استایل پوشیده مناسب برای شب خواستگاری  

استایل پوشیده مناسب برای شب خواستگاری  

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

جلسه اول خواستگای معمولا اولین دیدار خانواده ها اتفاق میوفتند یعنی خانواده داماد برای اولین بار شما را میبینن پس یک لباس خواستگاری پوشیده و زیبا نیاز اولیه شما به حساب میاید لباس متناسب با رنگ‌ پوست و استایل شما باعث زیبا تر دیده شدن شما خواهد شد.
اگر ازدواج فامیلی باشد کار شما راحت تر خواهد بود ولی به این معنا نیست که لباس زیبا بر تن نداشته باشید این انتخاب لباسی که شاًن و وقار شما را حفظ کند و مناسب سنتان باشد بسیار مهم خواهد بود. موضوع انتخاب لباس خواستگاری یکی از مهم ترین دغدغه های خانوم ها در شب خاستگاری به حساب میاید ما در این مقاله با نارسیا همراه شما هستیم تا خاص و زیبا باشید .

 

لباس خواستگاری
 

استایل خواستگاری

انتخاب نوع لباس قبل از هر چیزی بستگی به عقاید طرفین دارد. اگر انتخاب شما لباس خواستگاری پوشیده است میتوانید از کت و دامن یا شومیز دامن خواستگاری و یا کت شلوار بپوشید بهتر از قبل هر چیزی سعی کنید خودتان باشید اگر در خانوادتان رسم است که روز خواستگاری چادر سر کنید میتوانید ی چادر سفید خوشگل انتخاب شما باشد غیر از این باشه میتوانید بلیز رنگ ملیح با یک شلوار کرپ ویا شومیز سفید و شلوار ویا تنها شومیز خواستگاری میتوانید بپوشید یک شومیز صورتیه ملایم با یه شلوار سفید راسته با یک روسری صورتی  انتخاب شما باشد .
پارچه ها گیپور و دانتل مناسب نیستند بهتر است لباس جین در مراسم خواستگاری انتخاب نکنید همچنین جواراب شلواری نازک انتخاب درستی نمیتواند باشد. یک لباس ساده و در عین حال شیک میتواند شما را زیباتر نشان دهد. بهتر است از لباس های زرق و برق دار انتخاب نکنید این نوع لباس مناسب استایل خواستگاری نیستند همچنین از لباس های تنگ چسبان استفاده نشود و از پوشیدن مانتو یا مقنعه خود داری کنید .

 

شومیز و شلوار خواستگاری

انتخاب کفش مناسب برای خواستگاری

اگر قد بلندی دارید بهتر است از صندل استفاده کنید همچنین میتوانید از پاپوش های مخملی هم در مراسم خواستگاری استفاده کنید و اگر قد کوتاهی دارید و میخواهید یکم بلند تر دیده شوید میتوانید از صندل و یا کفش های لژدار استفاده کنید همچنین بهتر است پاشنه کفش زیر۵ سانت باشد برای زیبا تر دیده شدن میتوانید یک لاک خوش رنگ هم استفاده کنید اگر دامن بلندی دارید میتوانید از کفش های مچ دار استفاده کنید. اهمیت به زیبایی و قد هیچ مشکلی ندارد ولی برای شب خواستگاری بهتر است خود واقعیتان باشید.

 

استفاده از اکسسوری ها

بهتر است از سرویس ظریف استفاده کنید از گردن بند ظریف گوشواره های کوچک و... بهتر است انگشتر به دست نداشته باشید و میتوانید یک لاک خوش رنگ بزنید و دستای خود را مرطوب نگه دارید اکسسوری ها میتوانند استایل شما را زیباتر کنند. همچنین میتوانید از گیره سر یا دست بند استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که ظاهر خود را شلوغ نکنید چون شلوغی ظاهر جذابیتی ندارد و استفاده درست از اکسسوری ها نقش خاصی در استایل خواستگاری شما دارد.

 

انتخاب رنگ لباس مناسب برای استایل خواستگاری

در این باره اولین چیزی که باید به آن توجه کنید استایل و رنگ‌ پوستتان است هماهنگی لباس و رنگ پوست که انتخاب میکنید میتواند در ظاهر شما تاثیر گذار باشد. بهتر است استایل خود را کاملا سفید ست نکنید. همچنین از لباسی که رنگ مشکی دارد دوری کنید چون حس بدی به افراد میدهد. از رنگ های سرد برای مراسم خاستگاری انتخاب کنید چون این رنگ ها باعث آرامش میشود.
میتوانید از رنگ های مثل نسکافه ای ، صورتی و یا کرم انتخاب کنید اگر نوع پوست شما سبزه است بهتر است از رنگ های سرد استفاده نشود این افراد میتوانند از رنگهای گرم مانند زرشکی، بنفش ... انتخاب کنند.

 

لباس خاستگاری

 

آرایش مخصوص خواستگاری 

همانطور که گفتیم لباس نقش مهمی دارد آرایش هم مانند لباس نقش مهمی در ظاهر شما دارد از آرایش کردن زیاد خودداری کنید بهتر است یک آرایش ملیح بسنده کنید آرایش زیاد باعث میشود شما از آن سادگی و آراسته گی دور باشید ازاستفاده از رژ لب های جیغ یا خط لب اجتناب کنید به جای آن میتوانید رژ صورتی ملایم انتخاب کنید.
با استفاده از کرم پودر ریمل و رژ لب ی آرایشه ملایم انجام دهید میتوانید کمی رژ گونه و خط چشم نازک وساده بکشید سعی کنید صورت دخترانه و زیبای خود را پشت آرایش غلیظ پنهان نکنید ی آرایش دخترانه ساده انجام دهید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.