نکاتی که عروس و داماد باید برای انتخاب ساقدوش اهمیت دهند!!

نکاتی که عروس و داماد باید برای انتخاب ساقدوش اهمیت دهند!!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

ساقدوش عروس: یکی از مهم ترین اشخاص در عروسی ها در تمام دنیا، ساقدوش های عروس و داماد می باشند. عروس و داماد معمولا از نزدیک ترین دوستان خود می خواهند که ساقدوش آنها در مراسم ازدواج آنها باشند و در برخی از وظایف به آنها کمک کنند. نقش و وظایف این شخص در عروسی های اروپایی و آمریکایی نیز بسیار زیاد است و ساقدوش شدن در جوامع امروزی برای بسیاری از افراد، مخصوصا خانم هایی که دوستشان در حال ازدواج کردن است می باشد.

ساقدوش ها افرادی هستند که معمولا در هنگام عروسی در کنار عروس و داماد می ایستند و معمولا نقش مهمی دارند. به همین دلیل لباس ساقدوش ها معمولا با حساسیت بسیار زیادی توسط عروس و داماد انتخاب می شود. در ادامه نارسیا قصد دارد در این مقاله شما را بیشتر با ساقدوش ها آشنا کند و کمی درباره لباس مناسب برای ساقدوش صحبت کنیم.

 

ساقدوش چیست؟

 

ساقدوش چیست؟

ساقدوش همانطور که گفته شد، شخص با ارزش و مهمی برای عروس و داماد از اقوام و خانواده درجه یک و دو یا دوستان نزدیک این دو شخص می باشد. در واقع کلمه ساقدوش یا سولدوش به معنی کسی است که در روز ازدواج عروس و داماد، شانه به شانه آنها روز را سپری می کنند. در بسیاری از فرهنگ ها انتخاب شدن به عنوان ساقدوش یک افتخار بزرگ محسوب می شود. احتمالا در فیلم های خارجی تا به حال ساقدوش های مرد را با نام Groomsman یا Best Man و ساقدوش های عروس را با نام Bridesmaid یا Maid of Honor شنیده اید.

 

وظایف اصلی ساقدوش عروس و داماد

وظایف ساقدوش ها قبل از عروسی

  • کمک به نوشتن چک لیست ها و انجام کار های لازم مختلف در روز های قبل از زمان عروسی
  • کمک و پیشنهاد دادن برای اتفاقات و کار های مختلف در زمان عروسی و بهبود برنامه
  • انتخاب کردن تم
  • همکاری در تهیه کار های دعوت
  • آماده سازی عروس و داماد
  • کمک و حمایت روحی عروس و داماد تا قبل از فرا رسیدن روز بزرگ

 

وظایف ساقدوش

 

وظایف ساقدوش ها در زمان عروسی

  1. زود تر از عروس و داماد آماده شوند و در زمان آماده شدن آنها، پیششان باشند تا به آنها انرژی و قوت قلب بدهند.
  2. لبخند زدن و آرامش دادن به عروس و داماد و خانواده هایشان
  3. انجام دادن تمامی امور بر اساس خواسته عروس و داماد
  4. داشتن متانت و آرامش و حرکت در کنار عروس و داماد
  5. اضافه کردن شور، هیجان و سرزندگی به مراسم عروسی

 

 

طراحی لباس ساقدوش

بسیاری از مزون های قدیمی و امروزی طراحی لباس های ساقدوش ها را نیز انجام می دهند. لباس ساقدوش ها نیز یکی از بخش های مهم عروسی می باشد. ساقدوش ها باید لباس های یکسان و زیبایی داشته باشند تا بتوانند به زیبایی و جذابیت عروسی اضافه کنند. انتخاب لباس عروس و لباس ساقدوش های عروس نیز یکی از وظایفی است که ساقدوش ها و عروس باید همراه با هم انجام دهند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

لباس ساقدوش

 

نکات انتخاب لباس ساقدوش

یکی از مهم ترین کار هایی که ساقدوش ها باید انجام دهند، انتخاب لباس های خودشان است که برای خودشان نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. اما انتخاب کردن لباس ساقدوش کار سختی است. در زمان انتخاب کردن آن باید به چندین نکته بسیار مهم دقت کنید و انتخاب لباس ساقدوش را بر اساس این نکات انجام دهید. در ادامه این نکات را به شما معرفی می کنیم.

1: فصل عروسی

این که عروسی در چه فصلی از سال برگزار می شود، می تواند به شما کمک کند که لباس ساقدوش خود را به راحتی انتخاب کنید. برای مثال اگر عروسی در فصل بهار است رنگ های روشن تر می توانند بسیار زیبا باشند. برای مثال رنگ یاسی برای لباس ساقدوش عروس در بهار بسیار مناسب است. در تابستان باید از رنگ های گرم استفاده شود و در زمستان نیز می توانید از رنگ های سرد و زیبا استفاده کنید.

2: زمان عروسی (ظهر یا شب)

زمان برگزاری عروسی در روز نیز می تواند در انتخاب شما بسیار مهم باشد. بسیاری از عروسی ها در زمان شب برگزار می شود اما بسیاری از افراد نیز عروسی را در روز برگزار می کنند که شما باید برای انتخاب لباس ساقدوش خود به آن نیز دقت کنید.

 

تم عروسی

 

3: تم عروسی

بسیاری از عروسی ها نیز با تم های خاصی برگزار می شوند و در زمان انتخاب لباس ساقدوش عروس باید به این نکته نیز دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین لباس ساقدوش را انتخاب کنید.

 

دست گل عروس

 

4: ست با رنگ گل عروس

یکی دیگر از نکاتی که می توانید با دقت به آن بهترین لباس ساقدوش را برای خود انتخاب کنید، هماهنگ کردن لباس ساقدوش با گل های عروس می باشد. یکی از مهم ترین چیز هایی که باید در عروسی فراهم شود، گلی است که در دست عروس می باشد. ست کردن لباس مجلسی ساقدوش های عروس با رنگ گل عروس می تواند یکی از بهترین روش های انتخاب لباس ساقدوش می باشد.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.