انتخاب لباس برای اندام گلابی شکل

انتخاب لباس برای اندام گلابی شکل

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

همه ما دوست داریم لباسی که انتخاب کنیم از قبیل پیراهن مجلسی کار شده، مانتو مجلسی، لباس عروس، مانتو مجلسی و... که به زیباترین شکل ممکن استایل مان را نشان  دهد و این امر خواستار سلیقه و دانستن شکل و اندام خودمان است هر فردی اندام متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند .
شناخت آن و انتخاب لباس مناسب باعث زیبا تر دیده شدن استایل شما خواهد شد هر شکل و اندامی که دارید قبل از هر چیزی باید خودتان را دوس داشته باشید و اعتماد بنفس کافی داشته باشید. 

لباس مناسب اندام گلابی


هر اندامی زیبایی منحصر به فرد خودش را دارد لباسی که انتخاب میکنید باید نقص اندام تان را بپوشاند و به بهتر دیده شدن اندامتان کمک کند در این مقاله میخواهیم در مورد افرادی که اندام گلابی شکل دارند توضیحاتی خدمت شما عرض کنیم تا در انتخاب لباس مناسب برای این افراد راهنمایی های لازم را کرده باشیم .
لطفا همراه ما باشید تا نکاتی را یاد آور شما شویم .

اندام گلابی

 

اندام گلابی شکل به چه اندامی میگویند؟؟

اندام گلابی شکل به اندامی میگویند که دور سینه فرد از دور باسن فرد کوچیک تر است این افراد به علت این که باسن بزرگی دارند دور کمرشان باریک دیده میشود و این امر زیبایی اندام این افراد را دو چندان میکند .
این افراد بالاتنه ظریفی دارند و بلعکس باسن پهن و پاهای پری دارند و ساق پای این افراد درشت است اگرلباس مناسب انتخاب کنید میتوانید به لاغر دیده  شدن پاهای شما کمک کند و یک زیبایی به اندام شما ببخشد بعضی از این افراد فرو رفتی کمر ندارد در کل دور باسن این افراد از جدول سایز بندی بزرگتر است .

لباس مناسب اندام گلابی شکل

لباس مناسب برای اندام گلابی شکل 

پیراهن‌های دلکته برای این افراد انتخاب خوبی خواهد بود  ولی در نظر داشته باشید که لباسی که انتخاب میکنید آزاد و راحت باشد .
اگر به لباس های تنگ علاقه دارید بهتر است قسمت کمر آن تنگ باشید با این حال شاید  پوشیدن این نوع لباس برای همه راحت نباشد.
شومیزوپیراهن و تاپ های با رنگ روشن مناسب شما خواهند بود .
این کار باعث میشود بالا تنه شما بزرگتر نشان دهد پیراهن مجلسی کار شده  که تزئیناتی در قسمت بالاتنه دارند مناسب این افراد هستند لباس های  که در بالا تنه آنها از  پارچه گلدار استفاده شده و تاپ های بند دار اگر درست و اندازه انتخاب شوند مناسب شما خواهند بود.
لباسی انتخاب کنید که جلب توجه افراد به بالاتنه شما بیشتر باشد  و توجه را از پایین تنه شما دور کند. 
لباس های با آستین کلوش و یا پفی و گشاد  انتخاب شما باشد .
استفاده از لباس های چند لایه و یا لباس هایی که در بالاتنه آنها کار شده مناسب هستند و بسیار اندام شما را زیبا خواهند کرد.

لباس های که نباید انتخاب کنند 

لباس هایی با طرح های شلوغ در پایین تنه برای این افراد مناسب نیستند لباس های تنگ و چسبان انتخاب درستی نمیتوانند باشند.
همچنین پوشیدن لباس های تنگ باعث میشود بین بالاتنه و پایین تنه شما اختلاف زیاد شود و این زیبایی اندام شما را بهم خواهد ریخت.
لباس هایی که با پارچه های خشک و همچنین کلفت مانند لباس های جین برای قسمت پایینی لباس نباید استفاده شود .
استفاده از رنگ روشن برای بالا تنه لباس و رنگ تیره برای پایین تنه لباس بهترین انتخاب است اگر برعکس انتخاب شود استایل نامناسبی خواهید داشت.  
شلوار های شلوغ و لباس های تزئین شده در پایین تنه آن مناسب افرادی که اندام گلابی شکل دارند نخواهد بود .


اکسسوری و کفش مناسب 

گوشواره و گردنبد های پر زرق و برق مناسب این افراد هستند با این کار توجه را به قسمت بالاتنه خود جلب میکنید اگر پاهای درشت  و پری دارید و همچنین قد کوتاهی دارید بهترین کفش برای شما کفش پاشنه بلند خواهد بود تا به کشیده تر دیده شدن پاهای شما کمک کند.
اگر علاقه به پوشیدن کفش های پاشنه بلند ندارید میتوانید از کفش های که پاشنه متوسط دارند انتخاب کنید کفش ها لژدار و کفش های پاشنه نیمه کلفت و کوتاه مناسب شما هستند از چکمه های بلند استفاده کنید این کار باعث میشود ران ها شما کمتر در معرض دید باشند انتخاب یک کفش که نوک تیزی دارد اصلا مناسب این افراد نخواهد بود.


شلوار و دامن مناسب  اندام گلابی شکل

این افراد به علت این که باید پاهای خود را لاغر تر نشان دهند بهتر است شلوار های ساده و با رنگ های تیره انتخاب کنند انتخاب شلوار با رنگ مشکی انتخاب مناسب برای این افراد خواهد بود .
بهتر است از شلوار های راسته و ساده انتخاب کنید .
استفاده  از دامن های ترک و همچنین دامن های کلوش ساده زیبایی خاصی به اندام شما خواهد بخشید.
دامن های راسته و جذب همچنین دامن های چین دار و دامن های پلیسه کوتاه  برای فرادی که اندام گلابی شکل هستند مناسب نیستند .
بهتر است از این نوع دامن ها دوری کنید همچنین از شلوار های  که تنگ و جذب هستند دوری کنید  دامن های شلوغ و کار شده انتخاب این افراد نباشد.

اندازه و قد لباس

اگر قدی کوتاه دارید بهتر است لباس هایی که تا روی زانو هستند را انتخاب نکنید اندازه لباس شما باید تا روی باسن شما باشد ن زیاد بلند باشد و نه زیاد کوتاه 
اگر علاقه به پوشیدن کت و شلوار دارید بهتر است کتی انتخاب شود که بلندی آن تا زیر باسن شما باشد همچنان در انتخاب بلیز هم باید این قانون را رعایت کنید .
بهتر است از کت و همچنین ژاکت های کوتاه استفاده نشود چون باعث میشود پایین تنه شما بیشتر جلب توجه کند. 

یقه لباس

یقه لباس بسیار در انتخاب لباس مهم خواهد بود یقه‌ایی مثل یقه قایقی باعث می‌شه شونه‌های شما پهن‌تر به نظر بیایند. 
یقه دلبری هم همین‌کار را خواهد کرد .
با این تفاوت که علاه بر پهن‌تر نشون دادن شونه سینه‌ها ی شما رابرجسته‌تر نشون خواهد داد همچنین لباس هایی که یقه هفت دارند هم برای افرادی که اندام‌ گلابی شکل دارند مناسب خواهند بود .
همچنین انتخاب لباس هایی که یقه چین دار دارند بهترین انتخاب برای این افراد است.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.