رنگ سال ۲۰۲۲ چه رنگی است؟ | رنگ هایی که میتونی باهاش ست کنی!

رنگ سال ۲۰۲۲ چه رنگی است؟ | رنگ هایی که میتونی باهاش ست کنی!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

هر ساله و در آستانه شروع سال میلادی، رنگ سال از سوی شرکت پنتون معرفی می‌شود. معمولا رنگ‌ها با توجه به شرایط انتخاب می‌شوند و الهام بخش شروعی دوباره‌اند. بسیاری از افراد نیز تمایل دارند رنگ لباس و دکوراسیون منزل‌ خود را مطابق رنگ سال انتخاب کنند. اگر شما هم طرفدار رنگ سال ۲۰۲۲ هستید این مطلب را تا انتها بخوانید. در اینجا شما را برای دیدن مدل های بیشتر و خرید لباس زنانه دعوت می کند.

رنگ سال ۲۰۲۲ ایران و اروپا چیست؟ 1

معمولا رنگ سال ۲۰۲۲ با توجه به اتفاقات جهانی و بزرگ سال گذشته تعیین می‌شود؛ به گونه‌ای که برای شروع سالی جدید نیز الهام‌بخش و امید دهنده باشد. به عنوان مثال رنگ سال گذشته با توجه به شرایط کرونا، رنگ‌های مکمل زرد و طوسی اعلام شد.

امسال نیز شرکت پنتون رنگ سال را متناسب با شرایط جهانی خلق کرده است؛ رنگ سال ۲۰۲۲ با نام رنگ very pery یا آبی پویا شناخته می‌شود. این رنگ ترکیبی از رنگ‌های بنفش، آبی مرجانی و قرمز است. آبی پویا نوید دهنده آینده‌ای روشن است و خلاقیت، آرامش و شادی را به جامعه تزریق می‌کند. رنگ آبی پویا، یک رنگ جدید است و تحول بزرگی در صنعت مد به حساب می‌آید.

 

رنگ سال ۲۰۲۲

 

کد رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

رنگ آبی پویا یا همان very pery به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان آن را در دکوراسیون منزل، طراحی‌های گرافیکی و دیجیتال و مد و استایل به کار برد. شرکت پنتون بعد از سال‌های زیادی دست به خلق رنگ زده است و کد این رنگ را نیز Pantone 17-3938 برای رنگ سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

 

نماد رنگ سال ۲۰۲۲

برای توصیف رنگ سال ۲۰۲۲ به طور خلاصه می‌توان گفت این رنگ، نماد تغییرات است. در سال جدید امید است که به سوی آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنیم؛ از طرفی زندگی جامعه جهانی در دوران همه‌گیری کرونا تغییرات زیادی یافته است. رنگ آبی پویا، احساس شادی و خلاقیت را به افراد القا می‌کند و افراد را تشویق می‌کند که به سوی تغییرات مثبت حرکت کنند.

 

pantone

 

پنتون چیست؟

شرکت پنتون Pantone یک شرکت بزرگ در زمینه چاپ و رنگ در ایالت آمریکا است. بسیاری از متخصصان و طراحان مد نیز، این شرکت را الهام‌بخش خود می‌دانند. این شرکت هر سال، رنگ سال جدید را طبق اتفاقات و وقایع جهانی اعلام می‌کند. شرکت‌های معروف زیادی اقدام به معرفی رنگ می‌کنند؛ اما در میان این شرکت‌ها، شرکت پنتون اعتبار و شهرت بیشتری دارد. به همین دلیل از سال ۲۰۰۰ رنگ سال توسط شرکت Pantone معرفی می‌شود.

 

نحوه انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲

شرکت پنتون برای انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲، از تعدادی  طراح خبره و مشهور دعوت می‌کند که از سراسر جهان در جلساتی محرمانه شرکت کنند. این جلسات محرمانه دوبار در طی سال برگزار می‌شود و طراحان ایده‌ها و نظرات خود را با هم به اشتراک می‌گذارند. در نهایت رنگ‌های انتخاب شده به مردم معرفی می‌شود تا با نظر سنجی از مردم، بهترین رنگ، به عنوان رنگ سال معرفی گردد. امسال نیز شرکت پنتون به این نتیجه رسید که برای رنگ سال ۲۰۲۲ به خلق رنگی جدید نیاز دارند؛ طبق این فرایند‌ها نیز رنگ آبی‌ پویا به عنوان رنگ سال معرفی شد.

رنگ سال ۲۰۲۲

 

پیش‌بینی رنگ سال ۱۴۰۱

شرکت پنتون یک شرکت بسیار معتبر در زمینه رنگ و رنگ‌شناسی است؛ رنگ سال جدید هر سال با پیشینه و معنایی متفاوت معرفی می‌شود و تمام کشورهای دنیا نیز، آن را به عنوان رنگ سال می‌شناسند‌. ایران نیز برای رنگ سال ۱۴۰۱ و رنگ سال ۲۰۲۲ از رنگ آبی پویا استقبال کرده است؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود رنگ مانتو ۱۴۰۱، آبی پویا باشد.

البته برخی از متخصصان و طراحان ایرانی، رنگ سال ۱۴۰۱ را رنگ هلویی و یا سبز دودی معرفی کرده‌اند. تنها چندماه تا شروع سال جدید باقی مانده و باید دید کدام رنگ به عنوان رنگ سال ۱۴۰۱ انتخاب می‌شود.

 

پنتون

 

رنگ‌های ست کردن با آبی پویا

همان‌طور که قبلا گفته شد، رنگ سال ۲۰۲۲، یک رنگ جدید است؛ بنابراین برای ست کردن آن باید با احتیاط پیش رفت. طراحان شرکت پنتون پلت رنگی پیشنهادی خود را برای ست کردن با رنگ very pery ارائه کرده‌اند. برای ست کردن دکوراسیون و یا استایل می‌توان از این پلت پیشنهادی استفاده کرد. چهار پلت رنگی پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ شامل رنگ‌های زیر است؛

  • رنگ ارغوانی، بنفش و صورتی
  • سبز زیتونی و طیف‌های ملایم سبز
  • کرمی، نارنجی و قهوه‌ای
  • آبی روشن و آبی دریایی

 نگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال ۲۰۲۲

ست رنگ سالرنگ سال ۱۴۰۱

این رنگ‌ها از میان رنگ‌های شاد و انرژی بخش انتخاب شده‌اند و برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان پیشنهاد شده‌اند.

 

نحوه ست کردن با مانتو رنگ آبی پویا (very pery)

رنگ سال ۱۴۰۱، جزو طیف‌های رنگی ملایم است و برای ست کردن مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ می‌توانید به سراغ رنگ‌های گرم‌ بروید. رنگ‌های گرم به رنگ آبی پویا جلوه‌ بیشتری می‌بخشند و زیبایی استایل شما را دو چندان می‌کنند. البته برای ست کردن رنگ سال جدید می‌توانید از بیشتر رنگ‌های کمدتان استفاده کنید؛ چرا که آبی پویا با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها هم‌خوانی دارد. برای این که ایده بگیرید، در ادامه چند ترکیب رنگی مناسب با آبی پویا را ذکر می‌کنیم.

 

۱/ رنگ قرمز

قرمز یکی از رنگ‌های پرحرارت و گرم است. در کنار مانتو آبی پویا می‌توانید از جزئیات و اکسسوری‌هایی به رنگ قرمز استفاده کنید. استفاده از دستبندهای باریک به رنگ قرمز و یا گیره‌سر‌های قرمز، پیچیدگی خوبی در استایل شما در انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲ ایجاد می‌کند.

 

رنگ سال

 

۲/ رنگ سبز

رنگ سبز از رنگ‌های موجود در طبیعت است و با بیشتر رنگ‌ها هم‌خوانی دارد. برای ست کردن رنگ مانتو ۱۴۰۱ و رنگ سال ۲۰۲۲ نیز می‌توانید از رنگ سبز استفاده کنید. شرکت پنتون هم رنگ سبز را به عنوان رنگ‌های پیشنهادی خود اعلام کرده است؛ بنابراین اطمینان می‌دهیم که با ترکیب رنگ سبز و آبی پویا، استایل چشم‌نوازی خلق می‌کنید.

 

رنگ سال ۲۰۲۲

۳/ رنگ آبی

از دیگر رنگ‌های پیشنهادی شرکت پنتون، رنگ آبی است. برای ست کردن مانتو می‌توانید از رنگ آبی دریایی نیز برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲ استفاده کنید.

 

۴/ رنگ هلویی

اگر طرفدار رنگ‌های ملایم و پاستیلی هستید می‌توانید مانتوی خود را با رنگ هلویی ست کنید؛ این ست حس شادابی و طراوت بیشتری را منتقل می‌کند و پرطرفدار در بین رنگ سال ۲۰۲۲ است.

رنگ سال ۲۰۲۲

 

۵/ رنگ بنفش کبود

بنفش کبود از دیگر رنگ‌های زیبا و مکمل رنگ آبی پویا ست. برای ست کردن مانتوی خود در سال جدید می‌توانید این رنگ را در استایل خود به‌کار ببرید. این رنگ نیز جزو رنگ‌های پیشنهادی شرکت پنتون است و برای استفاده در بهار و عید انتخاب بسیار خوبی است.


در اینجا درباره نکات انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲ و نحوه ست کردن با رنگ های لباس صحبت کردیم علاوه بر انتخاب لباس زنانه خود شما می توانید از رنگ سال ۲۰۲۲ برای انتخاب انواع مدل های جذاب لباس مجلسی خود هم استفاده کنید. 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.