فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب لباس زیر

فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب لباس زیر

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

 

ملاکتان برای انتخاب لباس زیر چیست؟؟

سلامتی؟؟؟

 زیبایی؟؟؟
لباس زیر یکی از مهم ترین نوع لباس به شمار می آید ما اینجا در نارسیا میخواهیم تاثیرات رنگ ها برای شما بازگو کنیم و در انتخاب لباس زیر راهنمایتان کنیم.
تحقیقات قبلی نشان داده که رنگ های روشن تر واکنش های مثبت بیشتری نسبت به رنگ های تیره ایجاد می کنند  لباس زیر نقش مهمی در تحریک فرد متقابل دارد نباید لباس زیر را بی  اهمیت بشمارید زیرا علاوه بر زیبایی برای سلامتی فرد هم مهم است بهتر است از لباس زیر های نخی استفاده شود و هر چند وقت یک بار به سراغ لباس زیر های جدید بروید و از عفونت های احتمالی جلوگیری کنید. اینجا تاثیرات رنگ ها برای شما بازگو خواهیم کرد همراه ما باشید. 

 

لباس زیر زنانه قرمز 

بهتر است بدانید که خانوم ها از رنگ لباس زیر قرمز برای تحریک همسرانشان استفاده میکنند رنگ قرمز رنگ هیجان است. افرادی ک لباس رنگ قرمز انتخاب میکنند پر از انرژی و اشتیاق هستند و همچنین رنگ شجاعت است.  این افراد هراسی از گفتن خواسته خود ندارند رنگ قرمز برای فرد جذابیت جنسی میبخشد.

 

لباس زیر قرمز

 


لباس زیر زنانه سفید 

این نوع رنگ مناسب خانوم های جوانتر هستند ورنگ سفید نماد معصومیت و پاکی است  و افراد که به تمیزی اهمیت زیاد میدهند از لباس زیر سفید استفاده میکنند. این رنگ جذاببت خاصی به افراد دارای رنگ پوست سبزه و همینطور سفید میدهد .همچنین برای پوشیدن زیر لباس هایی مثل شومیز مجلسی خیلی خوب است مغز اقایون به لباس زیر سفید واکنش مثبت میدهد. این نوع رنگ لباس زیر باعث میشود فرد آنگونه که هست دیده شود.

 

لباس زیر سفسد
.


لباس زیر مشکی 

این نوع رنگ مناسب افراد با رنگ پوست سبزه است بلعکس خانوهای با رنگ پوست روشن بیشتر از این رنگ لباس زیر استفاده میکنند در انتخاب این نوع رنگ  باید وسواس زیاد به خرج داد زیرا میتواند هم تاثیرات منفی  هم مثبت به همراه داشته باشد. لباس زیر رنگ مشکی تمایلات عمیق نفسانی را در فرد نشان میدهد و میتواند باعث خستگی چشم شود.

 

لباس زیر مشکی

 

لباس زیر رنگ زرد 

‌رنگ زرد روشن نماد شادی و طراوت است  با انتخاب این رنگ بی مانند میشوید. طبق آمار درصد کمی از مردم لباس زیر زرد انتخاب میکنند. لباس زرد تیره نشانگر بیماری و حسادت در فرد است اگر به این رنگ علاقه دارید بهتر است از رنگ زرد روشن استفاده کنید.

 

لباس زیر رنگ آبی 

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها لباس زیر در علم روانشناسی است در این نوع رنگ چه روشن چه تیره هیچ تاثیر منفی برای فرد ندارد  رنگ آبی نماد صداقت و افتخار است. 
رنگ آبی رنگ آرامش و وقار به فرد هدیه میبخشد. در علم روانشناسی  رنگ آبی بسیار تاثیرات مثبتی بر انسان داردو احساس راحتی و اعتماد به فرد میدهد. بهتر است از انتخاب  لباس زیر رنگ آبی دریغ نکنید.

 

لباس زیر آبی.

 

لباس زیر رنگ بنفش 

یکی از رنگ های که در لباس زیر زیاد پیدا میشود رنگ بنفش است و طرفدار های زیادی دارد. افراد ک این رنگ را انتخاب میکنند معمولا روحیه حساس و آسیب پزیری دارند این افراد خواستار رابطه طولانی و پایدار هستند  چنین اشخاصی خاص هستند.


 

لباس زیر رنگ سبز 

رنگ سبز دارای گونه های زیادی است و میتواند تاثیر های متفاوتی داشته باشد از نظر روانشناسی همه طیف رنگ‌ سبز نماد صمیمیت و دوستی هستند و برای حس آرامش دادن به فرد مقابل بهتر است رنگ سبز بپوشید. رنگ سبز نشانگر رنگ طبیعت است و حس نشاط را برای شما به ارمغان میاورد.
 

 

لباس زیر رنگ صورتی 

رنگ صورتی  نشانه آرامش و ملایمت است و حس لطافت ب شما میدهد و خواستار محبت فرد مقابل هستند افراد با روحیه لطیف میتوانند از این رنگ لباس زیر انتخاب کنند.

 

لباس زیر صورتی


 

لباس زیر رنگ نارنجی

با انتخاب این رنگ از ویژگی های رنگ قرمز و زرد یکجا برخوردار خواهید شد رنگ  نارنجی نماد عقل و خرد است و نشان دهنده مقام و ثروت است. این رنگ شادابی رنگ زرد و شور اشتیاق رنگ قرمز را باهم دارد و میتواند تحریک کننده فرد مقابل باشد.
 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.