شیکترین و مجلل ترین لباس مجلسی اقوام درجه یک 2022

شیکترین و مجلل ترین لباس مجلسی اقوام درجه یک 2022

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

یکی از دغدغه های خانوم ها انتخاب لباس برای مجالس و عروسی و همچنین لباس عقد محضری است و هر چه اقوام نزدیک تر کار سخت تر میشود یکی از مهم ترین افراد در عروسی خواهر عروس و داماد را میتوان نام برد که انتخاب لباس مناسب برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است این افراد در عروسی بیشتر در معرض دید اطرافیان هستن و باید در انتخاب لباس وسواس به خرج بدن بهتر است زودتر از مراسم به فکر خرید لباس باشید چون خرید با عجله باعث میشود رضایت کافی را نداشته باشید از آنجایی که معمولا مدیریت عروسی به عهده شماست و در فیلم عروسی نیز بیشترحضور دارید پس انتخاب لباس یا حتی آرایش شما خیلی مهم است ما در مقاله نارسیا  باید و نبایدها را به شما بازگو میکنیم.

 

لباس خواهر عروس

 

 انتخاب نوع لباس 

خواست هر خواهریه که در عروسی خواهر یا برادرش خاص و زیبا دیده شود. میتوانید برای لباس خواهر عروس از لباس های یقه باز استفاده کنید کت شلوار اصلا توصیه نمیشود لباس های پفی هم انتخاب خوبی نیستن البته بستگی به استایل  شما هم دارد میتوانید لباس با دامن توری انتخاب کنید .
پیراهن مجلسی کار شده مثل لباس های با آستین تور و مروارید کار شده مناسب هستن اگر میخواهید لباستان پوشیده باشد میتوانید لباس آستین دار پوشیده ک در بازار زیاد یافت میشود انتخاب کنید چون از اقوام نزدیک عروس داماد هستید باید لباستان هم زیباتر و خاص تر از لباس سایر مهمانان باشد. امروزه لباس های تور و ساتن نیز بسیار پر کاربرد هستند میتوانید از این نوع لباس ها انتخاب کنید. بهتر است متناسب با سن و اندام خود لباس مناسب انتخاب کنید تا خواص و زیبا دیده شوید.

 

 مدل لباس مجلسی برای خواهر عروس

 

نکات مدل لباس مجلسی بلند 

برای زیباتر شدن لباستان میتوانید لباس های دنباله دار استفاده کنید اگر بالای ۲۵ سال سن دارید پیراهن مجلسی بلند که روی آنها کار شده مناسب هستند و زیبا و با شکوه دیده خواهید شد. لباس های ک سنگ کاری های ریز یا نگین کار شده اند میتوانند مناسب باشند اگر میخواهید سنگین و باوقار انتخاب کنید لباس های بلند مجلسی برازنده خواهد بود و همچنین میتوانید از لباس های گیپور بلند انتخاب کنید اگر میخواهید سینه های شما کوچک تر دیده شوند لباس های یقه هفت  و یا تک شانه میتوانند مناسب باشند و اگر بالاتنه لباس شما کار شده باشد آن قسمت بزرگتر دیده خواهد شداگر شکم دارید بهتر است از گن استفاده کنید تا لباس در تن شما بهتر دیده شود.

 

مدل لباس مجلسی برای خواهر عروس
 

لباس های کوتاه 

پیراهن مجلسی کوتاه هم طرفداران مخصوص خودش را دارد  معمولا خانوم های جوانتر بیشتر از مدل های کوتاه استفاده میکنند. اگر علاقه به پوشیدن لباس های کوتاه و عروسکی هستید بهتر است لباس های مزون دوز و خاص باشید اگر مجرد هستید و سنتان کم است  میتوانید از لباس های عروسکی زیبا استفاده کنید لباس های کوتاه  با رنگ های روشن که در قسمت یقه و آستین آنها کار شده میتواند شمارا تبدیل به یک پرنسس زیبا کند میتوانید با یک کفش بلند متناسب با رنگ لباس انتخاب کنید و زیبا و جذاب دیده شوید و این مدل لباس مجلسی برای خواهر عروس بسیار مناسب است.
 

مدل لباس مجلسی برای خواهر عروس

 

رنگ مدل لباس مجلسی بلند و شیک مخصوص خواهر عروس و داماد

لباس خواهر عروس باید چجوری باشه؟ بهتر است ازرنگ سفید دور باشید چون پوشیدن این رنگ برای اقوام نزدیک مناسب نیس و مختص عروس است. بهتر است از رنگ های طلایی، یاسی و یا فیروزه ای برای لباستان انتخاب کنید و بدرخشید همچنین به هیچ عنوان از تاج استفاده نکنید تاج فقط برای خود عروس است میتوانید به جای آن از سر گل های زیبا استفاده کنید اگر سن شما زیاد است میتوانید از رنگ های مثل سبز یا مشکی  یا بنفش کار شده بلند انتخاب کنند. اگر لاغر اندام هستید میتوانید از رنگ های روشن و بلعکس اگر چاق هستید از رنگ های تیره انتخاب شود.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.