لباس برازنده اقوام درجه یک عروس و داماد برای عقد محضری

لباس برازنده اقوام درجه یک عروس و داماد برای عقد محضری

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

وقتی به یک مهمانی دعوت میشویم اولین سوال این است که چی بپوشیم؟ چه لباسی میتواند مناسب مراسمی که به آن دعوت شده ایم باشد؟
انتخاب لباس عقد محضری نه تنها برای عروس و داماد بلکه باید برای همراهان عروس و داماد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر عقد خصوصی باشد میتوان از لباس های باز تر و راحت تری استفاده کرد. انتخاب لباس مناسب و درست برای هر مکان نشان از سلیقه فرد دارد اگر تجربه همراهی عروس و داماد در مراسم عقد داشته باشید پس انتخاب لباس مناسب برای  شما راحت تر خواهد بود. انتخاب لباس برای عقد محضری که با عرف جامعه هناهنگی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است در عقد محضری اقوام و همراهان عروس و داماد حضور خواهند داشت بنابرین  انتخاب لباس پوشیده با رنگ زیبا و همینطور ساده میتواند یک انتخاب درست برای شما باشد.

 

کت و شلوار عقد


بهتر است از وسواس به خرج دادن در انتخاب لباس  بپرهیزید  چون وسواس زیاد باعث میشود انتخاب درستی نداشته باشید در این مقاله میخواهیم به چگونگی در انتخاب درست لباس برای همراهان عروس و داماد در مراسم عقد محضری بپردازیم لطفا همراه ما باشید.

 

لباس عقد محضری همراهان

 

پیراهن همراهان عروس و داماد در عقد 

برای عقد محضری میتوانید از یک پیراهن مجلسی بلند و زیبا کمک بگیرید انتخاب پیراهن بلند میتواند برازنده همراهان عروس و داماد باشد همچنین انتخاب رنگ و نوع لباس بستگی به سلیقه ونوع مجلس دارد. باید بدانید چه نوع پیراهنی را برای چه مکانی انتخاب میکنید بهتر است از پیراهن های پر زرق و برق دوری کنید یک لباس ساده و در عین حال شیک که مناسب عقد باشد انتخاب کنید در انتخاب پیراهن مناسب از قوانین سرپیچی نکنید میتوانید برای انتخاب لباس متناسب با اندام و رنگ پوست خود از دوستان خود کمک بگیرید از لباس های تک رنگ و ساده انتخاب کنید از انتخاب لباس های قدیمی ک داخل کمد آویزان هستند خودداری کنید دانستن  محل مراسم میتواند کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 لباس مناسب همراهان عروس و داماد 

انتخاب لباس مناسب باید در اولویت قرار دهید شیک پوشی در هر مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است  بهتر است برای عقد محضری از لباس های قدیمی و یا لباس های که دارای پولک های زیادی هستند انتخاب نکنید. پیراهن مجلسی کار شده و سنگین مناسب عقد محضری نیستند میتوانید با یک لباس ساده زیبا یی خود را کامل کنید خانوم های خوش سلیقه میتوانند از مانتو مجلسی کمک بگیرند. مانتو های مجلسی زیبا همراه با شال خوش زنگ وشیک و ست کردن آن ها میتواند یک استایل خاص و زیبا به شما ببخشد باید در انتخاب مانتو به رنگ آن نیز دقت کنید بهتر است یک مانتوی ساده و مجلسی انتخاب شما باشد مانتو های که زیاد کار شده اند مناسب همراهان عروس و داماد نیستند خانوم های سن بالا میتوانند از کت و دامن وکت شلوار استفاده کنند.

 

کت و دامن عقد


 

انتخاب رنگ لباس

انتخاب رنگ مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است لباسی که انتخاب میکنید باید با رنگ شال و ... ست باشد رنگ های مانند طلایی،کرم، قهوه ای ، زرشکی ...میتوانند رنگ های مناسبی برای همراهان در عقد محضری باشند اگر عقد یکی از اعضای خانواده تان است بهتر است از رنگ های مشابه انتخاب کنید رنگ های انتخابی باید باهم سازگاری داشته باشند ولی کاملا همانند هم نباشند .
یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب نکردن لباس به رنگ سفید است باید توجه داشته باشید که چه در عقد و چه در عروسی نزدیکان نباید از لباس سفید استفاده کنید اگر لباس سفید برای مراسم فردی انتخاب کرده اید بهتر از آن صرف نظر کنید و به فکر لباس دیگری باشید لباس سفید مناسب عروس است ممکن است با پوشیدن لباس سفید به اشتباه ناراحتی به وجود بیاید.

 

کت عقد محضری


 

انتخاب کفش مناسب

همانطور که انتخاب لباس مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب کفش مناسب نیز اهمیت زیادی دارد. یک کفش مناسب انتخاب کنید تا چند ساعت مراسم را در آن راحت باشید در کنار زیبایی کفش باید کفشی انتخاب شود که قابل پوشیدن باشد ! اگر کفش پاشنه بلند انتخاب کرده اید  بهتر است به همراه خود یک جفت کفش دیگر داشته باشید که در صورت نیاز تعویض کنید بهتر است از کفش های که پاشنه خیلی بلندی دارند و همچنین پاشنه باریکی دارند خودداری کنید شاید در ظاهر این نوع کفش ها زیبایی به شما ببخشد ولی ممکن است در طول مراسم باعث اذیت شما شود و یا ممکن است موقع رقص پاشنه آن بشکند و یا باعث کمر درد و یا پا درد شما شود بهترین انتخاب کفشی است که در عین زیبایی راحتی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

انتخاب جواهرات

داشتن ظاهری شلوغ از زیبایی شما میکاهد استفاده از زیورآلات زیاد باعث بهم ریختن آرامش شما میشود پس بهتر است از جواهرات ساده انتخاب کنید استفاده از زیورآلات که با لباستان هماهنگ باشد میتواند به زیبایی ظاهر شما بی افزاید.
جواهرت ظریف انتخاب کنید زیورالات باید نشان دهنده ظرافت زنانه شما باشد انتخاب جواهرات بزرگ میتواند توجه افراد را از مراسم دور کند میتوانید یک نیم ست یا ست ظریف استفاده کنید.


 

خودنمایی بیش از حد نکنید

بهتراست زیاد در معرض دید قرار نگیرید باید توجه افراد به عروس و داماد باشد انتخاب لباس های خیلی تنگ باعث خودنمایی شما خواهد شد همچنین استفاده غیر معقول و زیاد جواهرات نیز میتواند توجه افراد را به شما جلب کند و نمیتواند مناسب عقد باشد همچنین انتخاب لباس های  نازک مناسب نخواهد بود بهتر است زیبایی و متانت خود را حفظ کنید خودنمایی افراد باعث میشود توجه افراد از عروس داماد دور شود در فرهنگ ما  دید مناسبی به افراد خودنما نخواهد داشت و باعث ناراحتی شما و یا عروس وداماد شود پس بهتر است همانند افراد دیگر لباس انتخاب کنید و به قول معروف همرنگ جماعت شوید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.