ایده استایل خاص و شیک برای انتخاب شومیز بچگانه [مدل های جدید ۱۴۰۰]

ایده استایل خاص و شیک برای انتخاب شومیز بچگانه [مدل های جدید ۱۴۰۰]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

اهمیت فصل برای شومیز بچگانه

شومیز بچگانه از آن لباس هایی است که پیشنهاد می شود حتما برای کودک خود تهیه کنید. این شومیز ها در رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار موجودند. این لباس در تن کودکان مخصوصا دخترها بسیار خوب جلوه می کند و به جهت تنوع بسیار طرح ها در بازار انتخاب های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.

اگر قصد دارید برای کودک خود یک شومیز تهیه کنید به دو موضوع توجه نمایید، اول این که قرار است این لباس را در چه فصلی به او بپوشانید،  شومیز ها در جنس های مختلفی در بازار موجودند. برای مثال شومیز های نخی در رنگ های روشن برای فصل بهار مناسبند، شومیز های آستین کوتاه برای تابستان و انواع کلفت تر برای زمستان مناسبند. در زمستان می توان شومیز ها را با دامن و جوراب شلواری کلفت  در تابستان و با شلوارک استفاده کرد. در فصل هایی مثل بهار و پاییز که که هوا معتدل تر است شومیز بچگانه بهترین ترکیب را با شلوار جین و یک کت یا سوییشرت برای زمانی که هوا رو به سردی می رود، تشکیل می دهد. در این مطلب قصد داریم استایل های مختلفی که با شومیز ها می توانید برای کودکان خود بسازید را بررسی کنیم. ما حتی برای انتخاب شومیز مناسب سایز خود با طرح و رنگ های متفاوت و حتی خرید لباس زنانه به شما معرفی می کنیم.

 

شومیز

 

شومیز بچگانه مناسب بهار

فصل بهار هوا کم کم رو به گرمی می رود و فعالیت و جنب و جوش بچه ها مخصوصا در فضای باز بیشتر می شود. اگر می خواهید که یک لباس شیک و راحت در این فصل به کودکان بپوشانید حتما چند شومیز نخی در رنگ های مختلف برای آن ها بخرید. شومیز های نخی هم لباس های بسیار راحتی هستند و بچه ها به راحتی می توانند با آن ها بدوند و بازی کنند و هم ظاهر زیبایی را برای آن ها به ارمغان می آود. تنوع رنگ شومیز ها در فصل بهار بسیار زیاد است. شومیز بچگانه دخترانه در این فصل معمولا در رنگ های صورتی و سبزو ... در واقع رنگ هایی که در فصل بهار در طبیعت می بینیم، جلوه ی جذاب تری دارد.

 

شومیز بچگانه

 

شومیز بچگانه مناسب تابستان

در فصل تابستان بهتر است شومیز هایی را برای بچه ها بخرید که رنگ های شاد تر و تند تری دارند، این رنگ ها نه تنها ظاهر بچه ها را زیبا می کنند بلکه در تقویت روحیه آن ها نیز تاثیر دارند. شومیز های آستین کوتاه با دامن نیز یکی از استایل های محبوب این فصل است.

 

شومیز بچگانه مناسب زمستان

 

شومیز بچگانه مناسب پاییز

پاییز فصلی است که برای انتخاب شومیز دخترانه باید کم کم به سراغ پارچه های ضخیم تر برویم. یکی از انتخاب های مناسب برای این فصل، شومیز های جین هستند. البته پارچه های جین نیز انواع نازک بهاره و ضخیم برای فصول سرد دارند که باید توجه کنید شومیز های ضخیم تری را خریداری کنید. شومیز های جین نه تنها با تمام رنگ ها به خوبی ست می شوند بلکه با اکثر پارچه ها مانند تور، مخمل، کرپ و ... نیز هم خوانی بسیار خوبی دارند.

 

شومیز بچگانه دخترانه

 

شومیز بچگانه مناسب زمستان

فصل زمستان هوا سرد تر است پس بهتر است شومیز های مخمل را در این فصل فراموش نکنید. مخمل پارچه ی نرم و گرمی است که هر رنگ آن زیبایی خاصی دارد. شومیز بچگانه مخمل علاوه بر این که با شلوار ترکیب بسیار زیبایی می سازد، در کنار دامن نیز استایل خاصی را خلق می کند.

 در زمستان بهتر است از جوراب شلواری های کلفت با رنگ های تیره تر نیز در کنار این ست استفاده کنید. علاوه بر لباس های مخمل، شومیز بچگانه پنبه ای نیز انتخاب بسیار مناسبی برای زمستان است، برخی از این شومیز ها از داخل کرک دوزی شده اند که سبب می شود هم گرم باشند هم بدن کودکتان را اذیت نکنند.

 

 

اهمیت به طرح شومیز بچگانه

دنیای طرح های شومیز بچگانه بی نهایت است. همان طور که در بالا توضیح دادیم برای هر فصل پارچه ی خاصی استفاده می شود و افراد با توجه به لباس هایی که قرار است در کنار شومیز به تن کودک کنند، طرح آن را انتخاب می کنند. برای مثال بهتر است شومیز های چین دار با شلوارک و دامن و انواع یقه دار با شلوار استفاده شوند.

 البته مدل های یقه نیز امروزه به نوع گرد و تیز محدود نمی شود و مد های متنوع دنیای بزرگ سالان به لباس های بچه ها هم رسیده است و در میان شومیزهای دخترانه مدل هایی با یقه های کج، یقه های تزیین شده با تور، یقه های پرچین و کم چین و ... فراوانند. نکته ی بسیار مهمی که در انتخاب طرح شومیز بچگانه اهمیت دارد این است که کودکتان حتما لباس را دوست داشته باشد و در آن احساس راحتی کند، به همین خاطر بهتر است که هنگام خرید نظر کودک را نیز بپرسید.

 

 

شومیز بچه گانه با پارچه چهارخونه

شومیز بچگانه دخترانه با پارچه چهار خانه برای ست کردن استایل اسپرت بسیار مناسب است. شما می توانید یکی از این شومیز ها را با شلوار جین به تن کودک کنید و حتی از شومیز چهار خانه می توان به عنوان لباس رویی استفاده کرد و از زیر یک تی شرت ساده یقه گرد، ترجیحا سفید استفاده نمود، سپس شومیز چهار خانه را از رو با دکمه های باز به تن کرد.

 

شومیز بچگانه ساده

 

شومیز بچه گانه با پارچه ساده

در میان تمام طرح ها و مدل های تمام شدنی، شومیز ساده بچه گانه با پارچه های ساده و عموما تک رنگ، جزو پر طرفدارترین و پرفروشترین انواع آن هستند. دلیل محبوبیت این لباس ها راحت ست شدن آن با کفش و کیف و کلاه های گوناگون و حتی تکه های دیگر لباس است.

 

شومیز بچگانه با پارچه ابرو بادی

پارچه های ابر و بادی که معمولا از ترکیب یک رنگ با لکه های ابر مانند سفید تشکیل شده اند، لباس هایی هستند که در فصل های گرم جلوه ی بیشتری دارند و معمولا جنس پارچه آن ها نخی است. شومیز ابر و بادی را به راحتی می توانید با شلوار های جین در رنگ های مختلف ست کنید.

 

آموزش دوخت ساده شومیز بچگانه

برای دوخت شومیز بچه گانه الگو های متفاوتی وجود دارد که افراد با انتخاب مدل می توانند از آن استفاده کنند. پس از انتخاب الگو پارچه را به اندازه ی شانه تا قد منظر برای لباس بخرید، برای مثال اگر شانه تا پایین شومیز 80 سانتی متر بود، به همین میزان پارچه بخرید. الگوی جلوی لباس را دو بار به روی دو لای بسته پارچه و الگو پشت را دو بار به  روی دو لای باز پارچه برش می زنیم. الگو های بریده شده را روی هم قرار داده و می دوزید، در آخر نیز بهتر است شومیز را اتو کشی کنید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.