شنل لباس عروس و شنل لباس عقد پیشنهادی برای عروس خانم های زیبا

شنل لباس عروس و شنل لباس عقد پیشنهادی برای عروس خانم های زیبا

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

شنل عروس و شنل لباس عقد یکی از اکسسوری‌های جذاب لباس عروس است. طرح و جنس پارچه آن، تاثیر زیادی در نمای کلی دارد. این شنل‌ها طرح‌های بسیار متنوعی دارند و با تمام سلیقه‌ها هم‌خوانی دارد. انتخاب شنل خوب باعث می‌شود زیبایی میکاپ و لباس‌ تان بیشتر به چشم بیاید؛ بنابراین در این مورد باید با وسواس تصمیم‌گیری نمایید. در این مطلب با معرفی انواع شنل عروس جدید و شنل عقد، شما را در این انتخاب دشوار با لباس عروس و لباس زنانه خود راهنمایی می‌کنیم.

 

شنل عروس

 

شنل سفید لباس عروس

شنل لباس عروس دارای طرح‌های گوناگونی است. این اکسسوری جذاب توسط طراح و خیاط‌های معروف ایرانی و خارجی تولید می‌شود. با سفارش دوخت شنل این امکان برایتان فراهم است که تمام جزئیات شنل را خودتان انتخاب کنید؛ می‌توانید درمورد نوع سنگ‌دوزی‌ها و حتی جنس پارچه نیز نظر بدهید. اما با اجاره شنل عروس می‌توانید به مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

انواع شنل عروس

شنل عروس و شنل عقد تنوع زیادی دارد و تقریبا متناسب با هر سلیقه‌ای می‌توان حداقل یک مدل زیبا پیدا کرد. تنوع این اکسسوری جذاب به قدری زیاد است که حتی با توجه به فصل هم می‌توانید دست به انتخاب بزنید. انواع شنل عروس به شرح زیر است؛ در ادامه نیز می‌توانید توضیحات هر کدام را مطالعه کنید.

  • شنل سفید عروس کوتاه
  • شنل عروس زمستانی
  • شنل عروس آستین دار
  • شنل عروس کلاه دار
  • شنل عروس رنگی
  • شنل کتی
  • شنل کلوش
  • شنل بدون آستین
  • شنل پر
  • شنل عروس زمستانی خزدار
  • شنل مخمل عروس

 

۱/ بررسی شنل عروس کوتاه

این مدل برای پوشاندن بالا تنه و یا پوشش سر و بالاتنه مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم با پارچه ساتن و هم پارچه‌ی توری در بازار موجود هستند.

 

۲/ بررسی شنل عروس زمستانی

این مدل از پارچه‌های ضخیم مثل پارچه‌های پشمی دوخته می‌شود و هم به صورت کوتاه و هم بلند موجوداند. شنل عروس زمستانی غالبا با خز ترکیب می‌شوند.

 

شنل عروس زمستانی

 

 

۳/ بررسی شنل عروس آستین دار

این مدل هم با پارچه ساتن و هم پارچه توری تولید می‌شود. اگر تمایل دارید در بخش‌هایی از مراسم، پوشش بیشتری داشته باشید می‌توانید از مدل آستین‌دار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که با لباس عروس پفی نباید از این مدل استفاده نمایید.

 

۴/ بررسی شنل عروس کلاه دار

این مدل قدیمی‌ترین و معمول‌ترین نمونه شنل عروس است. این مدل دارای یک کلاه بزرگ برای پوشش سر است. در نمونه‌های جدید‌تر با استفاده از سنگ‌ها و منجوق‌، جلوه‌ زیبایی به آن بخشیده‌اند.

 

۵/ بررسی شنل کتی

این مدل بیشتر برای لباس عروس با پف کم استفاده می‌شود و هم به صورت کوتاه و هم بلند دوخته می‌شود‌. در فصول سرد نیز می‌توان کت را با پارچه‌های ضخیم و شنل عروس خزدار تهیه نمود.

 

۶/ بررسی شنل عروس رنگی

این مدل جزو انواع شنل عروس جدید است. با استفاده از این مدل ظاهری شاداب‌ و ساختارشکن خواهید داشت. شنل عروس رنگی بیشتر به صورت بلند دوخته می‌شود. برای فصول گرم می‌توانید از جنس‌های ضخیم و در فصول سرد از پارچه‌های نازک و توری استفاده کنید.

 

۷/ بررسی شنل کلوش

این مدل هم به صورت کوتاه و هم بلند دوخته می‌شود و برای بالاتنه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل هم به صورت توری و هم با پارچه ساتن دوخته می‌شود‌. نمونه‌هایی از این مدل نیز، دارای کلاه هستند.

 

۸/ بررسی شنل بدون آستین

این مدل، از انواع شنل عروس جدید است؛ طراحی مدرن این مدل باعث شده است محبوبیت زیادی داشته باشند. شنل عروس بدون آستین، کلاه ندارد و روی شانه‌ها قرار می‌گیرد. تنها تفاوت این مدل با مدل کلوش، در قد شنل است.

 

شنل عروس بی استین

 

۹/ بررسی شنل پر

این مدل نیز جزو انواع شنل عروس جدید است. پر به لباس عروس شما نمایی تجملاتی و خیره کننده می‌بخشد. این مدل بیشتر به صورت کوتاه و برای قسمت بالاتنه طراحی می‌شود و برای فصول سرد انتخاب خوبی است.

 

۱۰/ بررسی شنل خزدار

این مدل مناسب فصل‌های سرد است و هم به صورت کوتاه و هم بلند دوخته می‌شود. نمونههایی از این مدل نیز به صورت کلاهدار دوخته میشوند.

 

شنل عروس خزدار

 

کاربرد شنل عروس

بعضی از شنل‌ها برای پوشش استفاده می‌شوند و از پارچه نسبتا ضخیم دوخته می‌شوند و بعضی دیگر از پارچه‌های توری نازک دوخته می‌شوند‌. کاملا به‌نظر خودتان بستگی دارد که به چه منظوری می‌خواهید از آن استفاده کنید؛ برای حفظ حجاب و پوشش، می‌توانید از نمونه‌های پارچه‌ای و حتی آستین‌دار استفاده کنید. مدل‌های کلاه‌دار نیز غالبا پوشش خوبی ایجاد می‌کنند‌. در این صورت، شنل عقد این امکان را به شما می‌دهد که از لباس عروس باز استفاده کنید و در مواقعی که می‌خواهید حجاب داشته باشید، شنل به تن کنید. بسیاری از شنل‌ها نیز تنها به عنوان اکسسوری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ این مدل‌ها نیز تنوع زیادی دارند و خصوصا در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

 

تهیه شنل عروس

می‌توانید شنل عقد و شنل عروس را به صورت آماده یا سفارشی شده تهیه کنید. بعضی از مزون‌ها و خیاطی‌ها سفارش دوخت شنل عروس و شنل عقد قبول می‌کنند. با مراجعه به این مکان‌ها می‌توانید شنل عروس جدید سفارش دهید. اما مزون‌های لباس عروس خدماتی نظیر فروش و یا اجاره شنل عروس نیز ارائه می‌کنند‌. خرید شنل لباس عروس و یا اجاره آن امکان پرو کردن مدل‌های مختلف شنل لباس عقد را فراهم می‌کند؛ بنابراین می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با لباس‌تان داشته باشد.

 

شنل عروس

 

چطور شنل مناسب لباس عروس را انتخاب کنیم؟

اولین نکته در انتخاب شنل عروس یا شنل عقد مناسب، توجه کردن به فصل است. با توجه به سرد یا گرم بودن فصل باید جنس پارچه را انتخاب کنید. اگر مراسم‌تان در فصول سرد سال است، باید به سراغ مدل‌های گرم و از جنس خز، پشم، پر، بافت و یا ساتن ضخیم بروید. در فصول گرم نیز بهتر است به سراغ مدل‌های خنک‌تر بروید تا در جریان مراسم زیاد عرق نکنید و دچار کلافگی نشوید. برای فصول گرم می‌توانید از ساتن‌های بسیار نازک، پارچه‌های توری و گیپور استفاده کنید.

علاوه بر جنس پارچه، باید به مدل لباس عروس خود نیز توجه کنید و شنل عقد خود را متناسب با آن انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای لباس‌هایی با پف زیاد و دانتل نباید از مدل‌های بدون آستین استفاده کنید چرا که جلوه‌ خوبی ایجاد نمی‌کند. همچنین می‌توانید هنگام خرید لباس عروس، از فروشنده یا طراح مجرب نارسیا نیز راهنمایی بخواهید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.