برای انتخاب کت و شلوار دامادی نباید این رنگ ها رو بپوشید!

برای انتخاب کت و شلوار دامادی نباید این رنگ ها رو بپوشید!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

ست کردن کت و شلوار داماد با عروس

روز عروسی یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین روز ها در زندگی هر کسی است. در کنار زیبایی های مختلف این روز یکی از بخش های جذاب، لباسی است که عروس و داماد به تن دارند. برای این که عروس و داماد در مراسم خود و الخصوص در عکس ها و فیلم هایی که از آن ثبت می شود جلوه ی بهتری داشته باشند، بهتر است که لباس های خود را در نهایت هماهنگی با هم انتخاب کنند. با این مطلب قصد داریم برخی از نکات مرتبط با ست کردن لباس داماد با عروس را با هم مرور کنیم و برای خرید لباس زنانه اینجا کلیک کنید.

 

 

استفاده از نمادهای مشترک

اولین نکته در ست کردن لباس عروس و داماد، انتخاب سبک یکسان است. پس از انتخاب سبک، اگر دو نفر  رنگ های متفاوتی را برای لباس خود می پسندیند، کافی است که برای هماهنگی بیشتر و نشان دادن اتحاد یکی از اکسسوری ها یا نماد های عروسی مانند گل از یک نوع تهیه کنند. این روز ها گل دست یا سر عروس را با گل جیب داماد ست می کنند. هماهنگی ساعت، انگشتر ها و .. نیز می تواند به هماهنگ ظاهر شدن عروس و داماد کمک کند.

 

 

نکاتی در انتخاب رنگ کت و شوار داماد

برخی از افراد برای این که در شب عروسی خود سنگ تمام بگذارند، در انتخاب رنگ دچار تردید و وسواس زیادی می شوند. در این قسمت برخی از نکات مربوط به انتخاب رنگ کت و شلوار را با هم بررسی می کنیم.

 

 

مشکی یا رنگی

در انتخاب رنگ باید به این موضوع توجه داشته باشید که مراسم شما یک جشن رسمی است یا عقد محضری. برای مراسم رسمی پیشنهاد می شود که از کت و شلوار مشکی استفاده کنید و اگر به رنگ های روشن علاقه دارید، رنگ سفید گزینه ی مناسب شماست.

اگر مراسم شما یک جشن رسمی نیست، می توانید به سراغ رنگ های سورمه ای، قهوه ای، سبز، کرم و ... نیز بروید.

در مراسم هایی مانند نامزدی که عروس خانم ها هم لباس رنگی می پوشند، می توان رنگ کت و شلوار و یا کراوات، پاپیون و دستمال جیب داماد را با لباس عروس ست کرد.

 

 

رنگ تیره یا روشن

اگر بین انتخاب کت و شلوار تیره یا روشن دچار شک شده اید، بهتر است ابتدا به استایل بدنی خود توجه کنید، افرادی که اضافه وزن دارند و درشت ترند، بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنند، اما افراد لاغر می توانند به سراغ رنگ های روشن تری نیز بروند. علاوه بر رنگ، استفاده از اپل های شانه، برای افراد لاغر می تواند به چهار شانه نشان دادن آن ها کمک کند و افراد چاق نیز می توانند از پارچه هایی با خطوط کمرنگ عمودی استفاده کنند تا لاغر تر به نظر بیایند.

 

 

رنگ کت و شلوار با رنگ پوست

بعد از فرم بدن، رنگ پوست نیز می تواند عامل مهمی در انتخاب روشنی یا تیرگی کت و شلوار باشد. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که چهره شما را باز کند و صورت را شاداب نشان دهد. کت و شلوار مشکی معمولا به اکثر چهره ها می نشیند اما افرادی با پوست روشن بهتر است از یک ست تمام مشکی استفاده نکنند. افرادی که پوست برنزه دارند، می توانند به راحتی از رنگ های گرمی مانند زرشکی استفاده کنند. افرادی که پوست های تیره تری دارن، باید بدانند که رنگ هایی مانند خاکی و یا رنگ های نود و کدر انتخاب مناسبی برای آن ها نیست.

 

 

ایده از فضای عروسی

اگر مراسم شما تم خاصی دارد، مثلا برای چیدمان میز ها و گل آرایی از رنگ خاصی استفاده شده بهتر است که رنگ کت و شلوار خود را با آن ست کنید. اما اگر دوست دارید که کت و شلوار مشکی بپوشید، استفاده از اکسسوری های هماهنگ با تم مراسم مانند دستمال جیب، کراوات و .. نیز به هماهنگی با محیط کمک بیشتری می کند.

 

 

انتخاب با رنگ گل عروس

برخی از دیزاینر ها ترجیح می دهند که رنگ کت و شلوار داماد را با دسته گل عروس ست کنند. برای همین اگر عروس دسته گل سرخ رنگ داشته باشد، کت و شلوار زرشکی را پیشنهاد می کنند و یا اگر کت و شلوار داماد سورمه ای باشد از گل های آبی در دسته گل استفاده می کنند.

 

 

به جزئیات کوچک توجه کنید

با این که شاید به نظر بیاید که جزییات آنچنان تاثیری در زیبایی استایل ندارد، اما این موضوع کاملا اشتباه است، اول این که عروس داماد در مراسم خود در مرکز توجه قرار دارند، پس چشم هایی زیادی آن ها را از نظر می گذراند، در وهله ی دوم جزییات هماهنگ می تواند به جذابیت شما بیافزاید، برای مثال می توانید دکمه سر دست داماد را با گردن بند و اکسسوری عروس مانند تاج ست کنید.

 

 

انتخاب پارچه و کت و شلوار عروسی با توجه به فصل

برای این که ظاهر ایده آلی داشته باشید بهتر است که با توجه به فصل پارچه ی کت و شلوار خود را انتخاب کنید. در فصل های گرم مانند بهار و تابستان از پارچه های سبک و نخی استفاده کنید و اگر به کت و شلوار رنگی و روشن علاقه دارید، این فصل ها بهترین زمان برای استفاده از این گزینه هاست.

در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان، استفاده از پارچه های ضخیم و پشمی نیز می تواند به زیبایی استایل بیافزاید، در این فصل بهتر است از رنگ های گرم و تیره استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ رنگ هایی مانند آبی روشن نروید.

 

توجه به سبک عروسی

در مراسم عروسی یک قانون نا نوشته وجود دارد، آن هم این است که عروس نفر اول این جشن است و زیبایی لباس او اهمیت فراوانی دارد. داماد ها به عنوان نفر دوم مجلس بهتر است که سبک لباس خود را با عروس هماهنگ کنند، برای مثال اگر لباس عروس کلاسیک است، کت و شلوار کلاسیک و 6 دکمه را انتخاب نمایند. اگر عروس از لباس ساده و کم تزیینی استفاده کرده، کت و شلوار های تک دکمه با برش گرد هم مناسب خواهند بود.

 

 

با توجه به مکان و زمان

انتخاب مدل و رنگ لباس به مکان برگزاری مراسم و زمان آن نیز بستگی دارد. برای مثال اگر مهمانی شما یک مجلس عصرگاهی است کت و شلوار های روشن و اگر جشن شام شبانگاهی است کت و شلوار های تیره انتخاب درستی هستند. علاوه بر این، انتخاب مکان مراسم برای مثال: خانه، سالن، باغ و ... نیز می تواند در سبک و رنگ لباس تاثیر گذار باشد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.