انتخاب زیر لباس توری عروس [ بهترین تحریک کننده برای داماد و شب زفاف]

انتخاب زیر لباس توری عروس [ بهترین تحریک کننده برای داماد و شب زفاف]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

باید برای زیر لباس عروس نکات مهمی را در نظر گرفت. لباس عروس زیبا و ظریف است و برای همین نباید در مورد لباس زیر آن اشتباهاتی را مرتکب شویم که زیبایی خود را از دست بدهد.

امروزه با توجه به مدل‌های مختلف لباس عروس که هر کدام سبک و سلیقه فردی به خود گرفته‌اند بیشتر به سمت نیمه برهنه تغییر می‌کنند و همین موضوع انتخاب زیر لباس عروس را سخت‌تر می‌کند.

برای همین نیاز است تا نکات مهمی را به هنگام پوشیدن این لباس در نظر بگیریم تا یک خاطره زیبا از لباس عروسی در ذهنمان ماندگار شود. نارسیا در این مقاله به نکات زیر می‌پردازد که می‌تواند سوالات ذهنی شما هم باشند:

  • نکاتی در انتخاب زیر لباس عروس
  • لباس زیر فرم دهنده مناسب بری لباس عروس
  • طراحی لباس عروس از مزون‌های قدیمی
  • نکات مهم درباره سوتین، شورت و جوراب ساق بلند برای عروس
  • انتخاب بهترین رنگ‌ها برای لباس زیر عروس

 

 

نکاتی در انتخاب زیر لباس عروس

شاید مهمترین نکته برای خرید لباس عروسی این باشد که دقیقا زیر آن چه لباسی می‌خواهید بپوشید که مدل لباس را بد فرم نکند و از آنجایی که تجربه چند بار پوشیدن لباس عروسی را ندارید، باید در مورد این لباس زیر عروس نکاتی را بدانید.

در ادامه به این نکات مهم می‌پردازیم.

 

 

لباس زیر فرم دهنده مناسب برای لباس عروسی

اینکه یک لباس زیر فرم دهنده مخصوص وجود داشته باشد تا بتواند فرم خاصی را به بدن ما زیر لباس عروس بدهد،باید گفت که اینگونه لباسی وجود ندارد. چون لباس عروس سبک و دارای ظرافت است. بنابراین نمی‌توان همراه با آن یک لباس زیر پوشید تا بتواند به اندام‌های برجسته ما تناسب خوبی بدهد و خوش فرم‌تر به نظر برسیم. تنها لباس‌های زیر همان شورت و سوتین هستند که در ادامه راجع به آن‌ها توضیح می‌دهیم تا چگونه باشند که هم موجب فرم دهی باسن و سینه باشند و همین که زیر لباس عروس موجب تعریق و یا تحریک پوستی نشوند.

 

 

نکات مهم درباره سوتین، شورت و جوراب ساق بلند برای عروس

سوتین و شورت جز نکات ضروری زیر لباس عروس هستند که باید به درستی انتخاب شوند. یعنی ضخیم نباشند، خیلی نازک و بی حالت هم نباشند. جنس این دو لباس زیر باید به گونه‌ای باشد که تنها یک فرم ساده متناسب با اندام  شما باشد و فرم مناسبی به باسن و سینه بدهد. از خرید سوتین‌ها و شورت‌های فانتزی که برخی از آن‌ها مدل لباس عروس را از فرم می‌اندازند، خودداری کنید. سعی کنید اندام خود را تا قبل از روز عروسی با ورزش و پیاده‌روی به یک حالت مناسب برسانید.

رنگ سوتین و شورت زیر لباس عروس باید هم رنگ با لباس عروس باشد و از رنگ‌های حتی نزدیک به پوست خود تا جای ممکن خودداری کنید. جنس این دو لباس زیر نخی و لطیف باشد تا پوست را اذیت نکند و بتوانید چند ساعتی را با لباس عروس خوش بگذرانید.

برخی از افراد برای زیر لباس عروس از جوراب ساق بلند استفاده می‌کنند که این مورد برای زمانی است که اگر در فصل سرما جشن عروسی دارید و از بابت سرما نگرانی دارید، می‌تواند مناسب باشد. اما اگر نسبت به پوشیدن آن حساسیت دارید و ممکن است تا انتهای جشن نتوانید آن را تحمل کنید، بهتر است که از پوشیدن آن خودداری کنید. در ضمن رنگ آن باید سفید و البته نازک باشد.

 

 

انتخاب بهترین رنگ‌ها برای لباس‌های زیر عروس

به خاطر اینکه لباس عروس سفید است و معمولا از جنس تور، حریر است و حتی در بیشتر موراد نیمه برهنه و بدون آستین است، بهترین حالت این است که از رنگ‌های کاملا روشن و سفید استفاده کنید. رنگ‌های متضاد جلوه خوبی را به لباس عروس نمی‌دهند.

 

همچنین شما می توانید برای انتخاب درست و مناسب لباس عروس و حتی لباس مجلسی و... از کادر مجرب ما(نارسیا) مشاوره رایگان بگیرید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.