شیکترین و به روزترین استایل برای عقد محضری کدام است؟

شیکترین و به روزترین استایل برای عقد محضری کدام است؟

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

 اولین  سوال برای  عقد یا عروسی که برامون پیش میاد  اینه که چه لباسی انتخاب کنم تا مناسب باشد لباسی ک در عقد محضری  به تن میکنید بسیار در استایل شما تاثیر گذار خواهد بود
همچنین لباس برای عقد محضری باید رسمی  و شیک باشد  ست کردن لباس  که در استایل عقد محضری ما  بدرخشد نیاز به وسواس دارد تا رضایت کافی از لباسی ک انتخاب کرده اید داشته باشید.
 اکثرا خانوم ها این مواقع دوس دارند  مورد تعریف و تمجید قرار بگیرن با رعایت بعضی مسائل میتوانید سلیقه و زیبایی خود را به رخ بکشید  باید توجه داشته باشید  همانطور که لباس مهم است هماهنگ بودن روسری یا کفش و آرایش صورت هم بسیار مهم است همراه نارسیا  باشید تا نکاتی را به شما ارائه دهیم.

 


 

کت و شلوار مجلسی 

یکی از پر طرفدار ترین نوع لباس برای عقد محضری کت و شلوار مجلسی  است کت شلوارمجلسی  با رنگ سفید یا رنگ های ملایم ک میتواند زیبا و شیک دیده شوید همچنین میتوانید از کت و دامن بلند بهره مند شوید  از کت های سه تیکه هم غافل نشوید .
با انتخاب کت شلوار عقد عروس برای عقد محضری میتوانید رسمی  و شیک باشید کت شلوار را میتوانید در مراسم عقد هم بر تن کنید مطمعن باشید که کت شلوار کاملا اندازه باشد یعنی نه گشاد و نه تنگ اگر قد شما کوتاه است بهتر است لباس دیگری برای عقد خود انتخاب کنید ولی اگر اسرار به پوشیدن کت شلوار عقد دارید میتوانید از جذب بودن کت و شلوار عقد عروس استفاده کنید.

 

کت و شلوار مجلسی

 

پیراهن مجلسی بلند 

پیراهن های ساده با تاج گلی زیبا  میتواند استایل عقد محضری شیک خلق کند همچنین یک دست گل زیبا با مکاب ساده و با یک روسری ساتن  فوقلاده خواهید شد با  پیراهن آستین دار پوشیده میتواند خاص و زیبا دیده شوید. اگر قرار است  مراسم عقد در سالن باشد بهترین انتخاب میتواند لباس شب یا پیراهن زیبا باشد.
اکثر بانوان پیراهن مجلسی بلند  کار شده یا گل دوزی شده را ترجیه میدهند چون زیبایی خاصی به آنها  میبخشد افراد مذهبی میتوانید از لباس های عقد محضری  پوشیده و بلند  استفاده کنند  لباس عقد محضری طرح دار در سبک های مدرن و کلاسیک میتواند انتخاب خوبی باشد برای عقد محضری  لباسی انتخاب کنید که دامن پفدار نداشته باشد.

 

لباس عقد محضری

 

مانتو مجلسی

مانتو  که انتخاب میکنید باید حالت رسمی داشته باشد مانتو های مجلسی کار شده با گیپور اون زیبایی که به دنبالش هستید را به شما میبخشد. انتخاب یه دنباله توری با شلوار سفید و  کفش آوری سفید و یه شال روبان دوزی با تاج گل طبیعی و مچ بند  همچنین گل طبیعی میتواند شما را رویایی کند. میتوانید از مانتو های سفید ساده یامانتوهای  آستین توری و مدل دار یا گل دوزی شده انتخاب کنید.
همچنین مانتو های مروارید دوزی شده هم زیبای خاص خود را دارند مانتو سفید را میتوانید با شال سفید حریر یا گیپور ست کنید اکثرا مانتو های امروزی بلند هستند و میتوانند پوشش کافی داشته باشند.

 

مانتو مجلسی

 

رنگ لباس مناسب برای عقد محضری 

معمولا خانوم ها رنگ لباسی ک برای عقد انتخاب میکنند سفید است.
البته لباس های  با رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد ک  شما میتوانید لباس مناسب با رنگ پوست و و قد خود رنگ لباس انتخاب کنید اگر رنگ سفید دوست ندارید میتوانید از رنگ های مثل صورتی ملیح، گلبهی ،طوسی ... استفاده کنید.
از رنگ های تیره استفاده نکنید معمولا برای این نوع مراسم ها از رنگ های روشنتر استفاده میشود تا چشم نواز باشد و آرامش کافی داشته باشند .
عروس خانوم با  ست  کردن درست رنگ لباس با روسری و کفش میتوانید سلیقه خاص خودش را ب نمایش بگذارد.
 

جزئیات برای انتخاب پارچه مناسب

جنس لباس مجلسی  باید برازنده عروس باشد پس به جنس پارچه لباسی ک انتخاب میکنید دقت کنید  لباسی که انتخاب میکنید باید دقیقا اندازه شما باشد و با رنگ پوست و آرایش صورت  همخوانی داشته باشد  در غیر این صورت  باعث نارضایتی و در اخر حس بد و نبردن لذت کافی از عقد میشود  میتوانید دوخت لباس مجلسی خود را به خیاط ماهر بسپارید تا متناسب با اندامتان لباس زیبا خلق کند.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.