با این لباس های مجلسی شکمتو از چشم بقیه بپوشون! [ترفندهای مدلینگ]

با این لباس های مجلسی شکمتو از چشم بقیه بپوشون! [ترفندهای مدلینگ]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

از مهم­ترین اصول لباس پوشیدن تناسب و استفاده از لباسی متناسب با اندام هر فرد است. داشتن چربی­های زیاد اطراف شکم که امروزه در مردان و زنان شایع است، ناشی از رژیم غذایی نامناسب، عدم ورزش‌کردن و تحرک کافی و ژن و هورمون افراد است. اکثر خانم­های چاق شکمی بزرگ دارند و این موضوع یکی از بزرگ‌ترین دغدغه­­ های بانوان است. به‌ ویژه اینکه خانم ­های شکم ­دار در انتخاب لباس مجلسی در زمان مهمانی مسئله دارند. اگرچه هرچه اندام تناسب بیشتری داشته باشد زیبا و جذاب­تر به نظر می­رسد اما افراد چاق و شکم ­دار نیز با دانستن شیوه مناسب لباس پوشیدن می­توانند ظاهر خود را زیبا و جذاب نمایش دهند.

اگر تمایل دارید در خصوص طرح لباس مجلسی، انواع گن، رنگ، نوع پارچه و در کل در خصوص طرز لباس پوشیدن افراد شکم­دار اطلاعات کسب کنید و با ترفندهایی که باعث زیبا و جذاب به نظر رسیدن اندام افراد شکم ­دار می­شود آشنا شوید و خرید لباس زنانه مناسب را تجربه کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

لباس مجلسی مناسب برای زنان شکم دار

خانم­ها با شکم بزرگ همواره در انتخاب لباس مجلسی دچار مشکل هستند. البته راه­هایی برای مخفی کردن شکم بزرگ وجود دارد چرا که عدم دقت بانوان در انتخاب لباس مجلسی مناسب سبب می­شود تا اندام و شکم آن­ها نامطلوب­تر و زشت­تر به نظر برسد.

استفاده از کمربند در لباس مجلسی برای افراد شکم­دار سبب می­گردد تا کمربند پهن و بزرگ سبب پنهان شدن شکم گردد.

زنان شکم­دار می­بایست از پوشیدن لباس­های بیش از حد تنگ خودداری کنند، زیرا این لباس­ها سبب می­شوند تا چربی بیشتری در اطراف شکم افراد جمع گردد. بهتر است افراد شکم­دار از لباس­های مجلسی کمی یقه‌باز، قسمت سینه چسبان، بدون آستین و همراه با دامنی بلند و پرچین مانند استفاده کنند.

توصیه می­شود متناسب با فرمت اندام بدن نوع لباس مجلسی مناسب انتخاب شود.

اگر فرم بدن سیبی شکل باشد به این صورت که شانه­های گرد، بالاتنه درشت، سینه­های بزرگ، دور کمر و باسن پهن و شکم بزرگ داشته باشند باید از لباس­هایی استفاده کنند که یقه 7 شکل، یقه‌گرد، یقه اسکوپ یا یقه دکلته باشد. بهتر است از پیراهن­های آستین­دار استفاده کنند. قد دامن تا پیراهن بالای زانو و حالت خمره­ای برای این فرمت بدنی که اصطلاحاً به آن سیبی شکل می­گویند مناسب­تر است. همچنین نشان‌دادن و تمرکز بر مرز کمر در این اندام توجه را به بالاتنه پهن و درشت کم می­کند.

اگر فرم بدن گلابی شکل باشد که شانه­ ها کم عرض، سینه ­ها متعادل، کمر و باسن پهن و برجسته باشد و ران ­ها درشت و شکم بزرگ باشند باید از لباس ­هایی استفاده کنند که یقه‌ قایقی و یقه مربعی، یقه دلبری و یقه دکلته استفاده شود. توصیه می­شود در این فرم بدنی اندازه پیراهن و لباس مجلسی تا زیر زانو باشد و لباس ­هایی با برش قرینه در این فرم بدنی مناسب می­باشند.

همچنین لباس مجلسی دوتکه برای افراد با شکم بزرگ و چاق مناسب است و با تقسیم بدن به دو قسمت، اندام را از چاقی خارج و توجه به شکم بزرگ را کم می­کند.

 

 

انواع گن زیر لباس مجلسی مخصوص افراد شکم دار

به خانم­های شکم ­دار و چاق توصیه می­شود تا از گن ­های یکسره استفاده کنند تا کل چربی موجود در قسمت شکم، باسن و کمر افراد جمع شود و حتی­الامکان از پوشیدن گن ­هایی که تنها روی شکم را می­پوشانند و باعث لاله لایه نمایان شدن شکم خانم­ های شکم ­دار می ­شود خودداری شود.

 

 

طرز لباس پوشیدن افراد شکم دار

برای طرز لباس پوشیدن افراد شکم‌ دار به‌ ویژه خانم ­ها توصیه­ هایی می­ شود که با رعایت آن­ها می­توان از نمایان شدن شکم بزرگ خودداری کنیم. برای مثال لباس­ های مجلسی زنانه با خط ­های افقی خودداری شود. بهتر است لباس مجلسی برای افراد شکم‌دار خطوط عمودی داشته باشد.

در خصوص یقه لباس مجلسی برای افراد شکم ­دار توصیه می­شود که خانم­های شکم ­دار از یقه ­های باز استفاده کنند و از جواهرات و گوشواره ­های زیبایی استفاده کنند تا توجه مخاطبان را به جواهرات جلب کنند. بهتر است خانم ­های شکم ­دار تیشرت‌ها و بلوزهایی بپوشند که پایین آن بلند و تا پایین کمر است. خانم­های شکم­دار باید از پوشیدن شلوارهای پلیسه­دار خودداری کنند زیرا این امر سبب می­شود تا توجه بیشتر به شکم بزرگ افراد جلب شود. در زمان استفاده از دامن برای خانم­ های شکم ­دار بهتر است از دامن ­های تنگ با کمر پهن استفاده شود و حتی بهتر است که دامن ­های انتخاب شوند که خط کمر آن­ها پایین­تر است.

کفش از جمله راهکارهایی است که به‌وسیله آن می­توان توجه دیگران از شکم بزرگ را برداشت و توصیه می­شود که از کفش­های ساق­دار پاشنه­ بلند استفاده شود.

خانم­ های شکم­ دار نباید از تونیک ­هایی که بالا تنه گشادی دارند استفاده کنند. استفاده از تونیک­ های گشاد بدترین طرز لباس پوشیدن برای خانم­ های شکم ­دار است و ظاهر بزرگی شکم افراد را چند برابر می­کند. خانم­های شکم ­دار در زمان انتخاب شلوار بهتر است از شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنند تا شلوارهای یکسره گشاد شلوارهای یکسره گشاد سبب پنهان کردن شکم بزرگ افراد نمی ­شود.

کیفی که خانم ­های شکم ­دار استفاده می­کنند می­بایست با بندهای بلند برای بلند نمایش دادن بدن افراد باشد. بندهای تسم ه­ای، کیف­ های کراس وی، کیف ­های دستی با دستگیره­ های بلند همه از جمله مواردی است که خانم­ های شکم ­دار می­بایست آن را رعایت کنند.

توصیه می­شود که این افراد  پیراهن­ ها و بلوزهای به‌اصطلاح wrap، مدلی که یک طرف لباس بر دیگر پیچیده می­شود استفاده کنند.

 

 

رنگ روشن یا تیره لباس برای افراد شکم دار

به‌ منظور تعیین رنگ روشن یا تیره لباس برای افراد شکم­ دار توصیه می­شود که از پوشیدن رنگ ­های روشن و تند خودداری شود. بهتر است رنگ لباس مجلسی برای افراد شکم ­دار تیره باشد. رنگ­هایی تیره چون مشکی، سورمه­ ای و قهوه­ ای افراد را لاغر­تر و باریک­تر نشان داده و رنگ­های مناسب­تری برای لباس مجلسی برای افراد شکم ­دار می­باشند.

 

 

انتخاب نوع پارچه برای افراد شکم دار

در انتخاب نوع پارچه به‌ منظور دوخت لباس مجلسی برای افراد شکم­ دار از پارچه­ هایی نظیر لاکرا، جیر و ساتن که به بدن می­چسبند نمی ­بایست استفاده شود و از پارچه­ هایی از جنس پنبه، مخمل و پارچه­ های پشمی، کتان، ابریشم و پلی‌استر و ... که موجب آزادی بیشتر لباس می­شود در لباس مجلسی برای افراد شکم­دار باید استفاده شود.

همچنین توصیه می­شود که از پارچه چرم توسط خانم­های شکم­دار استفاده نشود. پارچه مناسب لباس مجلسی برای افراد شکمدار پارچه هایی از نوع چین­دار و چروک می­باشند.

 

در انتها، انتخاب مناسب لباس مجلسی برای دیده شدن فرم بدن و جلوگیری از اندام های درشت بسیار مهم است مخصوصا برای افرادی که شکم دارند. باید انتخاب لباس مجلسی برای افراد شکم دار با دقت بیشتری انتخاب شود، همواره شما می توانید با تماس به متخصصان مجرب نارسیا برای انتخاب لباس مورد نظرتان مشاوره رایگان بگیرید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.