لباس هایی که شمارو چند سایز لاغر تر نشون میده !

لباس هایی که شمارو چند سایز لاغر تر نشون میده !

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

یکی از مهم ترین اصول شیک پوشی و روفرم بودن انتخاب درست نوع لباس و رنگ لباس است .
انتخاب لباس برای افرادی ک اضافه وزن دارند یا به اصطلاح چاق هستند یکم سخت تر است و باید بدانید رنگ لباس هایی که انتخاب میکنید یا مدل لباس روی ظاهر شما تاثیر بسزایی دارد. داشتن اضافه وزن به این معنا نیست که نمیتوانید زیبا و خوش تیپ به نظر برسید. داشتن ظاهری زیبا برای بانوان بسیار مهم است وافراد چاق باید توجه  بیشتری به ظاهر خود داشته باشند.

 

 

انتخاب رنگ لباس 

همه ما میدانیم که لباس هایی ک رنگ مشکی دارند مناسب افراد چاق هستند دلیل اصلی استفاده از رنگ مشکی لاغرتر تر دیده شدن اندام این افراد است .
برای این ک بدنتون رو فرم دیده شود بهتر است به سراغ لباس های با رنگ تیره بروید مانند مشکی، زرشکی، سبز تیره .... و به هیچ عنوان لباس هایی با رنگ روشن انتخاب نکنید چون رنگ های تیره افراد را لاغر تر نشان میدهد.
 اگر علاقه به پوشیدن لباس با رنگ روشن دارید بهتر است لباس های تک رنگ انتخاب کنید.
استفاده از لباس های رنگا رنگ بدن را حجیم و بزرگ نشان میدهد لبا سهای روشن و پر رنگ باعث میشود چاقتر دیده شوید.
 

لباس مشکی

 

انتخاب نوع لباس 

استفاده از لباس های شلوغ به هیچ عنوان توصیه نمیشود. لباس های بافت یا پشمی مناسب این افراد نیستند وبهتر است از لباس های کتان یا نخی استفاده شود. لباس های با طرح برجسته و زمخت دوری کنید و لباس های یقه هفت گزینه مناسبی برای لاغتر دیده شدن هستن چون باعث میشود گردن شما کشیده تر دیده شود. اگر بالاتنه چاقی دارید بهتر است از لباس های یقه اسکی دوری کنید و همچنین از  لباس های با یقه حلقه مناسب افرادی هستند ک باسن چاقی دارند.
کت و شلوار  های بلند شمارا لاغرتر نشان میدهد و ژاکت های که حجیم نیستند مناسب هستند از پیراهن مجلسی کار شده و لباس های زرق و برق دار  دوری کنید بهتر است از پارچه های ظریف استفاده کنید لباس های که طرح عمودی هستن مناسب این افراد هستند.
چون باعث میشود قد شما بلند و لاغر تردیده شود اگر شکم بزرگی دارید بهتر است از کمر بند استفاده نکنید لباس های یک دست ک بدون دکمه هستن شمارا لاغتر نشان میدهد.
از پوشیدن دامن یا تاپ کوتاه بپرهیزید چون نواحی چاق نمایان میشود. اگر قد کوتاهی داریداستفاده از شال گردن توجه هارا از قد شما دور میکند همچنین میتوانید از رنگ های که رنگ روشن و تیره در ان به کار رفته استفاده کنید .

 

کت و شلوار.
 

 انتخاب شلوار مناسب 

بهتر است شلوار های ک جنس  انها پارچه است را نخرید شلوارهای جین برای شما بسیار مناسب هستند، آن هم جین‌هایی ک رنگ تیره. سرمه‌ای میتوانند جذابیت ب شما ببخشد.
 استفاده از شلوار کتان مناسب ترین نوع شلوار برای این افراد هستن همچنین میتوانید ارشلوار جین راسته  استفاده کنید. 
 از شلوار جین تنگ دوری  کنید اگر قد بلندی دارید میتوانید یک  پیراهن مهمانی ساده   و شلوار راسته انتخاب شما باشد.
شلوارهایی که دمپای آن ها باریک‌تر است بالای پا شما پهن‌تر و بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهد در عوض می‌تواند از شلوارهای تمام راسته یا به اصطلاح بگی استفاده کنید.


شلوار جین
 

اندازه لباس

دقت کنید لباس هایی که انتخاب میکنید متناسب با سن و اندامتان باشد لباس کوتاه یا بلند فقط شما را چاقتر نشان میدهد پوشیدن لباس های گشاد برای پوشاندن  اندام روش درستی نیست مانتوهای بلند باعث میشود فرد لاغتر دیده شود با لباس زیر شل و ول که به اندازه ی کافی نگهدارندگی ندارد نمیشود خوب به نظر رسید. سوتینی بخرید که اندازه تان باشد. یک سوتین  خوب نه تنها اندامتان را جمع و جور می‌کند، بلکه جوان تر هم نشانتان می دهد و درد پشت کمر کاهش میابد. برای کم کردن قطر باسن و ران، لباس زیر لنگه دار و فاق بلندی از کتان محکم بپوشید.
 

انتخاب نوع کفش

وجود بند روی قوزک پا، پایین ساق پا را درشت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید در عوض پاشنه‌های تو‌پر جایگزین کنید که ضخامت کف پا را با ماهیچه ساق پای شما متناسب و متعادل می‌کند و همچنین نسبت به پاشنه‌های بلند معمولی گزینه  بهتری برای شما هستند همچنین بهتر است از کفشی استفاده کنید که حداکثر 6 سانتی‌متر پاشنه آن ارتفاع داشته باشد، در غیر این صورت نامتناسب به نظر می‌رسید اگر ساق پای چاقی دارید میتوانید از کفش های تخت ساده استفاده کنید کفش های پاشنه بلند  یا کفش های لژدارک قطور پاشنه آنها زیاد است مناسب نیستن و همینطور باریک بهتر است متوسط باشد کفش که پشت انها باز است یا بند دارند مناسب نیستن چون باعث میشود چاقی پا نمایان شود.

همچنین شما می توانید برای مشاوره انتخاب لباس زیبا مجلسی و لباس خاص عروس از مشاورین رایگان نارسیا بهترین لباس برای اندام زیبایتان انتخاب کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.