر است از لباس های پشمی هم استفاده نشود همچنین از لباس های رنگ مشکی کمتر استفاده شود چون مواد حساسیت زا بیشتر در این رنگ لباس استفاده میشود بهتر است از لباس های دست دوم خود داری کنید.


لباس های تنگ

به خودی خود لباس های تنگ برای بدن مضر هستن  شلوار های جین تنگ باعث اسیب به پاهای ما میشود اگر زمینه حساسیت یا آلژی دارید بهتر است دور لباس های تنگ خط بکشید
اگر دائم لباس تنگ میپوشید بهتر است بدانید عروق پوست را تحث تاثیر قرار میدهد و گردش خون را مختل میکند و مانع گردش هوا میشود باعث رشد قارچ ها میشود و درنهایت قرمزی خارش اتفاق میوفتد و لباس زیر تنگ باعث رشد باکتری ها میشود و در نهایت باعث عفونت در مثانه و واژن در بانوان میشود.
لباس های تنگ باعث کشیدگی و زخم و یا کمبودی بدن میشود استفاده بلند مدت از لباس های تنگ احتمال سرطان سینه را افزایش میدهد. استفاده بلند مدت از لباس های تنگ احتمال سرطان سینه را افزایش میدهدتنگی لباس باعث مشکل معده می شود. اگر از کمربند استفاده میکنید بهتر است موقع صرف غذا سفت نباش تا فشار به شکم نیاید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب لباس شب یا عروس یا حتی شومیز به نارسیا سر بزنید تا بهترین لباس را برای مراسم های خود انتخاب کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.