لباس های مشکی جذابی که شما را خاص نشان میدهد!

لباس های مشکی جذابی که شما را خاص نشان میدهد!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

روان شناسی لباس مشکی 

 دید اشتباهی که اطرافیان نسبت به رنگ مشکی دارند این است ک فکر میکنن رنگ مشکی مختص عزاداریست .
انسان در کودکی از رنگ مشکی اتاق تاریک ... هراس دارد ولی در بزرگ سالی لباس مشکی را ترجیه میدهد‌‌ چون رنگ مشکی به معنای فقدان رنگ است، دیده شده است ک بعضی از افراد ی که  افسردگی  داشتند رنگ مشکی را به رنگ های دیگر ترجیه دادند ولی این به این معنا نیس ک فقط مختص افسرده هاست. با ما همراه باشید تا در نارسیا شما را با رنگ مشکی بیشتر آشنا کنیم .

 

لباس مجلسی مشکی

 

تاثیرات رنگ مشکی بر روی اطرافیان 

پوشیدن لباس مشکی ناخوداگاه ی پیام قدرت طلبی و خاص بودن ب دیگران منتقل میکندبیشترین تاثیر را بر روی خود شخص میگذارد فکر میکنند ارتباط با فرد مشکی پوش سخت است
 استفاده بیش از حد از لباس مشکی باعث میشود خل و خوی فرد تغییر کند .
جالب است ک خانوما بیشتر رنگ مشکی میپسندند شاید بخاطر این است افراد با این لباس جدابتر هستند.
مغز انسان رنگ ها را با احساسات ترکیب میکند و احساسات را تحریک میکند.

 

 

انتخاب رنگ مشکی برای لباس مجلسی یکی از پرطرفدارترین گزینه ها است.

 

لباس مشکی

 

رنگ مشکی و نماد آن 

علت رنگ مشکی بخاطر عدم وجود نور در ان است و مکمل ان رنگ سفید است. رنگ مشکی  نماد قدرت هوش و مرموز و جدی بودن فرد است. ما دنیای ناشناخته را مشکی مینامیم چون تصوری از ان نداریم. در فرهنگ ما مشکی رنگ غم و عزا داری و افسردگی مینامند ولی باید در نظر گرفت اکثر مواقع نماد قدرت است به همین دلیل است ک کشیش ها لباس مشکی میپوشند یا فرد رزمی کار ک بالاترین رتبه را دارد لباس مشکی بر تن دارند. رنگ مشکی نماد ارامش و سادگی است.

 

شومیز مشکی
.
.

ویژگی های لباس مشکی 

یکی از  ویژگی های لباس مشکی این که بهتر با رنگ های دیگر ست یشود  لباس مجلسی مشکی شیک و سنگین است  و هر کجا میتوانید لباس مشکی انتخاب کنید رنگ مشکی یکی از اصلی ترین رنگ ها ب شمار میاید. با لباس مشکی  جدابتر دیده خواهید شد. رنگ مشکی به سرعت نور را جذب میکند شاید به همین دلیل است ک افراد این رنگ لباس رابرای لاغر تر دیده شدن انتخاب میکنند.
لباس مشکی رو میتونید با لباس های دیگر که رنگ متضاد دارند ست کنیدالبته رنگ لباس  به سلیقه خود شخص برمیگردد.
افراد با رنگ پوست روشن در لباس مشکی جذابتر خواهند شد

 


 شخصیت مشکی پوش ها 

این افراد شخصیت پیچیده ای دارند و آدمای احساساتی نیستند. اگر ب فکر دوستی با شخصی هستید ک دائم مشکی میپوشد باید بدانید ک زیاد با رفت امد و دوستی رابطه خوبی ندارند و خود را دست نیافتنی میدانند.
این افراد به شدت قدرت طلب  و مرموز هستن در کارشان ب شدت جدی هستن و توجه ای ب جزئیات کار ندارن و نتیجه کار برایشان مهم است.
آرمانگرایی یکی از خصوصیتشان است و به راحتی میتوانند از شرایط سخت خارج شوند افرادی که دائم مشکی میپوشن به شدت قدرت طلب هستن با این رنگ لباس حس خاص بودن دارند و فکر میکنن این حس را با رنگای دیگر ندارند.

 

دید اطرافیان به رنگ مشکی 

این به نگرش فرد بستگی دارد بعضی افراد معتقدن که علت پوشیدن لباس مشکی در عذا داری بخاطر ارامشی ک رنگ مشکی منتقل میکند و بعضی از افراد معتقدن ک رنگ مشکی باعث افسردگی و پرخاشگری خواهد شد.  در این باره اگر مثال مانتو مشکی پوشیده اید بهتر است با رنگ های دیگر ست بشود .
اکثر بانوان در جشن ها پیراهن مجلسی کار شده مشکی انتخاب میکنن چون به جذابیت فرد میافزاید.

 

لباس مشکی کار شده

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.