لباس مجلسی که مو کوتاه هارو خاص تر میکند!

لباس مجلسی که مو کوتاه هارو خاص تر میکند!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

شاید شما هم از همان دسته از افراد باشید که به تازگی برای  عقد و عروسی اطرافیان دعوت شده اید و به دنبال یک پیراهن مجلسی مناسب برای خودتان هستید که با مدل موهایتان هماهنگی داشته باشد. افرادی که موهای کوتاهی دارند اولین سوالشان این  است که آیا  چه مدل لباس مجلسی انتخاب کنم که به مدل موی کوتاه بیاید برخلاق تصور عموم که فکر میکنند فقط با موی بلند میتوان زیبا بود و بهترین انتخاب هارا میتوان داشت ...نخیر قطعا اینطور نیست.
موی کوتاه نیز همانند موی بلند زیبایی های خاص خودش را دارد که اگربه باید و نباید ها در انتخاب لباس مجلسی توجه کنید و بعضی نکات را رعایت کنید بی شک بهترین خواهید بود .
 دراین مقاله به لباس مجلسی مناسب برای افرادی که موهای کوتاه دارند میپردازیم  برای انتخاب درست بهتر است این مقاله را مطالعه کنید ما در این مقاله تلاش میکنیم راهنمایی درستی ارائه دهیم تا بتوانید یک لباس مجلسی مناسب برای مجالس انتخاب کنید لطفا در این مقاله مارا همراهی کنید تا در مجالس خود با بهترین استایل حاظر شوید.

لباس مجلسی موی کوتاه

جنس و مدل  لباس مجلسی برای افراد مو کوتاه 

یکی از مهم ترین عواملی که در زیبا تر دیده شدن شما تاثیر دارد مدل و جنس لباس است افراد با موی کوتاه بهتر است لباس فیت انتخاب کنید واز لباس های گشاد خود داری کنید چون لباس گشاد با موی کوتاه همخوانی نخواهد داشت اگر موهای کوتاهی دارید انتخاب دامن و پیراهن های کوتاه میتواند مناسب شما باشد میتوان یک دامن ساده در کنار آن یک بلوز طرح دار انتخاب کنید. 
اگر در انتخاب رنگ لباس خود تردید دارید پیشنهاد میکنیم لباس مجلسی مشکی انتخاب  کنید رنگ مشکی جذابیت خاصی به استایل شما خواهد بخشید .
لباس مجلسی های با پارچه های ظریف و لطیف را در اولویت قرار دهید لباس مجلسی های که با پارچه های ظریف دوخت میشود ظرافت زنانه شمارا حفظ خواهد کرد پیراهن مجلسی کار شده   های تور و گیپور میتواند بهترین انتخاب برای خانوم های که موی کوتاهی دارند باشد.

لباس مجلسی برای مو کوتاه


یقه لباس افراد با موی کوتاه

همه ما میدانیم که بی شک یقه لباس مجلسی تاثیر زیادی در زیبایی استایل ما خواهد داشت پس باید توجه خاصی به یقه لباسی که انتخاب میکنیم داشته باشیم خانوم هایی که موهای کوتاه دارند میتوانند از لباس مجلسی هایی که یقه هفت یا یقه دلبری انتخاب کنند لباس مجلسی یقه هفت ظاهری رسمی تری به شما خواهد بخشید واگر اضافه وزن دارید باعث کشیده تر دیده شدن شما خواهد شد و در نتیجه لاغر تر دیده خواهید شد.
همچنین انتخاب لباس دارای یقه هالتر میتواند جلوه زیبایی به افراد که موهای کوتاه دارند ببخشد.
 اگر موهای شما تا پایین گوشتان است میتوانید لباس یقه قایقی انتخاب کنید این نوع یقه کلاسیک است دقت داشته باشید که مدل موهایتان نیز کلاسیک باشد تا هماهنگی لازم را داشته باشند همچنین میتوانید از لباس مجلسی های که دارای یقه گرد و یقه رومی وهمچنین لباس های  پشت باز و یا گردنی  انتخاب کنید تا زیبایی اندامتان حفظ شود


برای افراد با موی کوتاه لباس مجلسی بلند مناسبتره یا کوتاه؟؟

انتخاب پیراهن مجلسی بلند  یا کوتاه بستگی به اندام و سن سال افراد دارد مثال اگر جوان هستید  و مراسمی که قرار است حضور بیابید رسمیست میتواند یک لباس مجلسی بلند دخترانه انتخاب کنید .
باید توجه داشته باشید که رنگ لباسی که انتخاب میکنید با رنگ موهای شما هارمونی داشته باشد همچنین میتوانید از لباس مجلسی دخترانه ماکسی های بلند و دنباله دار  انتخاب کنید لباس سرهمی نیز را اگر با یک کفش پاشنه بلند بپوشید میتواند زیبایی خاصی به شمابدهد .
اگر در میانسالی به سر میبرد میتوانید از پیراهن مجلسی کوتاه با رنگ های روشن برای جوانتر رسیدن کمک بگیرید  .
مدل موی کوتاه با دامن و پیراهن کوتاه هماهنگی خاصی خواهند داشت توجه داشته باشید که بالاتنه لباستان شلوغ باشد تا توجه افراد را ب خود جلب کند اگر مدل موهای شما پسرانه و خیلی کوتاه است میتوانید تاپ و دامن یا لباس شب و ماکسی انتخاب کنید بهتر است لباسی که انتخاب میکنید ظریف و خانومانه باشد تا یک استایل مناسب داشته باشید همچنین لباس مجلسی های پف دار و پرنسسی با موی کوتاه انتخاب مناسبی نمیتواند باشد.

 استایل موی کوتاه با لباس مجلسی پشت باز

بهتر است لباس مجلسی پشت باز را در اولیت انتخاب خود قرار دهید این مدل لباس هر چقدر موهای شما کوتاه باشد باز زیبا خواهد بود این مدل لباس ها مناسب افراد با موهای كوتاه است و به  زيبا و شيک دیده شدن شما کمک میکند  لباس پشت باز بهترین انتخاب برای خانوم ها است که موی کوتاه دارند سعی کنید لباسی که انتخاب میکنید کاملا فیت تن شما باشد لباس گشاد به هیچ عنوان جلوه زیبایی نخواد داشت در نظر داشته باشید اگر لباس انتخابی شما پشت باز است پس بدون نگرانی میتوانید هر چقدر که دوست دارید موهای خود را کوتاه کنید چون هر چقدر موهای شما کوتاه تر باشد در این نوع لباس زیبا تر خواهید بود.
این مدل لباس کاملا برازنده افرادیست که موهای کوتاه دارند چون جذابت بدنتان باعث میشود توجه افراد به زیبایی اندامتان جلب شود  . 

لباس مجلسی پشت باز 


  باید و نبایدهایی که در انتخاب لباس با موی کوتاه باید رعایت کنیم؟

بهتر است در انتخاب لباس اندام تان را نیز در نظر بگیرید باید دقت زیادی برای تناسب لباس مجلسی و موهای تان داشته باشید موی بلند تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت زنان دارد ولی خوشبختانه موی کوتاه ترند و شیک محسوب میشود احتمالا تاکنون ستارگان هالیوود را با موی کوتاه دیده باشید که چگونه  زیبایی خود را با لباس زیبایی که انتخاب میکنند حفظ میکنند.
 در نظر داشته باشید که وقتی موهای خود را کوتاه میکنید این موهای شما هستند که تصمیم میگیرند چه لباسی بپوشید .
بهتر است کفش پاشنه دار بپوشید و از اکسسوری های بزرگ استفاده کنید مانند گوشوار های آویز دار و گردنبند های بزرگ مناسب شما هستند اهمیت آرایش چشم ها را دست کم نگیرید آرایش اسموکی بهترین نوع آرایش برای افراد با موهای کوتاه بشمار میاید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.