چگونه در شرایط کرونا عروسی بگیریم

چگونه در شرایط کرونا عروسی بگیریم

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

عروسی در کرونا یکی از پر چالش ترین و سخت ترین عروسی برای زوج ها و همینطور خانواده ها و مهمان ها خواهد بود در این ایام کرونا که احتمال درگیر شدن به کرونا زیاد است باید محتاط باشیم و مواظب سلامتی مان باشیم اگر پروتکل های بهداشتی در مراسم ها رعایت نشود و فردی ناقل باشد احتمال مبتلا عروس داماد و یا خانواده ها به شدت بالا خواهد رفت چه بسا بسیاری از خانواده ها در این ایام بخاطر جدی نگرفتن این بیماری جون عزیزانشان را از دست داده اند به هر حال هر دختر خانمی آرزو دارد که لباس عروس به تن کند و برای این که سلامتی خودمان و اطرافیان به خطر نیوفتد بهتر است  نکاتی را رعایت کنید با نارسیا همراه باشید تا نکاتی را یاد آور شویم.

 استفاده از ماسک در مراسم عروسی در شرایط کرونایی

ماسک مهم ترین  وسلیه برای جلوگیری از کروناست استفاده درست از ماسک و یا در موارد ضرروری و سر بسته استفاده از دوتا ماسک میتواند کار ساز باشد
بهتر است کودکان را همراه خودتان به عروسی نبرید و اگر بردید بهتر است  در ساعاتی که مراسم عروسی برگزار میشود به کودکان ماسک مخصوص کودکان استفاده شود.
انتقال کرونا از طریق قطرات تنفسی به شدت بالاست زدن ماسک در برابرعطسه و سرفه کردن و پخش کردن قطرات تنفسی  موثر است در نظر داشته باشید که کودکان بیشتر امکان دارد ناقل باشند .

کرونا و عروسی


شستن دست ها قبل از داخل شدن به تالار عروسی

در طول عروسی امکان این که شما سطوح مختلف را لمس کرده باشید بسیار بالاست و یا افرادی برای تبریک گفتن به شما جلو خواهند آمد  شاید بعضی افراد بخواهند با شما دست بدهد و شما در رودر وایسی مجبور به دست دادن باشید شاید احتمال انتقال کرونا از سطوح صد در صد نباشد ولی صفر درصد هم نیست پس حتما دستان خود را بدون زدن به چشم و یا دهان و یا خوراکی .... بشورید.

 استفاده از مایع ضد عفونی در مراسم عروسی 

در عروسی شستن دست ها برای عروس خانوم ها سخت وموثر نیست بهتر است عروس خانوم به همراه خودشان دستمال مرطوب داشته باشند که بسیار به ان احتیاج خواهند داشت .
داشتن مایع ضد عفونی کننده بسیار مهم است  بهتر است همراه خودتان داشته باشید و آن را فراموش نکنید تا در طول مراسم عروسی از آن استفاده کنید.
همچنین در صورت امکان از دست دادن با مهمان ها خود داری کنید و این موضوع را با مهمانان در میان بگذارید تا آنها هم رعایت کنند. 

کرونا و عروسی

رعایت فاصله اجتماعی در طول مراسم 

گرفتن عروسی در این ایام در فضای باز بسیار بهتر از فضای بسته است  و با رعایت کردن احتمال  مبتلا به کرونا پایین میاید ولی اگر عروسی در فضای بسته است بهتر است فاصله هارا در تالار رعایت کنید در هر دو صورت بهتر است  قبل از هر چیزی  اول به فکر سلامتی خودتان و اطرافیانتان باشید .
تا با رعایت فاصله اجتمایی از عروسی لذت ببرید میتوانید موقع صرف شام و میوه ماسک خود را در بیاورید و بعد از آن دوباره ماسک خود را بزنید.
خوشبختانه اکثر تالار ها فاصله های مناسب برای چیدن صندلی ها را رعایت میکنند و این بسیار خوب است .

و سخت آخر

اکثرا زوج ها همچنان بیش از یک سال است ک منتظرن که کرونا را پشت سر بگذارند تا مراسم عروسی خود را بگیرید ولی متاسفانه هنچنان کرونا وجود دارد 
اگر امکان این که  عروسی تان را به تاخیر بیندازید بهتر است این کارا را انجام دهید و اگر مجبور به برگزاری مراسم عروسی خود هستید بهتر است همه پروتکل ها را روعایت کنید و به مهمان های کم بسند کنید .
متاسفانه در این ایام گرفتن عروسی به اجبار است و عروس داماد ها بشدت استرس دارند و شور اشتیاقی برای برگزاری آن ندارند .
امروزه بعضی از زوج ها به علت این که بیماری دامن گیرشان نشود بدون عروسی راهی خانه زندگیشان میشود که این افراد میتوانند بعد کرونا مراسم خود را برگزار کنند و یا میتوانند  لباس عروس پوشیده و ب آتلیه مراجعه کنند و عکسای عروسی خود را ب یادگار بگذارند

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.